Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 13)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo morgen nog eventjes de banden inrijden en dan ben ik klaar voor de Ardennen, Piet en Jeroen.
Oh ja de motor poetsen moet nog gebeuren, maar ach dat kan altijd nog wel.

* Olie: CHECK
* Ketting smeren : CHECK
* Luchtfilter uitgezogen: CHECK
* Banden spanning gecontroleerd :P: CHECK
* Koelvloeistof gecontroleerd: CHECK
* Remvloeistof gecontroleerd: CHECK
* Remblokken gecontroleerd: CHECK

Oftewel volgende week gummen richting de Ardennen.

Laat ik zo zeggen dat mijn stickerplakcompetenties nog niet helemaal op niveau zijn..... Heb je mijn kuipstickers niet goed bekeken dan? :X

Heeft die vent met die 600 RR met die ENORME schaamranden (voor de mensen die er niet bij waren ik gok op 1/4e van de band links en 1/4e van de band rechts...) toch MPP 2ct's genomen? Moest wel erg om hem lachen. Hij schaamde zich er ook niet voor. Ik denk dat ik het door mijn vriendin had laten doen als ik hem was.......... Waarschijnlijk merkt hij het verschil tussen powers en noppenbanden niet eens.......

Haha _O-

En we waren er uiteindelijk met die man uit dat het maar pilot road moest worden. Haalt mijn collega de banden naar beneden, zegt ie: hmm dat profiel vind ik niet zo mooi, doe toch maar de powers! :X

jullie hebben 't hartstikke druk toch bij kalsbeek??

als je nog een plekkie hebt dan breng ik em graag langs :Y

Ik kijk morgen ff voor je, keerringen is niet zo'n enorme klus...

en 's avonds naar :9 TARZAN :9

We hoeven niet alles te weten hoor :o :+

Damn gaat hard met die deeltjes allemaal :P maar zijn er nog mensen die vanavond klein stukkie gaan rijden?

Heb geen sleutelruimte thuis -O-
das ff balen B|

en anders bij hem ;)

ik ben iig blij dat ik thuis lekker kan sleutelen ed :Y
doe zo op zn tijd ook wel voor gasten uit mijn groep onderhoud aan de motoren.
alleen kleppen stellen en carbs sunchroon stellen mogen ze laten doen bij een motorzaak

ik doe ook oa de motor van muis onderhouden :Y
wordt dan ookelke keer een dag lang klooien, gaan alle kuipdelen ed eraf, zodat ie ook gelijk goed schoon gemaakt kan worden O-)
en hebben dan de grootste lol samen *D

Laatst bewerkt:
:W :W :W

*O* al weer een nieuw deeltje. *O* wat gaat dat toch hard.

@ Soes wanneer komen de foto's van je laarsies.... :?
Of kom je ze dinsdag laten zien....?
Dan is de enige dag dat ik thuis ben komende week.

Gisteren was ik BBQ-en in Zwolle,
vandaag thuis de verhuisdozen inpakken en tussendoor ff WII-en,
morgen naar de Arena *O* CELINE DION *O* ,
Dinsdag dan thuis,
woensdag met vriendin naar soort knutselavond van het werk,
donderdag hele dag naar scheveningen en 's avonds naar :9 TARZAN :9
vrijdag wat spullen wegbrengen die ik niet meer nodig heb in mijn nieuwe huis.
Zaterdag gaat dan eindelijk de eerste grote lading spullen naar Amersfoort
zondag met de familie naar de dierentuin (Burgers Zoo)... :Y
je bent er maar druk mee schat :Y
zal dinsdag iig wel ff aanwaaien hoor, lekker bijbeppen dan.

en de laarsjes

DSCF3017.jpg

alleen kleppen stellen en carbs sunchroon stellen mogen ze laten doen bij een motorzaak

Doe je voor jezelf wel kleppen stellen dan? Of laat je dat ook doen? Je bent er wel technisch genoeg voor, dacht ik zo...

