Neuh, erg rustig.Ook niet druk zeker.....
Ik heb ook nauwelijks klanten met dit weer (maar er blijft altijd genoeg te doen....).
Voor alles waar een vetnippel opzit volgens mij en ook voor elk soort vet(in een koker of los), maar ik gebruik het voor de cardan afentoe van vet te voorzienwat voor vet doe je daar in ? gewoon doorsmeer vet ? en dan voor achterbrug lagers enz of... ?
Neuh, erg rustig.
4 bandjes en een grote beurt vandaag.
Voor alles waar een vetnippel opzit volgens mij en ook voor elk soort vet(in een koker of los), maar ik gebruik het voor de cardan afentoe van vet te voorzien
Snap-on is wel, net als Stahlwille topmateriaal. Ik doel op de hobbyisten sleutels die nu "voor de profi look" ook digitaal verkrijgbaar zijn. In die situatie is een "gewone" echt een betere keuze.
Bieden vanaf 350 EuroIemand die een Snap-on endoscoop zoekt?
Bieden vanaf 350 Euro
Dat zijn de leukste 'koopjes', gefeliciteerd.Een tijdje terug werd er bij de baas een installatiekast in de oud ijzer bak gegooid. Nou ja, voordat ik deze onderschepte.Het is een overbodig geworden installatiekast welke ruim tien jaar lang het koelsysteem van een datacenter heeft geschakeld. Kortom, gebruikt materiaal wat te duur is om nog te hergebruiken. Héél vervelend.
Deze past nét in een Golf III en zo is deze thuis gekomen. Het is niet echt gereedschap, maar wel nodig om het (aanstaande) gereedschap te kunnen schakelen.
[afbeelding]
Ook een manier om jezelf aan te sporen een draai- en freesbank te kopen
Een draaibank staat al lang op het verlanglijstje. Maar omdat ik nog geen eigen woning heb, kan ik deze niet kwijt... Ondertussen ben ik wel bezig met een huis, met "werkplaats". En als dat rond is, zal een draaimachine er zeker komen...
Lijkt me super handig!