tering...welke gedeelte snap je NIET??
ik zeg toch: niemand die hier zegt dat ie nooit zo hard rijdt dat ie zn rijbewijs niet kwijtraakt....heeft nix met moraalridder te maken...constatering van een feit: billen branden = blaren zitten.....blijft lullig natuurlijk, maar jij begint er zelf over.
Of snap je devan Chuck soms nie?
standaard reply als je uit positie geluld bent en een ander gelijk heeft zonder het toe te willen gevenhap hap hap
standaard reply als je uit positie geluld bent en een ander gelijk heeft zonder het toe te willen geven
neuh gaat prima hier, maar ik ben nog steeds nie overtuigtstandaard reply als je te snel hapt en iemand wijst je daarop
jemig volgens mij kunne we beter ff naart nuttloos topic deel 3
Dennis is vast al bezig met de voorbereidingenEn, switchen we al naar Scheuren in de omgeving Zwolle deel 5?
Ow dan kunnen we nog even wou je zeggen.......Dennis is vast al bezig met de voorbereidingen
ik heb er mn motor vandaan en laat er mn beurten ook doen, ik vind het een fijne zaak
Ow dan kunnen we nog even wou je zeggen.......
Nou! wanneer is die bike te bewonderen???Spannend!!! Een nieuw toppic!!!!!!
een nieuwe motor, een nieuw toppic, kan bijna niet beter
hé...niet zo negatief over mij denken
Naar maar liefst vier voorgaande topics te hebben geopend, gaat er tegenwoordig een behoorlijk ritueel aan vooraf.
Dusz heute abend moet er wel een nieuw topic zijn
Eerst weer ff armspieren kweken voor het "scheur"seizoen....
gespot bij balkbrug Chuck ( en bijna aangereden) en Vuurstorm.
sorry chuck ik verpeste je bochtje
idd helemaal nix mis mee. Is niet de goedkoopste maar doet hard zijn best om wel de beste te zijn.....
@Rambabbel, ik het idee dat je meerdere smileys verkeerd aan het interpreteren bent....