Lenuzzz verveelt zich de t*ring...
Al de hele middag
Valt t zo op dan?
Gelukkig is t bijna half 6....lekker vrij
kijk eindelijk iemand met smaak
ik heb ze allemaal wel op dvd / vcd dus ik neem ze de 13 wel mee
nu nog ff wachten op ghostrider 3 dvd ( heb divx al wel gezien en hij is weer gaaf
wordt er dit weekend nog ergens een beetje gescheurd in de omgeving??? mits ut weer het een beetje toelaat uiteraard
Meppel Meppel Maak me gek!!!!
hahaha
tja motorclub in meppel vrienden in meppel dus wat moetk hier
plakkertjeh op teen, teen in ut gips laten gipsen met eeen stukkie titanium erin en gaanik niet ik lig nu met een gestrekt been omhoog , ze hebben een deel van mijn nagel weg gesneden
dus kan nu even niet rijden
Hier als in op MF ???Meppel Meppel Maak me gek!!!!
hahaha
tja motorclub in meppel vrienden in meppel dus wat moetk hier
Jemig wat een geklets in dit topic.......maar zo komt ie wel vol
Ook ik heb niks nuttigs te melden, maar zal maar weer eens ff posten om te laten weten dat ik nog leef
wordt er dit weekend nog ergens een beetje gescheurd in de omgeving??? mits ut weer het een beetje toelaat uiteraard
is dat nieuwe zwembad nog nie klaar??Het zwembadwater is nu nog 29,5 graad------> de 13e is het ZKOUD!!!!!!!!
is dat nieuwe zwembad nog nie klaar??
doe dat, ik weet nog wel een manier om het water richting de 37 graden te krijgen andersNeeeeee, volgend jaar pas!!! Ze zijn nu druk aan het bouwen. Het huidige overdekte zwembad gaat komend weekend dicht en zal dan elke dag een beetje afkoelen. Ik hou jullie wel op de hoogte hoeveel het water afkoeld
nou...als t weer ff meezit zal dr vast nog wel es gereden worden......denk ikWordt het nu dan tijdelijk : stappen in de omgeving Zwolle???
Oh zekers wel . ... Maart 2005 weer of zonou...als t weer ff meezit zal dr vast nog wel es gereden worden......denk ik
Oh zekers wel . ... Maart 2005 weer of zo