Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pas nou op! Zoveel vrouwen komen er al niet. Dadelijk schrik je haar af.

Moeten we de zwemkleding nog meenemen O-)

Zwemkleding verplicht :+ Het zwembad is dan al wel 2 weken dicht, dus zal de temperatuur van het water al wat afgekoeld zijn. Maar het zal nooit ijskoud zijn. Tis dan in iedergeval lekker nuchter worden voor degene die van plan was om te gaan zuipen O-)

O'ja mischien mag je zelfs wel in het zwembad overnachten! Omdat de ruimte naast de speelzolder waarschijnlijk al verhuurd is rond die tijd (i.v.m lawaaioverlast).

@Dennis: werk het lijstje nou eens bij ;)

@Indorider: er iemand met het zelfde Icoontje al jij, namelijk: Zooranje
127422

Sjit wat een grooooooooooot plaatje!!!!!

En die van Indorider:
full

Hey deze is wel klein!!!!!

Laatst bewerkt:
Aangezien Gixxer ( Dé Lijstjesmaker) zich al een tijdje niet heeft laten zien, zal ik maar proberen om in zijn voetsporen te treden. Maar voel je niet gehinderd om me te vierendelen als in nu de taakverdeling dermate in de war schop ..... ;)

Ga uit van het lijstje welke Bizz al gestart had, nieuwe aanmeldingen zal ik vanaf nu ook aan dit lijste toevoegen:

Lijstje motorrai Zondag 24-10:

* Dennis de Bengel
* Firefox
* Vuurstorm
* Bizz
* Nice
* de Darter
* Deadeye
* Ted

Waar en hoe laat spreken we af ?

Voor diegenen die met de auto of trein gaan, is het wellicht handig om uit te gaan van een tijd bij de ingang van de rai, stel voor 13:00, als dit verkeerd is hoor ik het wel. . ..
(Tijd is wel lastig, immers niet te vroeg voor de stappers, maar nog wel genoeg tijd om effe lekker relaxed daar rond te kunnen lopen, tot 18:00 zijn ze open)

Voor diegenen die met de motor gaan : vertekpunt uit zwolle : Neem aan de Macdrive in noord, maar hoe laat moet ik hier neerzetten, schat 1:30 eerder dan de afgesproken tijd bij de rai, heppie ook nog tijd voor een praatje onderweg en een kop warme koffie ;)

Tot zover. verdere aanmeldingen en/of aanpassingen lees ik wel.
post vanaf zaterdag wel mijn gsm-nummer, mocht iemand te laat zijn, kan deze altijd bellen om elkaar ergens te ontmoeten (oftewel, ik noem het standnummer en de hal waar we ongeveer zijn :P )
[me]Ted is feeling ignored ;(
[/me]

GAAN WE NOG ZONDAG NOG NAAR DE RAI ???

ik hoor maar niks ...

Mooi huis dennis :} Altijd prettig om te weten hoe het huis voor een housewarming party eruit zag ;)

Roy en john: ik had niet anders verw8 ;)
Duivelinnetje: welkom !

uhhh om ff op dat feesie te komen.

liggen er dit keer matrassen??

is wel ff makkelijk om te wete dacht ik en ik kan namelijk niks mee achterop nemen.omdatk geen achterkant heb zalk maar zegge (hope dat het droog blijft)

piccie's van verbouwing kome er ook aan

mooizo.
dnek niet dat zon matras ding in me rugtas past dus dat scheet al weer

uhhh om ff op dat feesie te komen.

liggen er dit keer matrassen??

is wel ff makkelijk om te wete dacht ik en ik kan namelijk niks mee achterop nemen.omdatk geen achterkant heb zalk maar zegge (hope dat het droog blijft)

Zo te zien blijven er meer mensen overnachten dan er matrassen zijn. Dus denk ik dat degene die met de auto komt (voor de zekerheid) beter even een matrasje mee kan nemen. Degene die op de motor, fiets of lopend komen hebben voorang op een matras ;)

O'ja liever niet scheeten op het matras :+

Dus je bedoelt te zeggen . ..

Succes aan diegene(n) die morgen met de motor naar de rai gaan/willen/moeten ???

Ik ga bikkelen! Nou ja... doen alsof.

Ik kijk ff hoe ik kom maar als ik met de auto kom zal ik der een matras inproppen. (letterlijk want we hebben alleen een echte bedmatras :P )

BJ 1973, blok ookl Sohc4 techniek

trappen lopen only kickstart

Vork = 17" overstock

Werk ermee? Velgen en onderpoten verchromen als we eens zin hebben

Lengte fietsie = 295 cm, handig zo'n kattebak in de auto

DSC00136.JPG

Nu nog uitladen

DSC00135.JPG

Meissie is mu dochter, ook selfmade

Wie van zijn er nu nog van plan om morgen op de motor te gaan? Ik wil opzich best op de motor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan