Scheuren in de omgeving Zwolle (deeltje 11)!

Status
Niet open voor verdere reacties.
bij deventer zou je toch de bebouwing van deventer of steenenkamer moeten zien ;)

en die ene brug bij deventer is ook gedeeltelijk spoorbrug, zie hier geen bovenleidingen ...

de ijsselbrug bij zwolle is het echter ook niet, die heeft een veel steviger boog :X

edit : toch deventer :+ (maar link naar sattelietfoto in google maps lukt niet, ook al staat daar een hele mooie en herkenbare schaduw O-) )

tnx ted! Heb em al toegevoegd. Althans, denk dat je die bedoelt :)

en dan hier het einige echte zwolle topic......

Laatst bewerkt:
@ aardbei:

dees aub in de OP

1197918942-070.jpg

Zo muis is ook weer eens terug in de wereld van MF.
Heb de afgelopen dagen flink geholpen bij de verhuizing van mijn beste vriendin.
En het weekend lekker bij vriendje het huis in kerstsfeer gebracht.
Vandaag weer flink gewerkt en eindelijk weer eens tijd gehad om MF bij te lezen.
En dat niet alleen. ook de mail maar eens bekeken.
HMM, geloof dat ik aardig wat gemist heb.

@ alle feestvierders die afgelopen weekend in omgeving apeldoorn waren... Hoorde/zag dat jullie het erg leuk hebben gehad. (muis wil ook wi-en) *O*

@ soes hoe staat het ervoor met werken.... nog geen overuurtjes hoeven maken...?

Oei, bijna vergeten.
Muis moet nog ff posen in het nieuwe deeltje....

*O* *O* YEAHH, nieuw deeltje alweer *O* *O*

full

_O-

Present :W

Gevoot op Aardbei :}

En de brug in de beginpost is idd de IJsselbrug oud en nieuw

Let maar op die zandbult aan de Hattemmer kant

Whhaha nu is het inderdaad de Zwolse brug!!! *O*
Denk bijna zeker te weten dat de vorige de Deventer IJsselbrug was.

Vanmiddag ff naar elburg gereden met de Suus om een busje spuit vaseline te halen.
Van het weekend maar eens ff de brommert van een winterjasje voorzien :Y

:W

@ aardbei: je vergeet tazz in de OP te veranderen ;)

en nu tukken, :W

@ soes hoe staat het ervoor met werken.... nog geen overuurtjes hoeven maken...?
was erg druk ja ivm de stroomstoring, en ook nog een kleine storing in deventer.

en afgelopen zaterdag had ik een oproepdienst voor evt machines met spoed klaar te kunnen maken en te laden, voor als ze nog meer standby machines wilde hebben
maar tis gelukkig rustig gebleven

Vanmiddag ff naar elburg gereden met de Suus om een busje spuit vaseline te halen.

die hebben ze in ZWOLLE ook wel te koop hoor... :)

weer een nieuw deeltje, gaat hard!

ik verheug me nu alweer op ze lente... heb zo'n zin om weer eens te gaan scheuren! :]

En ik heb nog wel op hem gestemd ;)

sorry tazz, ik zag het net ook al. Maar tis al beurt :P

Oja, ik hoor net dat er een R1'tje staat bij een autogarage hier vlak in de buurt. Het arme ding is wel omgevallen.
Mijn pa gaat er morgen kijken voor een bedrijfsbus dus ik lift eventjes mee, kijken of het nog iets is. Je weet maar nooit he.

Trusten allemaal! :z

helemaal naar Elburg voor wat vloeibare vaseline? Oké.......

Voor de blanke aluminium delen kan je beter blanke tectyl (amber) gebruiken. Werkt perfect! ik rij nu 3 winters door en het spul is absoluut pekelproof! Kijk wel uit met remschijven/blokken etc. Maar dat moet je met vaseline ook.....

sorry tazz, ik zag het net ook al. Maar tis al beurt :P

Oja, ik hoor net dat er een R1'tje staat bij een autogarage hier vlak in de buurt. Het arme ding is wel omgevallen.
Mijn pa gaat er morgen kijken voor een bedrijfsbus dus ik lift eventjes mee, kijken of het nog iets is. Je weet maar nooit he.

Trusten allemaal! :z

goedemorgen :W

nice! houd me op de hoogte aub :Y!

tijd voor een nieuwe alweer.
aarbei al t-shirts ontvangen?
.....en weer tijd om aan het werk te gaan :P

helemaal naar Elburg voor wat vloeibare vaseline? Oké.......

Voor de blanke aluminium delen kan je beter blanke tectyl (amber) gebruiken. Werkt perfect! ik rij nu 3 winters door en het spul is absoluut pekelproof! Kijk wel uit met remschijven/blokken etc. Maar dat moet je met vaseline ook.....

Whhaha nee zoals ik schreef niet alleen voor de vaseline... _O-

Dat tectyl is inderdaad erg goed tegen pekel alleen een regelrechte ramp om het er weer vanaf te krijgen in het voorjaar... -O-

goedemorgen :W

nice! houd me op de hoogte aub :Y!

is goed :)

't gaat om deze
1115832-1-2-2.jpg

Deze kant is niks mis mee maar de andere kant is redelijk beschadigd:

resim1197970174.jpg

Maar de prijs is wel erg aantrekkelijk, dus daarom ga ik maar even kijken.

Laatst bewerkt:
is goed :)

't gaat om deze
[afbeelding]

Deze kant is niks mis mee maar de andere kant is redelijk beschadigd:

[afbeelding]

Maar de prijs is wel erg aantrekkelijk, dus daarom ga ik maar even kijken.
Ziet er mooi uit (muv de schade natuurlijk). Gewoon doen!! *D Je hebt een hele winter om te sparen voor een rechterkuip, spiegeltje en uitlaat *D

Dat tectyl is inderdaad erg goed tegen pekel alleen een regelrechte ramp om het er weer vanaf te krijgen in het voorjaar... -O-

Dat valt best mee. Van die motorcleaner halen, opspuiten, shaggie roken en afspuiten met de Karcher...... Opbokken, wielen eruit, overall aan en stapels met poetsdoeken en WD40 (of lampolie). Muziekie aan en een lekkere pot bier er naast. Als alles schoon is turle waxen en klaar is klara. (max 2 uur werk (incl. de hele zoii poetsen), maar dat ligt er ook aan hoeveel bier je zuipt.......)

Best te doen..........

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan