Rev'it motorpak. (2-delig)

GSXRobbie

Rookie
30 jul 2016
20
0
Groningen
Motorpak (2-delig). Textielen motorjas (maat L) en motorbroek (M long) van het merk Rev'it!.

De Rev'it! Shield bied de sportiviteit en looks van een leren motorpak maar de functionaliteit van een waterdichte textielen pak. De jas en broek hebben beide een uitneembare thermovoering welke ervoor zorgt dat deze jas ook in koude temperaturen te dragen is. Door de ventiliatie ritsen is de jas ook uitstekend voor in de zomer.
Het pak is volledig waterdicht door een Hydratex G-membraam. Het pak is weinig gedragen (2 seizoenen) en kan nog lang mee!
Betreft de maat: ik ben zelf 1.85m en weeg 80kg, past mij perfect.
Kortom, zoek je een sportief en functioneel motorpak voor het hele jaar, biedt dan snel!


Nieuwprijs Rev'it Shield motorjas €249,-
Nieuwprijs Rev'it Factor3 motorbroek €199,-
Totaal: €448,-


NU BIEDEN VANAF: €200,-
:W
 
interesse, echter is groningen wat ver voor mij om te gaan passen... begeef je je toevallig wel eens in het oosten?
Of zijn er andere mogelijkheden tot passen ( betalen, passen, en indien niet past retour zenden? )

die laatste optie is inderdaad wat vreemd, en zou ik zelf niet doen als het "iemand van marktplaats" was, maar ik hou mezelf voor dat "we hier" een iets hechtere gemeenschap zijn.
 
interesse, echter is groningen wat ver voor mij om te gaan passen... begeef je je toevallig wel eens in het oosten?
Of zijn er andere mogelijkheden tot passen ( betalen, passen, en indien niet past retour zenden? )

die laatste optie is inderdaad wat vreemd, en zou ik zelf niet doen als het "iemand van marktplaats" was, maar ik hou mezelf voor dat "we hier" een iets hechtere gemeenschap zijn.

Ik kom wel eens in het Oosten ;) Enschede om precies te zijn. Waar woon je?
 
Terug
Bovenaan Onderaan