Show hier je motorbeurs aankopen

Heb ook wat mooie aankopen gedaan:
Kettingspray S100 wit
Stuurgewichtjes
Indoor hoes
Mijn grote trots

Arai Condor was eigenlijk 500 euri nu voor 350 mee.

t_6749_01.jpg

sidi%20vertigo.jpg

Verder nog een accu bij die accu boer, ze waren al netjes geprijst en hebben nou 50% korting dus ipv 130 euro dealer prijs betaalde ik 50% van 90 euro, oftwel 45 euro had ik een nieuwe accu, dat scheeld ff!
Nog veel meer gekocht maar geen foto van :)

* een toetertje
Vehikel1.jpg

(als je een ratbike-in-wording hebt is dat zo ongeveer het enige zinvolle ding dat op de hele beurs te vinden is)
* rolletje zwart ducttape
ducttape_blk_77x72.jpg

(was ook een zinvolle aankoop aangezien het de ducttape ragbak betreft)
* tangetje voor borgklemmetjes
* mooie longsleeves

helaas, helaas, geen bougiesleutel en geen chokekabel.

maar iets zegt me dat dit niet 't soort foto's is waar iedereen op zat te wachten _O-

Laatst bewerkt:
* een toetertje
[afbeelding]
(als je een ratbike-in-wording hebt is dat zo ongeveer het enige zinvolle ding dat op de hele beurs te vinden is)
* rolletje zwart ducttape
[afbeelding]
(was ook een zinvolle aankoop aangezien het de ducttape ragbak betreft)
* tangetje voor borgklemmetjes
* mooie longsleeves

helaas, helaas, geen bougiesleutel en geen chokekabel.

maar iets zegt me dat dit niet 't soort foto's is waar iedereen op zat te wachten _O-

ubergei.... uuuh leuk hoor })

Dit jaar:
tassen voor vakantie *O*
tanktas
slot
rimstriping
klokje
bril
slaapzakken, ook weer voor vakantie *O*
kettingspray

helaas weinig laarzen in maat 40,

Volgend jaar kopen we weer een nieuw pakje

Mooie spullen hoor, en die helm is zeker mooi....

Ik heb pas een hele mooie helm gekocht van Shoei met een super gaafe vlinder erop in een motor-zaak en was zeker niet goedkoop!
Voor de rest ben ik van plan om zondag ffies naar de beurs te gaan, ik ben benieuwd is voor mij de eerste keer, en zal allemaal nieuw voor me zijn!

Hebben ze ook losse vizieren, zo ja, zijn die een beetje gunstiger geprijst dan in de winkel?

Mooie spullen hoor, en die helm is zeker mooi....

Ik heb pas een hele mooie helm gekocht van Shoei met een super gaafe vlinder erop in een motor-zaak en was zeker niet goedkoop!
Voor de rest ben ik van plan om zondag ffies naar de beurs te gaan, ik ben benieuwd is voor mij de eerste keer, en zal allemaal nieuw voor me zijn!

Tot zondag Lies en:

full

En bij mij is het deze geworden ;)

full

Laatst bewerkt:
Tijdje turen en twijfelen tussen MJK, Arlen Ness, tot ik deze zag in de voor Europa unieke kleuren.
Ook maar een rugprotector erbij gekocht.
Nog steeds duur, maar dan heb je wat! *O* *O*
full

Nieuwe handschoenen gekocht, van 135 voor 60 euri. Leuk koopje toch? En ze passen precies bij m'n soesje.... 8-)
Leuke beurs, was af en toe wel het overzicht kwijt, zo groot. Weet niet of ik nu alles gehad heb, maar er was in ieder geval genoeg te zien. Volgend jaar weer! ;)

[afbeelding]

Hey meissie :W

Jammer dat ik je in den lijve ben gekomen, ik was op die dag ook daar van 10.30 tot 14.30 uur!

Voor iedereen die SIDI's heeft aangeschaft:

Zet de schroefjes vast met wat locktight.

[me="Shuriken"]spreekt uit ervaring en in de Superbike rating hadden ze dit commentaar ook.[/me]

Wel errug mooi trouwens :9~

Voor iedereen die SIDI's heeft aangeschaft:

Zet de schroefjes vast met wat locktight.

[me="Shuriken"]spreekt uit ervaring en in de Superbike rating hadden ze dit commentaar ook.[/me]

Wel errug mooi trouwens :9~~

Locktight; smeerspulletje? Merkte dat het achterste plastic ding wel vrij 'bewegelijk' is zegmaar :P

[afbeelding]

Verder nog een accu bij die accu boer, ze waren al netjes geprijst en hebben nou 50% korting dus ipv 130 euro dealer prijs betaalde ik 50% van 90 euro, oftwel 45 euro had ik een nieuwe accu, dat scheeld ff!
Nog veel meer gekocht maar geen foto van :)

mag ik vragen wat jij er voor heb neergeteld? Ik heb deze dus ook, en niet de corsa's zoals in een eerder post. Maar het blijven mooie schoene. })

Laatst bewerkt:
Wat ik dus heb aangeschaft:
Lookwell Rocky Combi (€248,-)
Pakkie.jpg

Gensler Kevlar Handschoenen (€30,-)
Handschoenen.jpg

Shark s500 Helmpje (€149,-)
Hellum.jpg

En nog wat rommel voor weinig.

Op zich geen geld toch? :W

Locktight; smeerspulletje? Merkte dat het achterste plastic ding wel vrij 'bewegelijk' is zegmaar :P

borgmiddel tegen lostrillen; het plastic hielgedeelt hoort iets losjes te zitten volgens het bijgevoegde boekje

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan