Geweldig deel 4 alweer (en ikke sta ook op de lijst) maar blijf niet
ps is er ook een ps2 ? indo
ik ook niet
m`n vriendin ssst laat m`n vrouwtje het niet horen...en nee zij komt niet en ik drink ook niet , maar...Komt je vriendin je ophalen? Dit in verband met het onmeûnige gezuip tijdens de feessies...
ik ook nietksta nie op die foto
*zucht*
voor iedereen die er niet op staat...balen...had je er maar bij moeten zijn....voor wie er op staat en niet er op had willen staan...balen...had je maar niet op een plek moeten gaan staan waar je gefotografeerd kon worden...voor degene die zijn motor mist...balen...dan heb ik geen foto van een rij motoren waar je motor op staat...
dusz...
gaan we regelen volgede tourtocht maar dan moet er niemand zeuren dat ze niet op de foto willen :D
gaan we regelen volgede tourtocht maar dan moet er niemand zeuren dat ze niet op de foto willen :D
Ik was er alposers kunnen zich ook melden
*zucht*
voor iedereen die er niet op staat...balen...had je er maar bij moeten zijn....voor wie er op staat en niet er op had willen staan...balen...had je maar niet op een plek moeten gaan staan waar je gefotografeerd kon worden...voor degene die zijn motor mist...balen...dan heb ik geen foto van een rij motoren waar je motor op staat...
dusz...
Heey Arlan, welkom hiero! Hoop dat je dit nieuwe seizoen weer wat meer zin hebt om te toeren!
Ik zag een link bij je staan van het HTS racing team, heb je daar ook nog een band mee?
Heb jullie goed in de gaten gehouden dit en vorig seizoen. Is me opgevallen dat jullie een van de weinige teams waren die niet een keer bij mij uit is gevallenThanks Villie
Ik ben er bijna 3 jaar actief mee bezig geweest. Ga nu met de stage lopen en afstuderen beginnen dus ben ik nu een beetje aan het afbouwen (helaas)