Seizoensopening Goedhart

Gigabedrijf geworden! Nu maar hopen dat investeerders er af kunnen blijven en de familie Goedhart voorlopig nog aan het roer kan blijven staan.
 
Een aantal jaar geleden kwam ik er nog vaak en werd je goed geholpen. De laatste 2 jaar is het echt een pauper bedrijf geworden waar kennis zwaar ontbreekt. Diverse keren (grove) fouten gemaakt met zowel mijn z1000sx en H2. Ook de ninja 650 van m'n vriendin moest het ontgelden.

Ik ga liever weer naar Hans van Wijk die precies het tegenovergestelde heeft weten te presteren. Wat is dat bedrijf een verademing geworden.
 
Die zaterdag maar eens kijken:t Heb een nieuwe helm nodig, hopelijk past de HJC RPHA1 me, dan ga ik daarvoor:]
 
Een aantal jaar geleden kwam ik er nog vaak en werd je goed geholpen. De laatste 2 jaar is het echt een pauper bedrijf geworden waar kennis zwaar ontbreekt. Diverse keren (grove) fouten gemaakt met zowel mijn z1000sx en H2. Ook de ninja 650 van m'n vriendin moest het ontgelden.

Ik ga liever weer naar Hans van Wijk die precies het tegenovergestelde heeft weten te presteren. Wat is dat bedrijf een verademing geworden.

Kortom; je gaat niet naar die seizoensopening.
 
Screenshot
Screenshot_20230206-155859_Chrome.jpg
 
🤨 Dat is nieuw voor mij. Ik weet niet beter dat ze met MKC samen werken.
Heb je anders een linkje waar te vinden is dat ze zijn overgenomen door Goedhart?
Marlig weet dat als geen ander.

MKC zit er al even en is een apart bedrijf
Iets met regelgeving en bestemmingsplan. :)
 
Een aantal jaar geleden kwam ik er nog vaak en werd je goed geholpen. De laatste 2 jaar is het echt een pauper bedrijf geworden waar kennis zwaar ontbreekt. Diverse keren (grove) fouten gemaakt met zowel mijn z1000sx en H2. Ook de ninja 650 van m'n vriendin moest het ontgelden.

Ik ga liever weer naar Hans van Wijk die precies het tegenovergestelde heeft weten te presteren. Wat is dat bedrijf een verademing geworden.
Ik ben met vier fietsen vijf jaar exclusief bij de BMW dealer geweest.
Die gunde ik geen nieuwe motor meer, dus een Yamaha dit jaar hier gekocht
Maar het is inderdaad ook niet zo dat ik gelijk heel enthousiast ben en de Bimota bij Goedhart zou kopen.
Die hoogstaande service en kundige werkplaats zie ik ook wat minder. :)

Maar straks wel weer rondneuzen en naar de Kawasaki EV kijken.
Gratis koffie en motors kieken. Bijna alles wat we willen. ;)

Misschien dat een eenmanszaak meer is wat wij zoeken.
En dan ook met 10+ dealerschappen. :+
Het zal de schaalvergroting wel zijn waardoor alles wat minder hoogstaand aan het worden is. -O-
 
Laatst bewerkt:
🤨 Dat is nieuw voor mij. Ik weet niet beter dat ze met MKC samen werken.
Heb je anders een linkje waar te vinden is dat ze zijn overgenomen door Goedhart?
MKC heeft zijn eigen afdeling,geen samenwerking.
Geen linkje wel het wetend ;)
 
Hierboven een screenshot van de website van Moto R'dam
Dat je dus motoren en kleding verkoopt op die locatie.
Wel via verschillende bedrijven die qua inbreng niets met elkaar te maken hebben.
Er zijn geen gezamelijke eigenaren of investeerders (die wat van je willen als bedrijf). :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan