Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
dit is Nice:
het is makkelijker om je te laten brengen naar de carpool, daar kunnen we vast een plekje voor je vinden
Tot zo!
Deal !Dan kom ik wel gewoon met de auto naar de carpool plaats, dan kunnen er of meerdere personen met mij meerijden, of ik laat de auto staan en stap over in een andere auto.
Als ik je straks op de foto zet met die 999 kun jij echt een glimlich niet onderdrukken...goed humeur _______________: Wordt niet meer wat vandaag....
tot zo
tot hij het prijskaartje zietAls ik je straks op de foto zet met die 999 kun jij echt een glimlich niet onderdrukken...
Dank je voor de bloemen.ff offtopic wil iemand ff checken of ik de namen goed heb (zo niet sorry) klik w8woord is bekend
bvd
@homers pfff leuke (home)site/filmpies
Wat denk je word het nog wat?Heb echt zin om even lekker te knallen zondag
Gelijkgezinden mogen zich melden hoor
het begint hier ook te miezeren, jammer.andere keer.uurtje later...... Nee
bijna weer 1 uurtje laterr NEEEE kut weeruurtje later...... Nee
ik vind de kawa niet zoo ,lelijke kont,tank niet mooi,toerenteller kon je al moeilijk volgen en nu helemaal met de halve kuipruit er voor tenminste als ik er op zit,jammer dat ze ddie onderste kuip zwart hebben gespoten,Ok...volgende keer weer....HELAAS
Bedankt voor de tip Pivo. Trouwens, je keuze al gemaakt?
volgens mij kun je beter kawaas gaan verkopen dan mv sshmmm.....ik werk niet bij Kawa hoor
het wegdek is idd behoorlijk glad ik heb vandaag 3 keer last gehad van een wegbrekend achterwieldroog
en glad
die achter het rek heb je opgedronken???
Moet zeggen dat ik wel een rondje heb gegeven hoordie achter het rek heb je opgedronken???