Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 15)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb vandaag een bekeuring gekregen . Op de naam van me moeder, want ik had op haar motor gereden. Hoop dat Rambabbel er ook 1 heeft, want die reed voor me . Kan gelukkig wel de lol ervan in zien en me motor is nog niet eens klaar....

Nou mannen en dame, het was gezellig lekker weertje erbij. Het was een mooie en rustige rit

Laatst bewerkt:
@Aardbei: kan het kloppen dat ik jou zag rijden rond half 5 tussen Wezep en Heerde?

Was inderdaad nog ff lekker sturen vanmiddag

heey, ik wil hem vanavond nog ff aantrappen voor een rondje motorrijden, dus ik wil vanavond wel mee rijden, waar wou je afspreken en hoelaat?

Ik rijd vanavond ook nog ff een rondje mee!!
Ongeveer 18:30 / 18:45uur bij de bocht??

rijden zit er waarschijnlijk voorlopig even niet in..heb te kampen met hooikoorts, en uit ervaring weet ik dat het niet afzakt, voordat het een keer flink geplenst heeft... ze moeten een fucking snotsonde uitvinden, zodat het niet je helm inlekt...

Was inderdaad nog ff lekker sturen vanmiddag Ik rijd vanavond ook nog ff een rondje mee!!
Ongeveer 18:30 / 18:45uur bij de bocht??

ja super! dat ga ik wel redden die tijd,, voor mij de eerste keer "de bocht" maar zoals ik het goed heb is het de nipkowstraat? en dan heb je een bocht naar rechts als je vanaf de stoplichten komt, en dan na die bocht heb je gelijk een bruggetje over de nieuwe weteringkade?
dat weet ik wel te vinden,,
tot dan!

@ frank, en bjorn dikke prima.

Ik vertrek om 6 uur. Ff warm rijden.
Nog meer mensen ?

@ rene, ben je al onderweg?

Laatst bewerkt:
Snotverdikkeme. Ik kwam erachter dat mijn sleutels nog bij mijn ouders in Zuid lagen. Hierdoor was ik pas tegen 14.10 bij de bocht. Erg jammer, had er zin in

Nou ja, volgende keer beter.

Wie heb ik overigens gespot? Sloeg af richting Eekwal. Een CBR met een dame achterop met een lange blonde staart. Moet haast wel Miquel-Jaimie geweest zijn.

Laatst bewerkt:

ff voor de duidelijkheid, voor mij de eerste keer "de bocht" dus die beschrijving klopt dat ik bij het juiste bruggetje kom??

Wie maakt deeltje 16 aan dan want we zijn er al weer bijna doorheen

Hey mensen , ik zag jullie vroeg in de middag ... aan het eind van de Assendorperdijk bij de Isala klinieken gingen jullie linksaf.
Ik stond daar te wachten om rechts te gaan.

Laatst bewerkt:
ja hoor fucking de hele week werken en denk ga vnaaf ff knallen :p zijn ze alweer weg en ik moet nog eten :p

nja ga zelf wel een stukkie doen en kom er misschien nog wel wat tegen

zozzooz was weer een leuke middag zo mooi ritje .

wordt er morgen middag nog gereden ?

Heb vandaag een bekeuring gekregen . Op de naam van me moeder, want ik had op haar motor gereden. Hoop dat Rambabbel er ook 1 heeft, want die reed voor me . Kan gelukkig wel de lol ervan in zien en me motor is nog niet eens klaar....

Foei

is jouw motor een zwart exemplaar toevallig?

volgens mij moet ik je dan gezien hebben ,iets na 1415 oid,
komende uit de broederschap gaande ri rotonde
zwarte dubbel pijps SV ,allebei de zijden een knalpot ,klopt dat ?

volgens mij moet ik je dan gezien hebben ,iets na 1415 oid,
komende uit de broederschap gaande ri rotonde
zwarte dubbel pijps SV ,allebei de zijden een knalpot ,klopt dat ?

Nee, helaas. Ik heb een enkele demper. Rond 14.15 was ik er net achter dat iedereen al weg was bij 'de bocht' en ging ik vanaf daar richting Ommen.

Dennis, kan morgen niet, wellicht iemand anders. Was wel weer ff leuk vandaag

Spartamet, dat waren mijn vrouw en ik inderdaad.

zag nog iemand met de cbr600 rossi ? Wij kennen elkaar toch? OOk bij de Eekwal, ik stond weer een ijsco te eten samen met Anieke

Manne, was een leuk ritje weer!

Fatih, leuk je ff weer gesproken te hebben.

Tim, cool dat je er ook weer bij was.

Status
Niet open voor verdere reacties.