ZX7-aRnold
MF veteraan
kost die??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
829 . Kreeg hem mee voor 699 .kost die??
Wat heb je ervoor betaald dan? Oh prijs had je al gepost
* tangetje voor tepelklemmetjes
maar iets zegt me dat dit niet 't soort foto's is waar iedereen op zat te wachten
* een toetertje
[afbeelding]
(als je een ratbike-in-wording hebt is dat zo ongeveer het enige zinvolle ding dat op de hele beurs te vinden is)
* rolletje zwart ducttape
[afbeelding]
(was ook een zinvolle aankoop aangezien het de ducttape ragbak betreft)
* tangetje voor borgklemmetjes
* mooie longsleeves
helaas, helaas, geen bougiesleutel en geen chokekabel.
maar iets zegt me dat dit niet 't soort foto's is waar iedereen op zat te wachten
Mooie spullen hoor, en die helm is zeker mooi....
Ik heb pas een hele mooie helm gekocht van Shoei met een super gaafe vlinder erop in een motor-zaak en was zeker niet goedkoop!
Voor de rest ben ik van plan om zondag ffies naar de beurs te gaan, ik ben benieuwd is voor mij de eerste keer, en zal allemaal nieuw voor me zijn!
Tijdje turen en twijfelen tussen MJK, Arlen Ness, tot ik deze zag in de voor Europa unieke kleuren.
Ook maar een rugprotector erbij gekocht.
Nog steeds duur, maar dan heb je wat! [afbeelding]
Nieuwe handschoenen gekocht, van 135 voor 60 euri. Leuk koopje toch? En ze passen precies bij m'n soesje....
Leuke beurs, was af en toe wel het overzicht kwijt, zo groot. Weet niet of ik nu alles gehad heb, maar er was in ieder geval genoeg te zien. Volgend jaar weer!
[afbeelding]
Ik hoop morgen een foto hiervan te kunnen plaatsen
[afbeelding]
Voor iedereen die SIDI's heeft aangeschaft:
Zet de schroefjes vast met wat locktight.
[me="Shuriken"]spreekt uit ervaring en in de Superbike rating hadden ze dit commentaar ook.[/me]
Wel errug mooi trouwens ~
[afbeelding]
Verder nog een accu bij die accu boer, ze waren al netjes geprijst en hebben nou 50% korting dus ipv 130 euro dealer prijs betaalde ik 50% van 90 euro, oftwel 45 euro had ik een nieuwe accu, dat scheeld ff!
Nog veel meer gekocht maar geen foto van
Gensler Kevlar Handschoenen (€30,-)
En nog wat rommel voor weinig.
Op zich geen geld toch?
Locktight; smeerspulletje? Merkte dat het achterste plastic ding wel vrij 'bewegelijk' is zegmaar
Mooi pakkie!Wat ik dus heb aangeschaft:
Lookwell Rocky Combi (€248,-)
[afbeelding]
Gensler Kevlar Handschoenen (€30,-)
[afbeelding]
Shark s500 Helmpje (€149,-)
[afbeelding]
En nog wat rommel voor weinig.
Op zich geen geld toch?