Doe je voor jezelf wel kleppen stellen dan? Of laat je dat ook doen? Je bent er wel technisch genoeg voor, dacht ik zo...
ik heb geen plaatjes hier liggen om te stellen ;)
en mn eigen soes laat ik doen bij de dealer, en ook omdat ik nog steeds fabrieksgarantie heb oa.
en de kleppen vd xr heb ik in 10min. gestelt iig O-)

goed werk aardbei :Y

net nog ff een stukkie gestuurd :]
rotjoch nog gespot :W

nu kippenpoten schransen :9~

later, :W

ik heb geen plaatjes hier liggen om te stellen ;)
en mn eigen soes laat ik doen bij de dealer, en ook omdat ik nog steeds fabrieksgarantie heb oa.
en de kleppen vd xr heb ik in 10min. gestelt iig O-)

Ja als je nog garantie hebt snap ik het :Y

Maar van vorige fietsen ook niet gedaan? Plaatjes kun je zo los omruilen bij een motorzaak he ;)

En XR is makkelijk ja *D Doppies van kleppendeksel eraf en stellen maar. Alleen ff uitkijken met de uitlaatklep waar de decompressie op zit :P

das ff balen B|

en anders bij hem ;)

ik doe ook oa de motor van muis onderhouden :Y
wordt dan ookelke keer een dag lang klooien, gaan alle kuipdelen ed eraf, zodat ie ook gelijk goed schoon gemaakt kan worden O-)
en hebben dan de grootste lol samen
*D

*O* yeah, zeker weten..... *O*

Nice boots soesie.... :}

Tazz gespot vanavond!! Op het kruispunt voor de pxtnstrt.
Samen nog ff een lekker rondje gemaakt :]

Nu maar wachten op Tazz Jr.
Suc6 komende tijd :Y

:W

Ja als je nog garantie hebt snap ik het :Y

Maar van vorige fietsen ook niet gedaan? Plaatjes kun je zo los omruilen bij een motorzaak he ;)

En XR is makkelijk ja *D Doppies van kleppendeksel eraf en stellen maar. Alleen ff uitkijken met de uitlaatklep waar de decompressie op zit :P
vorige fietsen heb ik ook gewoon zelf gedaan hoor :Y
alleen de kleppen en carbs liet ik eigenlijks iig van de srad ook doen, maar dan door een beunhaasje
had ik daar iig lekker geen omkijken na, en kon ik zelf lekker ook verder beunen thuis O-)
en de cb van mn zusje doe ik iig ook zelf, en de cb die ik ooit ook gehad hebt deedt ik ook zelf

Zo Joene is back in Town.. Drie keer moeten tanken vandaag.. Maar wel heerlijk rondje Drenthe gemaakt !! En na vandaag is het maken van mijn eerste knee-downs een feit !!! Heerlijk wat een gevoel... Kennis van een van een goeie vriend had een aantal youtube knee-downs filmpjes gemaakt op een industrie-terrein in Assen-noord !!

Ik kende het 8tje al,,, Maar toch maar ff naar toe gereden om ff te kijken of mij het deze keren het wel zou lukken !! En na een paar keer zowel links/rechtsom te hebben gereden.. Kwam zo werkelijk mijn linker-kneepad tegen de grond,, En dit keer zonder een schuiver te maken *O* *O* !!Was wel ff schrikken zeg... Toen de andere kant op geprobeerd en JA HOOR.,,.. Ook rechtsom,, mij knee-pad kuste zowaar de grond.. En wederom zonder mijn hele fiets erbij neer te leggen !!! YEAAHHH !! :} :} Vervolgens terug over de A28 richting Zwolle.. 80 saaie km voor de boeg.. Nog ff gespeeld met een golf GTI.. Haalde mij in met 200km/h,,, Ikke ff tandje lager en haalde hem vrijwel direct weer in.. Dit ging zo tijdje over en weer.. Hij sloeg af.. Toeteren duimpe omhoog en wederom saaie km...

