Shoei GT-AIR 3

EasyCompany1982

Die hard MF'er
24 jan 2016
674
371
Kaulille (Be)
Ik was gisteren aan het neuzen op de site van Shoei en ik zag dat ze een nieuwe GT-AIR hebben. Iemand enig idee wanneer deze juist komt? Richtprijs en designs?
 
Er komt niet alleen een GT-Air 3, maar ook een Neotec 3 aan. Die laatste zou deze maand al leverbaar moeten zijn (Oostenrijkse prijs: €669,- / €769,-).
Voor de nieuwe GT-Air 3 (Oostenrijkse prijs: €599,- / €729,-) hebben ze het over "in Kürze", dus binnenkort. Misschien ook al wel in september. De Nederlandse motorsites slapen overigens nog verder, daar nog geen enkel berichtje over de nieuwe Shoei's.
 
Er komt niet alleen een GT-Air 3, maar ook een Neotec 3 aan. Die laatste zou deze maand al leverbaar moeten zijn (Oostenrijkse prijs: €669,- / €769,-).
Voor de nieuwe GT-Air 3 (Oostenrijkse prijs: €599,- / €729,-) hebben ze het over "in Kürze", dus binnenkort. Misschien ook al wel in september. De Nederlandse motorsites slapen overigens nog verder, daar nog geen enkel berichtje over de nieuwe Shoei's.
Van de Neotec wist ik het niet. Leuk maar vermits ik een naked heb voor mij niet echt inzetbaar. Ondanks dat het minder gedoe is met mijn bril. Dank je voor de info alvast want op de sites waar ik op kijk vind ik er ook niets van terug.
 
Van de Neotec wist ik het niet. Leuk maar vermits ik een naked heb voor mij niet echt inzetbaar. Ondanks dat het minder gedoe is met mijn bril. Dank je voor de info alvast want op de sites waar ik op kijk vind ik er ook niets van terug.
Het is een ouder topic , sorry, maar ik keek even raar op van deze opmerking. Systeemhelmen hadden ooit een oubollig imago , maar die zijn qua design toch helemaal bijgebeend intussen. Het worden nooit "sporthelmen" , maar de Neotec 3 vs de GT air 3 is nu echt een schoolvoorbeeld, dat je de keuze voor de ene of de andere absoluut niet meer van de looks moet laten afhangen. Ik moet al hard mijn best doen als een motor passeert met de ene of de andere om in de vlucht het verschil te zien. Zo voel ik het aan, maar hoe zien anderen het hier?

GT-air3 en Neotec 3
Sena SRL3

En hieronder de GTair 2 , Neotec 2
Sena SRL-02 Bluetooth Intercom for Shoei GT-Air 2, Neotec 2 & JCruise 2 –  GetGeared.co.ukSena SRL-02 Bluetooth Intercom for Shoei GT-Air 2, Neotec 2 & JCruise 2 –  GetGeared.co.uk1.200 × 1.200
 
Laatst bewerkt:
Voor het uiterlijk zou ik inderdaad de Neotec 3 niet in het schap laten liggen, dat is gewoon een mooie helm! De "graphics"-versies vind ik persoonlijk zelfs nog iets mooier dan die van GT-Air. Wat mij nog een beetje tegenhoudt is het geluidsniveau, dat schijnt toch nog een tikje hoger te zijn bij systeemhelmen vergeleken met normale integraalhelmen.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan