hiereen paar piccies of de bike in question.
[afbeelding]
zoals je kan zien is de belijning niet juist,helaas, zodat dit rerepareerd gaat worden.
[afbeelding]
De linker kant is wel goed gekomen.
[afbeelding]
Na deze motorfiets komt een NS400R op de tafel.
Ja en ik zit nu met de gaten
En ik geloof de zelfde ellende beugel op de RZ500 (RD500LC?)in Nederland en UK.
Ik heb een RZ500 gehad, maar zat geen beugel op geloof ik. Ik heb er helaas geen foto's van.Daar ben ik ook niet achter hoe dat nou precies zit,de Europese RD500 had die beugel
wel,de Canadese RZ ook,alleen staat hij op de folder weer zonder afgebeeld,maar
die foto is weer van een RZV500R zonder de kuipstickers,ik weet wel dat een
Japanse RZV de beugel weer niet heeft,ik heb zelf een Canadese RZ waar hij wel opzit,
ik heb de beugel eraf gehaald en over de gaten van die mooie kleine orginele
Yamaha stickertjes geplakt.
[afbeelding]
De orginele kleur en behandeling van de wielen is goud kleurig anodized voor de Australian versions.Daar ben ik ook niet achter hoe dat nou precies zit,de Europese RD500 had die beugel
wel,de Canadese RZ ook,alleen staat hij op de folder weer zonder afgebeeld,maar
die foto is weer van een RZV500R zonder de kuipstickers,ik weet wel dat een
Japanse RZV de beugel weer niet heeft,ik heb zelf een Canadese RZ waar hij wel opzit,
ik heb de beugel eraf gehaald en over de gaten van die mooie kleine orginele
Yamaha stickertjes geplakt.
[afbeelding]
De orginele kleur en behandeling van de wielen is goud kleurig anodized voor de Australian versions.
Stickertjes is een hele goede oplossing!
Ja, zo'n Yamaha heb ik gehad. Ik heb geen flauw idee meer hoe dat rijdt, het was mijn 1e motor en had nog geen flauw idee wat je met zo'n fiets kon. Niet dat ik nu zo'n geweldige stuur persoon ben, maar heb nu wel een motor waar het makkelijk mee kan doen.Wel de knutsel project is in zijn allerlaatste fase en wordt morgen beeindiged.
[afbeelding]
En hier een plaatje van een van de RZ en de orginele anodised gouden wielen om het af te sluiten.
[afbeelding]
Dank U wel voor Uw aandacht en mede leven.
Oma kan hier gaan zitten.
jim lomas uitlaten speciaal in tsjechie cz laten maken toen ik er op vakantie was[afbeelding]
Mooi spul Yamathi, jammer dat ik het nu pas zie ! Ben net terug in NL na 3 1/2 jaar OZ en heb nog een paar keer in Perth rondgehobbeld, had graag eens langsgekomen.
Er zit daar ook iemand (in perth) die ik ken die 2 rgv250 blokken aan elkaar heeft genuntseld voor een formula 500 stock car ! Erg leuk ook !!