bij deventer zou je toch de bebouwing van deventer of steenenkamer moeten zien
en die ene brug bij deventer is ook gedeeltelijk spoorbrug, zie hier geen bovenleidingen ...
de ijsselbrug bij zwolle is het echter ook niet, die heeft een veel steviger boog
edit : toch deventer(maar link naar sattelietfoto in google maps lukt niet, ook al staat daar een hele mooie en herkenbare schaduw )
en mij dan en mij dan en mij dantnx ted! Heb em al toegevoegd. Althans, denk dat je die bedoelt
Present
Gevoot op Aardbei
En de brug in de beginpost is idd de IJsselbrug oud en nieuw
Let maar op die zandbult aan de Hattemmer kant
was erg druk ja ivm de stroomstoring, en ook nog een kleine storing in deventer.@ soes hoe staat het ervoor met werken.... nog geen overuurtjes hoeven maken...?
Whhaha nu is het inderdaad de Zwolse brug!!!
Denk bijna zeker te weten dat de vorige de Deventer IJsselbrug was.
Vanmiddag ff naar elburg gereden met de Suus om een busje spuit vaseline te halen.
Van het weekend maar eens ff de brommert van een winterjasje voorzien
En ik heb nog wel op hem gestemd@ aardbei: je vergeet tazz in de OP te veranderen
en nu tukken,
En ik heb nog wel op hem gestemd
die hebben ze in ZWOLLE ook wel te koop hoor...
Whhaha nu is het inderdaad de Zwolse brug!!!
Denk bijna zeker te weten dat de vorige de Deventer IJsselbrug was.
Vanmiddag ff naar elburg gereden met de Suus om een busje spuit vaseline te halen.
Van het weekend maar eens ff de brommert van een winterjasje voorzien
sorry tazz, ik zag het net ook al. Maar tis al beurt
Oja, ik hoor net dat er een R1'tje staat bij een autogarage hier vlak in de buurt. Het arme ding is wel omgevallen.
Mijn pa gaat er morgen kijken voor een bedrijfsbus dus ik lift eventjes mee, kijken of het nog iets is. Je weet maar nooit he.
Trusten allemaal!
helemaal naar Elburg voor wat vloeibare vaseline? Oké.......
Voor de blanke aluminium delen kan je beter blanke tectyl (amber) gebruiken. Werkt perfect! ik rij nu 3 winters door en het spul is absoluut pekelproof! Kijk wel uit met remschijven/blokken etc. Maar dat moet je met vaseline ook.....
Ziet er mooi uit (muv de schade natuurlijk). Gewoon doen!!is goed
't gaat om deze
[afbeelding]
Deze kant is niks mis mee maar de andere kant is redelijk beschadigd:
[afbeelding]
Maar de prijs is wel erg aantrekkelijk, dus daarom ga ik maar even kijken.
Dat tectyl is inderdaad erg goed tegen pekel alleen een regelrechte ramp om het er weer vanaf te krijgen in het voorjaar...