honda x-adv
MF'er
Bloemkolen zijn idd je grootste vijand en backing gas is een must. Schuine kanten zijn niet nodig gewoon een I naadje met voldoende vooropening en dan moet het lukken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Klopt het dat Donkervoort hier een tijdje geleden hele auto's mee maakte?Als je geen TIG-lasapparaat ter beschikking hebt, dan kun je voor de meeste verbindingen ook zilverhardsoldeer overwegen (minimaal 45% zilver). Dit werkt prima, en je RVS lijd er neit zoveel van. Alleen de temperatuur van de pijp moet in bedrijf niet veel hoger worden dan een graad of 400-500. Voor het eerste stuk vanaf cylinderkop tot aan de header is het dus waarschijnlijk niet bruikbaar.
Als je daarbij hoge-temperatuur flux gebruikt (Harris Black bijvoorbeeld), dan kan elke knuppel met 2 linkerhanden het doen. Met witte poederflux kan het ook, maar dan moet je nauwkeuriger verhitten.
Zuurstof/propaan of zuurstof/acetyleen brander werkt het beste, gevolgd door een MAPP/lucht vlam. En met een propaanbrander en wat geduld kan het ook nog.
Voordeel van hardsolderen: het ziet er perfect uit, het blijft er perfect uitzien (geen corrosie op de lasnaden na 6 maanden), en het is voor een hobbyist ook nog te doen.
Hoe dik??????, doorsnee????Ik heb nog een stuk van 6 meter liggen. Kopen ?