Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
CHECK :+

*zucht*

edit: mijn tante is wel een teef.......telt dat ook?

CHECK :+

*zucht*

edit: mijn tante is wel een teef.......telt dat ook?

LOL, toch wel de beste opmerking die ik de laatste tijd heb gelezen, ga zo door Chuck.
Je tante is hopelijk toch niet zo'n stoere vrouw die ook wel van motoren en dus ook van het motor-forum houdt? Dan wordt het nog een zware dag voor je :P

dat méén je niet: Chuck die niet meegaat?!!!
of had Helen geen zin? ;)

mmmm kan k mn roes zondag uitslapen *D

nja..maakt mij nie zoveel uit, ik ga aan de vitaminepreparaten dus t weekend moet haalbaar zijn ;)

Is mij ook om het even.

Zou het wel graag wel zo snel mogelijk weten, zodat ik mijn weekendplanning hierop kan aanpassen (oftewel of ik nu zaterdag of zondag het huishouden moet doen :P )

Als zaterdag iedereen wat minder brak is, kunnen we ook eerder dan 2 uur s'middags weg ;)

En waarom is er nog geen lijstje (tenminste, er was een lijstje, maar deze is afgekapt ... :( ) (waar is Gixxer eigelijk, al een tijdje niet meer hier gezien ..., zijn laatste post is van de 14de)

Laatst bewerkt:
Klein bericht vanuit een bunker ergens in nederland:

*kraak* *kraak** "test test" *kraak* "lieve vrienden *kraak* mijn tante rijdt motor en internet *kraak* daarom *kraak* ik........onderd...........*ruis* olgend jaar een keer............ot de volgende....eer........."

Einde bericht

Beetje overdreven om alles om te gooien voor 1 persoon, waarschijnlijk kan dan weer iemand anders weer niet mee. Waardeer het gebaar natuurlijk natuurlijk!!!!!

En dan vrijdag overnachten ipv zaterdag?
Ik kan wel hoor O-)
Pas me aan aan de rest ;)

Dan wordt zaterdag een mooie dag ;)Wilde je zaterdag blijven slapen dan? Vind het best hoor: sander heeft plek zat ;)

Was dat niet de bedoeling dan? :?
Dammit... ben ik nou zo blonT vandaag?
Vertel jij me dan maar es wat de precieze bedoeling is voor deze 'meeting' ;)

EEhhhh....... a.s. zaterdag is de RAI en de meeting is 13 November dus nog 26 nachtjes slapen ;)

We hebben het nu over de RAI ;)

Euhm...stel nou dat iedereen op zaterdag kan Chuck :P

Ik kan niet op zaterdag. Ik vind het echter helemaal niet erg als jullie zaterdag gaan i.p.v. zondag. Ik was reeds gisteren voor MV op de RAI en ga wellicht morgen nog even een stuntshow checken. Als jullie zaterdag gaan kunnen we de (hoop ik) mooie zondag gebruiken om nog maar eens lekker te :]

Neemt niet weg dat het me natuurlijk wel gezellig leek ;)

Als je ons dan gewoon alles verteld over de RAI dan hoeven we helemaal niet heen en kopen voor het geld wat we besparen benzine met z'n allen ;)

Just a thought ;)

Sorry Chuck....ik ga voor de zondag....zaterdag moet er gebikkeld worden in mijn huis...morgen de sleutel overdracht :}

alhoewel ik nog ff met de aannemer moet discussieren over bepaalde zaken, de f*ckers :(

Tuurlijk!!!! gewoon gaan!!! Maar wel binnenkort een housewarmingparty natuurlijk!!!!!!

Tuurlijk!!!! gewoon gaan!!! Maar wel binnenkort een housewarmingparty natuurlijk!!!!!!
jaaaaaaaaaaaaaa vind ik ook ,heb je nog hulp nodig ,ik kan heel goed kijken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan