Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
BTW: Democratisch is (lees: ik heb) besloten de rit te down-tunen naar +/- 150 km, max 200.
Ik denk dat 250 te veel is, omdat dit groepje voor het eerst met elkaar gaat rijden, en gezien het koude weer en dus meer stopbehoefte.
Dan is de volgende vraag deze: Wie kan de reeds verzonnen route enigszins verkorten tot 150 km? Tevens zou het fijn zijn als diegene (of een andere vrijwilliger) als voorrijder wil fungeren. Laat maar weten!
Ik bied mij aan als hekkesluiter/veegwagen/opduwer.
Hee Rotterdammers !
Ik ben op zoek naar een oude Yamaha RD 500 ...en er staat volgens de geruchten, in dat grote r'dam, nog zo'n apparaat in een schuur/berging bij een oudere man ..heeft een van jullie hier weet van ?????????
Zo ja ..doe me een lol en een mailtje ..
mzzls FF
ps ik rij dit keer niet mee
70!! Mijn laatste rit was met 23 motoren geloof ik. En dat was al een behoorlijk lint als je dat achter elkaar zag rijden......
kunnen er niet wat meer ss rijders zich melden
@Kleck: Cornelis gaf niet echt aan datie mee zou gaan. Dus hij staat er nu nog niet bij.
@Aad: je bent genoteerd. Voorlopig met de RF dus! (600/900?)
Ja, en als iedereen zn foto heeft gepost bepalen wij wie zn helm op moet houden, ook tijdens de stops.
kunnen er niet wat meer ss rijders zich melden
Voorstad van Berkel
Berkel is toch een voorstad van Hellevoetcity
Het is een TOERrit.
De meeste ss'ers vervelen zich te pletter.
Ja, en als iedereen zn foto heeft gepost bepalen wij wie zn helm op moet houden, ook tijdens de stops.
Jongens/dames; even allemaal een foto van jezelf posten, is kijken met wat voor lelijke gasten we op stap gaan
ok dit ben ik 4 jaar geleden op de Bandit. De afgelopen 3 jaar heb ik op een RF900 doorgebracht, maar die heeft inmiddels een nieuwe (goeie) baas in Groningen. En ik heb besloten om weer voor een Bandit te gaan
(Afbeelding)
Iemand vroeg trouwens nog naar een RD500. Ik heb ergens in het oude noorden (Rodenrijsestraat als ik me niet vergis) een RD buiten zien staan, maar ik weet niet of het een 500 of een 350 was.
Aad
(Afbeelding)
kortere route ook geen probleem. Wat mij betreft samen uit samen thuis. En als het echt koud is dan is een ritje van een uurtje of drie ook voor mij het wel matje. Voorstel zou dan zijn bij Krimpen overvaren naar Kinderdijk, dan via Alblasserdam ri Oud Alblas, Ottoland Goudriaan, bij Ameide de dijk op tot aan Culemborg, leuk plaatsje om even op de markt koffie te drinken, overvaren naar Schalkwijk en dan via Nieuwegein en Schoonhoven weer op huis aan.
In ieder geval altijd lekker rustig op zondag, behalve rond de kerktijden.
Hier heb je geen routebeschrijving of GPS-systeem voor nodig. Maakt niet uit welk jaargetijde je hier rijdt, is altijd goed.
JS