Self made dempertjes ------> Bolt-on

Wat vind ik ervan.....

  • MAKEN!!!!

    Stemmen: 29 78,4%
  • KRAKEN!!!!

    Stemmen: 8 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    37
Status
Niet open voor verdere reacties.

AJ-tjuh

Die hard MF'er
18 jul 2005
432
0
Aalsmeer
Even om de interesse te peilen;

10930852_5_sJ3A.jpeg



materiaal: Aluminium buis rond 110mm, wanddikte 2,5mm....(naar wens)
Aansluiting: Bolt-On, steekcirkel 90mm (naar wens)
doorlaat;60mm (naar wens)
lengte; 380mm (naar wens)

Verder is de demper helemaal open (geperforeerde pijp),kan middels inbusboutjes gedemonteerd worden...

Maten van mij zijn laaiend enthousiast ben dan ook met 3 extra exemplaren bezig....

Zijn er hier nog mensen die (het liefst Bolt-On) demper willen?? Kosten:150 Euro

Wil eerst de meningen even peilen zodat ik eventueel in één keer wat dempers kan gaan maken....wel moet je zelf de steekcirkel en soort aansluiting bepalen en doorgeven...

...Duzzz MAAK het of KRAAK het...(als je het nix aan vindt;ROEP MAAR!)

...in reallife zijn de meningen positief.. O-) .......

Met dank aan Svijf (voor het plaatsen) een geluidsbestandje -----> http://www.mfgouda.nl/stephan/demper.amr (opgenomen door een maatje van me, die mij belde en dit hoorde..... :X )
 
Laatst bewerkt:
erg mooi hoor :} :}

maaruhh... gaat dat na verloopt van tijd niet oxideren of kun je dat nog een beetje bijhouden
 
ik heb wel een geluidsfragmentje maar die kan ik zo niet plaatsen ben ik bang...wie kan ik m mailen?? Zodat ie op het www kan komen te staan??

Is een fragment waarin ik niet doorheb dat m'n telefoon aan het opnemen is, :X

Weergave is ook niet super (telefoon he) :+
 
ik heb wel een geluidsfragmentje maar die kan ik zo niet plaatsen ben ik bang...wie kan ik m mailen?? Zodat ie op het www kan komen te staan??

Is een fragment waarin ik niet doorheb dat m'n telefoon aan het opnemen is, :X

Weergave is ook niet super (telefoon he) :+

Hoe groot is je bestandje?

Nice demper btw :Y
 
Erg mooi gemaakt, vooral de positie van de boutjes op het eindkapje! Zou alleen het pijpje aan uiteinde iets langer maken ??

De Kale
 
eehhm 184 KB, is een "AMR Narrow-Band Content bestand"!! Mijn Realplayer speelt het gewoon af..kwaliteit is niet super maar wél leuk.... :Y
 
AJ-tjuh,
welk schip heeft nu een kleinere uitlaat? Ziet er wel mooi uit, dat is met alu vaak zo. :Y
 
verbannen!!!??? Maar dat wil ik niet!!!!! Dit is alleen nog maar een interesse peiling hé!! :Y

:W
 
Kan iemand niet een how-to maken voor het maken van dempers???

ik wil het best es probere namelijk *D

Als je in het bezit bent van of de beschikking hebt over een draai- en freesbank dan is het te doen, thuis met een vijl en schuurpapier is volgens mij geen optie... :X ....

RVS is ook geen probleem, nadeel het is een stukkie zwaarder... :Y
 
Volgens mij is Ikuzus ofzo ook omwille van deze redenen (lees: handeltje met eigen gemaakte spullen) gebanned van het forum.
ikuzus werd ook kreeg ook een ban omdat hij nogal grof taal gebruik had na een tijdje en echt overal reclame maakte voor zij (best handige) motorbok. (dacht ik)


maar mooie demper 8-)
 
Als je in het bezit bent van of de beschikking hebt over een draai- en freesbank dan is het te doen, thuis met een vijl en schuurpapier is volgens mij geen optie... :X ....

RVS is ook geen probleem, nadeel het is een stukkie zwaarder... :Y

me buurman heeft alles wel in z'n schuur op een freesbank na.

ik zie dat je uit aalsmeer komt... en je hebt me nog nooit gespot :( ik rij daar dagelijks tusse half 4 en 7... zwarte fazer en anders met rode TPG bus :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan