Rood kuipwerk ruilen voor zwart: VFR800FI 99/02

V4Wim

MF veteraan
22 sep 2005
4.522
2
Ik heb onlangs een rode VFR800FI gekocht. Eigenlijk was ie voor de handel bedoeld maar hij beviel zo goed dat ik hem wil houden. Omdat ie technisch helemaal OK is en hij ook op fijne Michelins staat wil ik 'm blijven houden. Maar eigenlijk moet ie zwart zijn. Gewoon, omdat ik het mooi vind en dat beter bij mijn oranje/zwarte kleding past. IJdeltuitje, ik weet het.

Is er iemand hier die een zwarte heeft maar liever een rode had gehad? Dan wil ik dus wel ruilen qua kuipwerk en tank. Op een paar puntjes na is die van mij netjes: Hij heeft een kras/plekje op de topkuip van ong 1 cm lang. Ik heb nog geen lakstift gehaald maar daar mee is hij goed te camoufleren. Daarnaast heeft de tank een miniem deukje en een paar pikkeltjes. Niet heel ernstig maar je moet het wel weten. Duocover is onderweg. Mocht je zelf geen handgrepen hebben dan mag je die van mij er bij hebben. Ik gebruik ze toch niet omdat ik voor duowerk de dochters wel meeneem op mijn V-Strom.

Aangezien mijn motor in een schuur staat waar kinderen met fietsen en ander speelgoed in en uit vliegen ben ik ook niet op zoek naar een perfect exemplaar. Kleine beschadigingen zijn geen groot probleem, zolang het maar niet overnieuw gespoten hoeft te worden.

Heb je belang, laat maar weten via pb.









 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan