Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Scheuren in de omgeving Zwolle (2)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deadeye, complements on the bike.

Ik vind deze duc niezo mooi, glimt teveel, aan een duc moet je niet teveel aanpassingen doen omdat ie genoeg karakter van zichzelf heb.

ook weer succes gewenst met deel 2 van scheu................zwolle.ik blijf het volgen

Kijk eens aan een 748 met chromen velgen à la bike van Indorider: mooi of niet mooi?

(Afbeelding)
Wellicht verbaasd jullie dit een beetje maar ik vind dit dus helemaal niks. De velgen kloppen niet met het frame en de kleur van de fiets. Chroom op Ducati klopt op de één of andere manier niet. Wellicht is de fiets te mooi en eigenzinnig (en 'klassiek' mooi gelijnd) dat je het met dergelijke fratsen alleen maar vern**kt.

Probeer eens gouden Marchesini's
Velgen van carbon op Ducati zijn trouwens ook

[posermode]thnx allemaal voor de complimenten...als t ff meezit kan ik em binnekort showen[/posermode]

@Firefox, ziet er erg lekker uit iig, is dat alle schade of zijn er meer lager aan gort??

Zover ik kan zien is dat alle schade ja, valt nog wel mee dus. Morgen breng ik het wiel naar ttmotoren en laat ik er meteen een nieuw bandje op zetten.

hmm.. ik moet eerst nog een nieuwe top kuip hebben voor me cbnr voordat ik er de weg mee op ga. Mis ook een knipperlichtje btw.. .. de vorige eigenaar was een beetje blind 0-)..

@ dennis : leuke bling bling duc nu alleen nog in het rood of nog gewaagder in het blauw

@ deadeye: succes morgen bij je examen

....een blauwe duc ??? Heb je zondag een koudje gevat?????

Het weer lijkt zondag nog goed te worden, nog animo voor een ritje?? Zal ik deze keer een route proberen te vinden.....(moet je me niet op vastpinnen....)

(@Indo...ik zat me nette vervelen en ben ff op zoek gegaan naar leuke goodies, kom ik daar bling bling spinners tegen voor op de motor...niks voor jou??, of gepolijst alu OZ velgen.....)

Laatst bewerkt:
Het weer lijkt zondag nog goed te worden, nog animo voor een ritje?? Zal ik deze keer een route proberen te vinden.....(moet je me niet op vastpinnen....)
Zondag heb ik er wel weer zin in
ik hoop dat m'n achterwiel meer kilometers gaat afleggen dan mijn voorwiel
(@Indo...ik zat me nette vervelen en ben ff op zoek gegaan naar leuke goodies, kom ik daar bling bling spinners tegen voor op de motor...niks voor jou??, of gepolijst alu OZ velgen.....)
Over mijn velgen ben ik tevreden....het is die taartschep achterop.

als er trouwens nog meer mensen de foto's willen hebben van rondje ijsselmeer neem dan even contact op via msn.( in profile staat ie)

ik weet namelijk niet of er iemand bezwaar heeft tegen het plaatsen van hun hoofd op MF en dat scheelt ook weer kentekens weg moffelen

euh is iets van 35 mb dus wordt lastig zal ff kijken of ik wat kan regelen
stuur me maar even een mail want ik weet je email adres niet

Laatst bewerkt:
Deel 2 alweer.
Maar goed, word er binnenkort s'avonds nog weer een stukkie gereden?

Hedenavond 19.00 uur, parcour Skeelerbaan in Staphorst, (terrein De Tippe)

euh is iets van 35 mb dus wordt lastig zal ff kijken of ik wat kan regelen
stuur me maar even een mail want ik weet je email adres niet

35 Mb overjensen?

Account aanmaken bij www.dropload.com dan kun je bestanden tot 100 Mb naar zelfs een hotmail sturen, je upload het dan naar een server, de ander krijgt een mailtje en die download het dan weer zeg maar, moet ie wel binnen 4 dagen doen, anders deleten ze hem (het bestandje)

thx voor de tip maar ik heb al een andere oplossing gevonden dus indo mail me maar even

You've got mail

Komende drie daagjes moet ik voor m'n werk naar het buitenland. Ik hoop vrijdag een beetje op tijd terug te zijn zodat ik bij mooi weer 's avonds nog even kan
Alvast liefhebbers

ps

You've got mail

Komende drie daagjes moet ik voor m'n werk naar het buitenland. Ik hoop vrijdag een beetje op tijd terug te zijn zodat ik bij mooi weer 's avonds nog even kan
Alvast liefhebbers

ps

Ik heb wel zin om ff te rijden vrijdagavond.

Gaan er nog mensen naar Staphorst vanavond? Is dat een afgesloten "scheur"terrein ofzo?

mmm....vrijdagavond ga ik als het goed is mijn bike (incl. brulpijpen) weer ophalen van een grote beurt...dus vrijdagavond wordt nix want dan is het ook tijd om te "tanken".

Zondag ben ik de hele dag niet aanspreekbaar, maar dat sluit niet uit dat ik wellicht wel aanwezig ben voor een toertochie...als het niet te vroeg is, want ook zaterdagavond moet er "getankt" worden tijdens de Heinose Pompdagen....en er wordt wat afgepompt vanaf woensdagavond tot zaterdagavond cq. -nacht cq. -ochtend

vrijdagavond = stratenfestival

Zondag zijn we vast wel weer van de partij
Mits het nog steeds zomer is natuurlijk

Status
Niet open voor verdere reacties.