Rits Revit jas en Broek

Dr-Duc

Rookie
15 jan 2015
28
0
Hallo!,

Afgelopen week een prachtige Revit (Ultimate) all weather brook gekocht op de motorbeurs zodat ik niet altijd gebruik hoef te maken van mij leren broek.
Kom ik er bij thuiskomst achter dat mijn nieuwe broek niet aan mijn Leren Revit jas geritst kan worden.

De steek van de rits is identiek alleen de dikte van de schakels van mijn broek is dikker dan die van mijn jas.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen, zijn hier mogelijk vanuit Revit een soort koppelritsen voor te vinden?

Graag hoor ik van jullie!

Groeten Eric
 
een rits eraf knippen en de andere helft van de rits erop laten naaien.
 
Ik heb ook eens een keer zoiets gehad bij een leren KTM jas/broek. Om de een of andere reden pasten die niet op elkaar. Zit er bij je jas niet een stukje aan de rits geritst? Ik ben daarmee naar de plaatstelijke naaiturk (niet in negatieve zin) gegaan, maar die mensen zijn echt helden met een naaimachine. Hij heeft het stuk rits in mijn leren broek genaaid, voor €20 ofzo...
 
Dat is wat drastisch, gezien ik ook gewoon mijn leren broek wil blijven gebruiken..
 
Kleermaken zal vast wel ritsen op voorraad hebben, en daar iets mee kunnen doen.
 
Dat is wat drastisch, gezien ik ook gewoon mijn leren broek wil blijven gebruiken..
dan knip je dat ding van je textiel broek af. en zoek je de overgebleven helftjes van je leren combi erbij.
 
het is soms zo simpel :Y

Beetje naai-atelier heeft gewoon de rits die op jouw leren jas past, en naait die zo in je nieuwe broek. €20 maximaal ja :Y
Het is soms nog simpeler :)
Een stukje stof met een rits aan beide kanten, dunne aan de ene kant en een dikke aan de andere kant. Kun je alles op elkaar ritsen :)
Wordt vaak ook bij nieuwe jassen of broeken geleverd :Y
 
Vanmorgen een mailtje gestuurd naar Revit.

Binnen een paar minuten reactie terug met het volgde als antwoord op de vraag:

Hallo,
Ik zal zowel een korte als een lange rist vandaag op de post doen.

Er zijn geen kosten aan verbonden, we zien dit als service naar onze klanten.

Veel plezier ervan en veel mooie kilometers gewenst.

Met vriendelijke groet,

.... .....
Sales Office

REV'IT! Sport International B.V.
Reggestraat 17, 5347 JG Oss
The Netherlands
T +31 412 696 740
F +31 412 696 750
sales@revit.eu
www.revit.eu
 
Laatst bewerkt:
Dat had ik ook bij mijn textiel jas van RevIt toen ik die kocht bij mijn broek.
Toen ik dat zei bij de winkel waar ik hem had gekocht pakte de verkoopster een koppelrits (twee verschillende halve ritsen aan elkaar genaaid) uit een doos en zei dat als deze niet werkte dat ik maar even langs moest komen om een andere te proberen.

Dus ik zou zeggen ga even langs bij diegene waar je hem gekocht hebt, dikke kans dat die een koppelrits hebben liggen.
 
Als je een nieuwe koppelrits krijgt, gewoon de rits uit je nieuwe broek halen (naden voorzichtig losknippen), nieuwe rits op dezelfde plek zetten, paar keer los met de hand naaien met dikke witte draad en dan onder de naaimachine ermee. Kun je prima zelf. :) Wel dan de witte draad er weer uithalen hè. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan