Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

RG500 basket case

Het is net of ik die van mij zie staan ,zal toch eens gaan kijken in de garage of hij
er nog staat

En ik geloof de zelfde ellende beugel op de RZ500 (RD500LC?)in Nederland en UK.

Daar ben ik ook niet achter hoe dat nou precies zit,de Europese RD500 had die beugel
wel,de Canadese RZ ook,alleen staat hij op de folder weer zonder afgebeeld,maar
die foto is weer van een RZV500R zonder de kuipstickers,ik weet wel dat een
Japanse RZV de beugel weer niet heeft,ik heb zelf een Canadese RZ waar hij wel opzit,
ik heb de beugel eraf gehaald en over de gaten van die mooie kleine orginele
Yamaha stickertjes geplakt.

Laatst bewerkt:
Ik heb een RZ500 gehad, maar zat geen beugel op geloof ik. Ik heb er helaas geen foto's van.

De orginele kleur en behandeling van de wielen is goud kleurig anodized voor de Australian versions.
Stickertjes is een hele goede oplossing!

De orginele kleur en behandeling van de wielen is goud kleurig anodized voor de Australian versions.
Stickertjes is een hele goede oplossing!

Klopt de wielen van mijn rz zijn door de vorige eigenaar zwart gepoedercoat,dat vond hij mooier.

Wel de knutsel project is in zijn allerlaatste fase en wordt morgen beeindiged.

En hier een plaatje van een van de RZ en de orginele anodised gouden wielen om het af te sluiten.

Dank U wel voor Uw aandacht en mede leven.
Oma kan hier gaan zitten.

Laatst bewerkt:
Is erg mooi geworden Oom Donald doet ook mee zie ik

Laatst bewerkt:
Ja, zo'n Yamaha heb ik gehad. Ik heb geen flauw idee meer hoe dat rijdt, het was mijn 1e motor en had nog geen flauw idee wat je met zo'n fiets kon. Niet dat ik nu zo'n geweldige stuur persoon ben, maar heb nu wel een motor waar het makkelijk mee kan doen.

Dus mijn vraag is of dat nog een beetje te vergelijken is met de moderne fietsen of moet er nog veel aanpassingen gebeuren?

Is in standaard vorm niet te vergelijken met moderne fietsen,dat kan ook niet,
dat zou betekenen dat de ontwikkeling van de motor zo,n 25jaar zou hebben
stilgestaan,een moderne motor heeft betere vering,remmen,frame en is betrouwbaarder,
kortom gewoon beter.
Maar dat wil nog niet zeggen dat je met de ouwe beestjes geen plezier kan
hebben
Ook is zo,n oud beesie aardig op te frissen door betere remmen,vering te
monteren,en zoals ook wel word gedaan een ander moderner frame te gebruiken,
maar dat is vaak of een kostbare grap of er zit aardig wat werk aan vast.
Persoonlijk vermaak ik me net zo goed op zo,n oud beesie als op een moderne motor.
Nog leuker is om met zo,n ouwe brommer af en toe een moderne fiets voorbij te steken

Laatst bewerkt:
Mijn RZ- en RG500 bikes rijden prima in orginele maar moeten goede vering, banden en remmen hebben en "op gezet" worden, net zo als alle andere motorfietsen.
Je bent committed voor een bocht, als je snel genoeg gaat, en kan niet op het laatste moment de lijn en de trottle positie veranderen zonder in moeilijkheden te komen.
Ze hebben een "stijl" waarbij deze machines uit de bocht rijden met de trottle in Go positie.
*langzaam in snel uit.*
Ik hoop om het duidelijk te verklaren.

jim lomas uitlaten speciaal in tsjechie cz laten maken toen ik er op vakantie was

Laatst bewerkt:
Er was een show in Toodyay yesterday en we hebben een truck vol met strokers beladen en ten toon gesteld!
Kevin Magee, King Kenny Robers, Barry Sheene en Freddie spencer replica's ware all in de zelfde plek, een klein dorpie in outback Australia!

Laatst bewerkt:
Mooi spul die Lucky Strike special is erg goed gelukt!

Inderdaad een mooie verzameling smokers ,mooi weer daar zo te zien,beter dan hier.

Laatst bewerkt:
Mooi spul Yamathi, jammer dat ik het nu pas zie ! Ben net terug in NL na 3 1/2 jaar OZ en heb nog een paar keer in Perth rondgehobbeld, had graag eens langsgekomen.

Er zit daar ook iemand (in perth) die ik ken die 2 rgv250 blokken aan elkaar heeft genuntseld voor een formula 500 stock car ! Erg leuk ook !!

Dat was inderdaad een leuk ding maar is niks geworden toch??