Rotek dieselmotor 12 pk.. Voor 2 kratten Brand

sammie

MF veteraan
10 nov 2003
31.124
8.245
Assen
..Ik heb nog een kort-gebruikt luchtgekoeld dieselblok over. Rotek 456cc 12 pk/3600 rpm.
Geschikt voor inbouw in motorfiets of kart.
staat me wat in de weg. Ik ga geen 2 dieselmotoren bouwen...
Mag weg voor 2 kratten Brand en belofte de inbouw/gebruik op MF te posten.
 
Laatst bewerkt:
EDIT ik heb me vergist, het is een Winsun 192? Dus 'echte' 500cc? Met aftermarket 300W dynamo, regelaar krijg je erbij. Evt uitlaatbocht ook.
 
Het lijkt me nogal 'n overkill maar ja, hij is er nog. Dan moet je er zelf nog wel een startmotor (60 euro/ebay) op zetten.
 
Gaat om zware compressor, werd nu door een 7kw elektromotor aangedreven, zou stand alone aan boord van een schip gemonteerd moeten worden
Waar zit je precies Patrick?
 
Gaat om een zware compressor, zat een 7kw motor op. Heb je misschien ook fotos en waar in het land zit je? Ik zit zelf namelijk in Groningen O-)
 
Ik neem hem op zich graag over, hoe regelen we dat? Waar zit je precies Patrick?
Misschien helpt het als je hem @sammie noemt, Patrick had slechts ge-liked
Oh, en in zijn profiel staat Assen, kans is vrij groot dat hij daar woont, valt mee vanaf Grunn (afhankelijk van welke uithoek van Grunn)
 
Dag mensen.. sorry was even dinges en ja, ik heb 'm ook op MP.. wie komt hem halen?
Ben gezeur van MP-mensen zat..
 
@sammie Bas lijkt em graag te willen hebben. Mocht dat om de een of andere reden niet doorgaan, ik woon 10 minuten bij je vandaan en m'n inbox staat altijd open ;)
 
..Dan mot 'ie wel reageren... Help me er aan herinneren dat de spanningsregelaar en uitlaatbocht erbij hoort..
 
Terug
Bovenaan Onderaan