Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
wordt er dit weekend nog ergens een beetje gescheurd in de omgeving??? mits ut weer het een beetje toelaat uiteraard :P

Ja, inderdaad tijdje geleden chuck. Ga nog wel weer een keertje mee maar zal dan wel volgend jaar worden. Heb em namelijk alweer bijna helemaal uit elkaar liggen en ben aan het poetsen.

Ben ik nog wel ff mee bezig en dan is het sowieso te koud. Mocht ik het redden wil ik hem in mijn huiskamer zetten en dan moet ie eerst goed schoon :9~

wordt er dit weekend nog ergens een beetje gescheurd in de omgeving??? mits ut weer het een beetje toelaat uiteraard :P

ik niet ik lig nu met een gestrekt been omhoog , ze hebben een deel van mijn nagel weg gesneden

dus kan nu even niet rijden B|

Jemig wat een geklets in dit topic.......maar zo komt ie wel vol :P

Ook ik heb niks nuttigs te melden, maar zal maar weer eens ff posten om te laten weten dat ik nog leef

Meppel Meppel Maak me gek!!!!

hahaha

tja motorclub in meppel vrienden in meppel dus wat moetk hier :?

ik niet ik lig nu met een gestrekt been omhoog , ze hebben een deel van mijn nagel weg gesneden

dus kan nu even niet rijden B|
plakkertjeh op teen, teen in ut gips laten gipsen met eeen stukkie titanium erin en gaan :P 8-) :+ , vonkiesssssss :9~

Jemig wat een geklets in dit topic.......maar zo komt ie wel vol :P

Ook ik heb niks nuttigs te melden, maar zal maar weer eens ff posten om te laten weten dat ik nog leef

Hé kijk ze leeft nog :} je gaat toch niet stiekum de 13e vergeten door zo weinig te posten ;)

Verder ook niks zinnigs te melden....alhoewel...nee andere keer maar.

Het "scheuren" is nu wel een beetje gebeurd :( Mischien wordt er nog wel een beetje gereden en gestunt :} , maar de meeste kneedowns voor dit jaar zijn al gemaakt. Ik denk dat het dit weekend niets wordt voor mij. Ik ben namelijk knetter verkouden.

Het zwembadwater is nu nog 29,5 graad------> de 13e is het Z :o :o :o :o KOUD!!!!!!!!

is dat nieuwe zwembad nog nie klaar?? :+

Neeeeee, volgend jaar pas!!! Ze zijn nu druk aan het bouwen. Het huidige overdekte zwembad gaat komend weekend dicht en zal dan elke dag een beetje afkoelen. Ik hou jullie wel op de hoogte hoeveel het water afkoeld ;)

Neeeeee, volgend jaar pas!!! Ze zijn nu druk aan het bouwen. Het huidige overdekte zwembad gaat komend weekend dicht en zal dan elke dag een beetje afkoelen. Ik hou jullie wel op de hoogte hoeveel het water afkoeld ;)
doe dat, ik weet nog wel een manier om het water richting de 37 graden te krijgen anders ;) :+

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan