Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit is Nice:

het is makkelijker om je te laten brengen naar de carpool, daar kunnen we vast een plekje voor je vinden

Tot zo!

Dan kom ik wel gewoon met de auto naar de carpool plaats, dan kunnen er of meerdere personen met mij meerijden, of ik laat de auto staan en stap over in een andere auto.

Dan kom ik wel gewoon met de auto naar de carpool plaats, dan kunnen er of meerdere personen met mij meerijden, of ik laat de auto staan en stap over in een andere auto.
Deal !

laten we maar niet te moeilijk gaan lopen doen op deze mooie dag ;)

tot zo

ff offtopic wil iemand ff checken of ik de namen goed heb (zo niet sorry) klik w8woord is bekend
bvd

@homers pfff leuke (home)site/filmpies :} :} :} :} :}
Dank je voor de bloemen. :)

Maar ik krijg jouw rar file ook niet uitgepakt. heb geen w8woord.
Mail het anders ff aub.

Het is inmiddels gelukt dankzij Pivo, leuk te zien wie wie is :)

Laatst bewerkt:
Volgens mij is het droog. Laten we even kijken of het wegdek een beetje opdroogt het komende uur :)

Ok...volgende keer weer....HELAAS B|

Bedankt voor de tip Pivo. Trouwens, je keuze al gemaakt? ;)

Ok...volgende keer weer....HELAAS B|

Bedankt voor de tip Pivo. Trouwens, je keuze al gemaakt? ;)
ik vind de kawa niet zoo ;( ,lelijke kont,tank niet mooi,toerenteller kon je al moeilijk volgen en nu helemaal met de halve kuipruit er voor tenminste als ik er op zit,jammer dat ze ddie onderste kuip zwart hebben gespoten,
MAAR Misschien is het ook wel ff wennen :?
plat kan ik er in iedergeval niet echt op liggen zit ik met mijn smoel vast op de kuipruit,wat een rare lage ruit zeg,scheel natuurlijk weer 10 km op topsnelheid en dat rij ik ook elke dag |(

Je klinkt niet echt enthousiast.

Ik vind er ook te veel zwarte delen opzitten maar zie dit juist als een kans om je eigen motor iets meer onderscheidend te maken :) Mijn achterspatbord is standaard bijvoorbeeld ook zwart (net als de velgen ;) ) Zoals je weet heb ik ook een Double-bubble kuipruit gemonteerd en persoonlijk denk ik dat dat ook erg goed zal staan op het 2005 model (smoke!). De kont moet ik ook erg aan wennen maar ook daar verwacht ik dat bijvoorbeeld Yoshimura met een erg mooie oplossing gaat komen. Kellermans (kleine knippers) er op en jij er kan er weer een aantal jaren GOED tegenaan 8-)

hmmm.....ik werk niet bij Kawa hoor :+

hmmm.....ik werk niet bij Kawa hoor :+
volgens mij kun je beter kawaas gaan verkopen dan mv ss :)

ik heb wel wat met snelheid en GROEN dus denk er nog over na,maar ik vind die blauwe honda ook wel tof :X en af
mijn eerste snelle twee wieler
full

mijn 1ste snelle 4 wieller
full

Nostalgie :)

Honda.....nee dat ga je niet menen. Volgens mij heb jij daar toch ook mindere ervaringen mee :+

Zo, we waren er weer van vakantie! *D
Een aantal dingen vielen me op tijdens de vakantie. Zo zijn er in Frankrijk gewoon speciale wegen voor chuck aangelegd! Andere motorrijders mogen daar gewoon niet komen!

full

Wat ik wel apart vond is dat ze bijna allemaal in spijkerbroekjes rond rijden, maar altijd genoeg helmen mee nemen....

full

:?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan