Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 15)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zucht, ok .. gesnapt..
Wou vandaag ff mn ketting invetten (stond echt te glanzen), dus moest ik ff een rondje maken om de boel warm te rijden. Toen heb ik samen met mn broertje maar ff asociaal door assendorp gereden. Heeft je vrouw dus goed gezien :). En blijkt dat je vrouw verstand heeft van motoren zeg, want het zijn idd vette motoren ;)
Ter hoogte waarvan werkt ze ongeveer? (laat me raden kapsalon?).

_O-

Als ze rond 2 uur een groene en zwarte motor (kawa zx6r) heeft gezien, was ik dat samen met mijn broer (EDXR). We reden een stukje achter een limousine.. het was behoorlijk koud overigens :+

Heb jij xenon in jouw motor? Zo ja, dan heb ik je gistermiddag nog gespot op de Ceintuurbaan... Voor het FCZ stadion ging je rechts de Brederostraat op.

:W

Ow die :P ...volgens mij zitten er een stuk of 4 aan de assendorperstraat ;)
Ja ik ben nogal gek!

Eerst plaats ik een foto van de kawa zx-10r op motor-forum, vervolgens vrij veel aanmeldingen voor rimstriping.
Daarna begint mijn vrouw te lullen over een BBQ.
Vervolgens zwaaien er de laatste tijd verdacht veel motorrijders naar haar.

en dan ga ik ook nog zeggen waar ze werkt?[/ _O-

Guillaume........tegenover Primera, dus graag even lief zwaaien als je daar langs rijdt *O*

Laatst bewerkt:
[me]Vertrekt richting de assendorperstraat en haalt een week abotje [/me]
;)

Ja ik ben nogal gek!

Eerst plaats ik een foto van de kawa zx-10r op motor-forum, vervolgens vrij veel aanmeldingen voor rimstriping.

Guillaume........tegenover Primera, dus graag even lief zwaaien als je daar langs rijdt *O*

hahaha ik bedoelde meer dat ik de uitspraak "de" kapper erg grappig vond... maar goed, zal me niet verbazen als ze na vandaag een groeiend klanten bestand krijgen... :)

:W

knipt ze ook thuis? kan wel een goedkope knipbeurt gebruiken namelijk....

de MF 038A28 shirts...worden die niet meer gemaakt? wie heeft dat destijds gedaan? is het niet mogelijk om een lading te laten drukken??

Was helaas een beperkte oplage..
De volgende batch zal met een 1tje moeten worden gedrukt (als bij kentekens ;)).

Neh gein,
Aardbei heeft dat destijds geregeld. Misschien leuk om een animo check te doen .

de MF 038A28 shirts...worden die niet meer gemaakt? wie heeft dat destijds gedaan? is het niet mogelijk om een lading te laten drukken??

Dat heb ik gedaan inderdaad :Y

Als er meerdere mensen een shirt willen is dat wel te roggelen of course :Y

038%20A28.jpg

Goedemiddag Heren,

@ Bert: nope ze knipt niet thuis, dan zie ik sommige mensen te vaak........ ;)

@ Aarbei : 2 maal hiero, eentje s denk ik en eentje xl :)

Edxr : doe haar de groetjes? ze is er tot 20.30 ;)

Frank : OK :) hahahahaha

Laatst bewerkt:
Ja ik ben nogal gek!

Misschien is een telefoonnummer ook wel handig voor als ze niet aan het werk is? ;)

Hey Daan,

Ze is 's avonds gewoon thuis hoor....................en als ik overwerk zelfs tot 22.00 alleen.......dus......... en wees vooral welkom in haar kapsalon , knippen kost wat, maar DAN heb je ook wat.

En anders probeer eens 06-112 ;)

~

--------------------------------------------------

Doe mij er dan ook maar 1:D

Hey Daan,

Ze is 's avonds gewoon thuis hoor....................en als ik overwerk zelfs tot 22.00 alleen.......dus......... en wees vooral welkom in haar kapsalon , knippen kost wat, maar DAN heb je ook wat.

En anders probeer eens 06-112 ;)

Haha, ook handig als jij aan het overwerken bent ;)

Heeft ze dr eigen zaak dan?!
Dan kan je mooi een dikke motor op de zaak kopen *D

Even iets anders:

IK HEB ZIN OM TE POKEN!!!!! :]

maar wat een laf takkeweer zeg... -O-

[afbeelding]

Hey dat lijkt mij ook wel wat zo`n shirt.... volgens mij is er wel genoeg animo voor te krijgen voor een herdruk... ;-) leuk leuk leuk...

Met Jeroen eens :)

Daan: ze is bedrijfsleidster en stagebegeleidster en top-stylist, zaak is NIET van haar, zij runt em alleen, kan wel met MIJN werkgever overleggen dat we 2 motoren op de zaak kopen, 1 voor hem en een voor......

MAAR genoeg over mijn vrouw, gewoon vriendelijk zwaaien als je langs de zaak rijdt :)
ze hoort jullie toch wel aankomen :) en willicht nodigt ze je uit voor een BBQ ;) of pilsje

pff zaterdag misschien ff rondje maken , tis inderdaad rotweer........

hmm ik was vanmiddag nog ff in zwolle met de motor en zat er nog ff aan te denken om die straat door te janken maar toch maar de verstandige jongen uitgehangen *D

@ menno was gewoon een gele plaat wat ik zag en had een rood evolution pak aan (textiel)

Rotjoch was met de shirts weer zo snugger om een shirt te bestellen en een dag voordat ze binnenkwamen een nick change te doen.. :P

Shirtje is een goed idee ik heb ook wel belangstelling.

maar ff wat anders zijn er ook mensen hier die morgen avond naar Sassendonk gaan carnaval vieren *O* *O* *O* of ben ik de enige maloot die daar rond loopt van dit topic :P

@ Remco, had je ff moeten doen ;)

Bernd, nope ga niet, zaterdag leren en mijn vrouw moet zaterdag werken......

misschien wat andere mafkezen die met je mee willen :P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan