Bij het zien van allerlei eigenbouwprojekten, was ik stiekum bezig om eigen ideeen te krijgen. Mijn huidige projekt, de GS550E, is meer van demonteren, ontroesten, spuiten,
onderdelen vervangen door betere en mooiere, maar in wezen veranderde de motor niet.
Nu heb ik een schade Suzuki RF900 gekocht en daar ga ik een GSR900 van maken, tenminste dat is de bedoeling. Het is niet de bedoeling om hem precies na te maken, maar ik wil er wel een boel herkenbaars in verwerken.
Deze motor heb ik onlangs gekocht, op zich vind ik deze motor wel mooi (even los gezien van mijn projekt), wel een saaie kleur. Zonde!
De kuipschade was behoorlijk, maar die heb ik toch niet nodig...
De tank is op drie plaatsen gedeukt:
De remhandel is afgebroken:
Verder viel het me reuze mee, het kan zijn dat ik meer narigheid tegen kom...
Het motorblok ziet er zo uit:
Voorpartij:
Achterkant:
Goed, tot zover de RF900 tot nu toe...
Wat is nu de bedoeling? Een plaatje maakt alles duidelijk:
onderdelen vervangen door betere en mooiere, maar in wezen veranderde de motor niet.
Nu heb ik een schade Suzuki RF900 gekocht en daar ga ik een GSR900 van maken, tenminste dat is de bedoeling. Het is niet de bedoeling om hem precies na te maken, maar ik wil er wel een boel herkenbaars in verwerken.
Deze motor heb ik onlangs gekocht, op zich vind ik deze motor wel mooi (even los gezien van mijn projekt), wel een saaie kleur. Zonde!
De kuipschade was behoorlijk, maar die heb ik toch niet nodig...
De tank is op drie plaatsen gedeukt:
De remhandel is afgebroken:
Verder viel het me reuze mee, het kan zijn dat ik meer narigheid tegen kom...
Het motorblok ziet er zo uit:
Voorpartij:
Achterkant:
Goed, tot zover de RF900 tot nu toe...
Wat is nu de bedoeling? Een plaatje maakt alles duidelijk:
Laatst bewerkt: