Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, maar de rest is te lui om een starttopic/post op te stellen. Niet dat Aardbei dit keer erg orgineel geweest is maar hij is en blijft onze copy/paste-koningBen jij de enige die een nieuw topic kan openen?
'k vond die blauwe knippers mooierdeze knippers (voor en achter):~[/b]
[afbeelding]
en welke spiegels het worden nog geen idee..!
@ Nickz: ze hebben een vette groene 636 staan , of wist je dat al
nice zijff! Ja die ken ik al. Voor dezelfde prijs als die z1000 ~
Net ook nog even bij kalsbeek wezen kijken, drukdrukdrukdruk......
Woehoe!!!!
Stervens druk overal, maar Pinker is geslaagd, nieuwe butsmuts en jas....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
hij is me d`R1tjeNee, maar de rest is te lui om een starttopic/post op te stellen. Niet dat Aardbei dit keer erg orgineel geweest is maar hij is en blijft onze copy/paste-koning ]
Boel mensen gespot vandaag @ Kalsbeek
Yeti, Creazy Soes, Piet Zahut, Pinky Ramone en natuurlijk Rotjoch Daan.. en ook nog 2 oudere kerels beide kaal hadden het met elkaar over mij denk ik.. die jongen van die 600rr werkt hier ook zei er 1 en aangezien ik de enige met een 600rr ben :pEr is een 2003 model binnen gekomen die staat er net 2 dagen Gespot toen je buiten stond te roken Donker viziertje staat hem wel goed
yeti moet het stuur nog ingekort worden? of past het wel
Nee, maar de rest is te lui om een starttopic/post op te stellen. Niet dat Aardbei dit keer erg orgineel geweest is maar hij is en blijft onze copy/paste-koning 'k vond die blauwe knippers mooier
ik zag hem vandaag ook voor het eerst staan :p
en nick en aardbei jullie herkennen me fiets echt niet meer hoor !! hij glimt als een malle
punt 1. Staat er (nu) ookpunt 1. dat heb ik niet gezegd... dat was grandia... ach ja... power corrupts schijnt
zie hier het bewijs:
[afbeelding]
punt 2. sorry -tazz-
jij en rotjoch bij deze ook nog gespotBoel mensen gespot vandaag @ Kalsbeek
Yeti, Creazy Soes, Piet Zahut, Pinky Ramone en natuurlijk Rotjoch
die meid heeft bij ten kate een helm naar smaak gevonden jaoh gsx zwolle natuurlijk ook nog gespot ! helemaaal vergeten :p
crazy soes nog wat gevonden bij TK qua helm voor die meid?
owja....een nieuw deeltje is natuurlijk....foto'ssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
denk dat dit wel genoeg is weer
ach...heb zoveel foto's, kan er wel tig pagina's mee vullenDat denk ik ook....pffffffffffffft poser
WAAR BLIJFT DIE F*CKING LENTE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja............... Moet straks naar het werk....Met de motor wel te verstaan........stelletje mooi weer rijders
wat niet is, kan nog komentis maar goed dat het niet sneeuwt