Toen in Zwolle nog ff stiekums naar de bocht gereden.. Ik dacht wat THE PANTER mij laatst liet zien.. Kan Joene ook !!! En naar een paar keer heen en weer te hebben gereden.. Was het achterlaten van wat kunstof op het asfalt aldaar ook een feit geworden.. Dane750 kwam mijn gestuntel nog ff aanschouwen... Gelukkig dacht ik.. Zowaar een getuige !! WHAHAAHAHA.. Leuk leuk... Toen maar weer snel naar huis.. Meissie was niet zo blij dat Joene weer heel de dag pleitos was.. Achja VROUWEN !!

Ohja ff afbeelding van mijn knee=down 8tje in Assen check :

full

Laatst bewerkt:
Als straks mijn nieuwe bandjes eronder zitten moet ik ook maar eens een leuk bochtje opzoeken, heb met mijn 6 de knie nog niet aan de grond gehad :o Die dunlops had ik ook niet echt vertrouwen in, vooral omdat dezelfde dunlops onder mijn 400 nog wel eens een stapje wouden zetten. -O-

Als straks mijn nieuwe bandjes eronder zitten moet ik ook maar eens een leuk bochtje opzoeken, heb met mijn 6 de knie nog niet aan de grond gehad :o Die dunlops had ik ook niet echt vertrouwen in, vooral omdat dezelfde dunlops onder mijn 400 nog wel eens een stapje wouden zetten. -O-
Met die oude bandencombinatie van mij lukte het al, dus moet het met die BT016's van jou helemaal gaan lukken ;)

Laatst bewerkt:
@jeroenio Welkom bij de 038 schraap brigade.
Wel de glimmende kant blijven boven houden nu hea ;).

Ik ga vanmiddag/vanavond nog zeker ff een ommetje maken.
Mensen die zin hebben?

Zo morgen nog eventjes de banden inrijden en dan ben ik klaar voor de Ardennen, Piet en Jeroen.
Oh ja de motor poetsen moet nog gebeuren, maar ach dat kan altijd nog wel.

* Olie: CHECK
* Ketting smeren : CHECK
* Luchtfilter uitgezogen: CHECK
* Banden spanning gecontroleerd :P: CHECK
* Koelvloeistof gecontroleerd: CHECK
* Remvloeistof gecontroleerd: CHECK
* Remblokken gecontroleerd: CHECK

Oftewel volgende week gummen richting de Ardennen.
Ja eh....
Check!

..denk ik...

:)

(Niks gecheckt..... Donderdagavond even mijn supersonische analoge bandenspannings meter op zowel de BT020 en de MPR drukken en wellicht enig spanningsverhogende middelen aan deze silicahoudende schepsels toevoegen...)

BTW...Remblokken checken? Heb ik die nodig dan? Gaat ook een truttenschudder mee toch?

:P

Laatst bewerkt:

Mensen die zin hebben?
Ja misschien vanavond nog ff een stukkie.
Alleen de vrouw is ook vrij vanavond, en misschien dat die nog weer heel andere plannen heeft ;)

Ja eh....
Check!

..denk ik...

:)

(Niks gecheckt..... Donderdagavond even mijn supersonische analoge bandenspannings meter op zowel de BT020 en de MPR drukken en wellicht enig spanningsverhogende middelen aan deze silicahoudende schepsels toevoegen...)

BTW...Remblokken checken? Heb ik die nodig dan? Gaat ook een truttenschudder mee toch?

:P
Hahahahahahhahahaha, die FJR geeft toch wel aan als er iets mis is of niet :P
En een truttenschudder? nu moet je me toch echt even helpen hoor ;)

Laatst bewerkt:

Mensen die zin hebben?

ik zou vroeg in de middag gaan dan, regen op komst :')

@ jeroenio82: gratuliere *O*

later, :W

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan