Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nog mensen die em vanavond aantrappen. Dan wil ik ook wel ff een ronde doen .
heey, ik wil hem vanavond nog ff aantrappen voor een rondje motorrijden, dus ik wil vanavond wel mee rijden, waar wou je afspreken en hoelaat?
ja super! dat ga ik wel redden die tijd,, voor mij de eerste keer "de bocht" maar zoals ik het goed heb is het de nipkowstraat? en dan heb je een bocht naar rechts als je vanaf de stoplichten komt, en dan na die bocht heb je gelijk een bruggetje over de nieuwe weteringkade?Was inderdaad nog ff lekker sturen vanmiddag Ik rijd vanavond ook nog ff een rondje mee!!
Ongeveer 18:30 / 18:45uur bij de bocht??
@Aardbei: kan het kloppen dat ik jou zag rijden rond half 5 tussen Wezep en Heerde?
OKe dan tot straks, ben er uiterlijk 18:45 probeer er iets eerder te zijn
ja super! dat ga ik wel redden die tijd,, voor mij de eerste keer "de bocht" maar zoals ik het goed heb is het de nipkowstraat? en dan heb je een bocht naar rechts als je vanaf de stoplichten komt, en dan na die bocht heb je gelijk een bruggetje over de nieuwe weteringkade?
dat weet ik wel te vinden,,
tot dan!
kruising nipkow,popov en paxton , oostelijkste punt van de marslandenff voor de duidelijkheid, voor mij de eerste keer "de bocht" dus die beschrijving klopt dat ik bij het juiste bruggetje kom??
kruising nipkow,popov en paxton , oostelijkste punt van de marslanden
Heb vandaag een bekeuring gekregen . Op de naam van me moeder, want ik had op haar motor gereden. Hoop dat Rambabbel er ook 1 heeft, want die reed voor me . Kan gelukkig wel de lol ervan in zien en me motor is nog niet eens klaar....
Snotverdikkeme. Ik kwam erachter dat mijn sleutels nog bij mijn ouders in Zuid lagen. Hierdoor was ik pas tegen 14.10 bij de bocht. Erg jammer, had er zin in
Nou ja, volgende keer beter.
Wie heb ik overigens gespot? Sloeg af richting Eekwal. Een CBR met een dame achterop met een lange blonde staart. Moet haast wel Miquel-Jaimie geweest zijn.
is jouw motor een zwart exemplaar toevallig?
volgens mij moet ik je dan gezien hebben ,iets na 1415 oid,
komende uit de broederschap gaande ri rotonde
zwarte dubbel pijps SV ,allebei de zijden een knalpot ,klopt dat ?