duivelinnetje
MF veteraan
en sinds wanneer rij jij in zwolle dan
ssssssssstttttttttt....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
waar heb je dat voor nodig dan?Moeten we de zwemkleding nog meenemen
Pas nou op! Zoveel vrouwen komen er al niet. Dadelijk schrik je haar af.
Moeten we de zwemkleding nog meenemen
[me]Ted is feeling ignoredAangezien Gixxer ( Dé Lijstjesmaker) zich al een tijdje niet heeft laten zien, zal ik maar proberen om in zijn voetsporen te treden. Maar voel je niet gehinderd om me te vierendelen als in nu de taakverdeling dermate in de war schop .....
Ga uit van het lijstje welke Bizz al gestart had, nieuwe aanmeldingen zal ik vanaf nu ook aan dit lijste toevoegen:
Lijstje motorrai Zondag 24-10:
* Dennis de Bengel
* Firefox
* Vuurstorm
* Bizz
* Nice
* de Darter
* Deadeye
* Ted
Waar en hoe laat spreken we af ?
Voor diegenen die met de auto of trein gaan, is het wellicht handig om uit te gaan van een tijd bij de ingang van de rai, stel voor 13:00, als dit verkeerd is hoor ik het wel. . ..
(Tijd is wel lastig, immers niet te vroeg voor de stappers, maar nog wel genoeg tijd om effe lekker relaxed daar rond te kunnen lopen, tot 18:00 zijn ze open)
Voor diegenen die met de motor gaan : vertekpunt uit zwolle : Neem aan de Macdrive in noord, maar hoe laat moet ik hier neerzetten, schat 1:30 eerder dan de afgesproken tijd bij de rai, heppie ook nog tijd voor een praatje onderweg en een kop warme koffie
Tot zover. verdere aanmeldingen en/of aanpassingen lees ik wel.
post vanaf zaterdag wel mijn gsm-nummer, mocht iemand te laat zijn, kan deze altijd bellen om elkaar ergens te ontmoeten (oftewel, ik noem het standnummer en de hal waar we ongeveer zijn )
[me=Ted is feeling ignored
[/quote]
Pietepietepietepietepieeeeee!!!!!!!!
@Indorider: er iemand met het zelfde Icoontje al jij, namelijk: Zooranje
@Indorider: er iemand met het zelfde Icoontje al jij, namelijk: Zooranje
(Afbeelding)
Sjit wat een grooooooooooot plaatje!!!!!
En die van Indorider:
(Afbeelding)
Hey deze is wel klein!!!!!
ik denk ook met auto te gaan (Bizz?), of anders trein . . ..ik ga iig niet op de motor Ted...ben nog steeds nie 100% fit, dus ik ga met mn vitamineshots in de auto
das een leuke kado...fotocollage before & afterMooi huis dennis Altijd prettig om te weten hoe het huis voor een housewarming party eruit zag
uhhh om ff op dat feesie te komen.
liggen er dit keer matrassen??
is wel ff makkelijk om te wete dacht ik en ik kan namelijk niks mee achterop nemen.omdatk geen achterkant heb zalk maar zegge (hope dat het droog blijft)
Dus je bedoelt te zeggen . ..
Dus je bedoelt te zeggen . ..
Succes aan diegene(n) die morgen met de motor naar de rai gaan/willen/moeten ???