Respectloos gedrag of gewoon 'ignorant'

Tag

Die hard MF'er
17 dec 2006
796
0
Gister overkwam mij het volgende:

Ik reed naar mijn vriendin en parkeerde mijn motor tijdelijk op het binnenhofje achter haar huis. Hier is plaats voor 1 auto per huis en theoretisch gezien mag mijn motor er dus niet staan maar in een uithoekje is een mooie plaats waar hij veilig kan staan zonder anderen te hinderen. Ik was van plan om even later mijn motor binnen de poort te zetten maar dat kon nog even niet omdat de poort op slot was.

Even later loop ik naar buiten om mijn motor dus binnen de poort te zetten zie ik dat er een oudere vrouw (zeg gerust oma) bij mijn motor staat, samen met haar kleinkind. Ze had mij nog niet gezien en tot mijn stomme verbazing zette ze zo het kind op mijn motor :? Vrolijk werdt er aan de hendeltjes getrokken en alle knoppen ingedrukt. Daarnaast had ik geluk dat ik hem, onderdanks het feit dat hij er maar even zou staan, op zijn middenbok had gezet want ze stootte er meerdere malen redelijk hard tegenaan. Als hij op zijn jiffy had gestaan was hij waarschijnlijk omgevallen B| . Toen ze mij zag haalde ze het kind van de motor en direct begon ze te klagen dat de motor in de weg stond en ze er zo niet goed uitkon met de auto. (NB: ze had ongeveer 6 tot 8 meter ruimte tussen de motor en haar auto... met een peugeot 106 koekblik... |( |( |( ) Ik vroeg haar nog of ze het normaal vond om zo aan mijn motor te zitten maar dat vond ze blijkbaar allemaal maar heel normaal. Ik citeer: "dat doet toch iedereen bij motoren?". :X

Omdat het kleine kind er plezier in had en zich van geen kwaad bewust was heb ik het maar gelaten bij wat het was maar was wel erg kwaad :(. Overkomt dit andere ook vaker? Blijkt het gewoon echt zo te zijn dat mensen dit normaal vinden of weten ze niet beter? Kan me ook voorstellen dat je met een nieuwere fiets helemaal bloedlink wordt...
 
Haha, ik zou haar toch even vriendelijk doch dringend verzoeken dergelijke activiteiten met betrekking tot mijn motor niet te ondernemen,

Er is ooit iemand geweest in een topic die zei : Dan moet je op haar motorkap gaan liggen en er foto's van laten maken door je vriendin.

Overingens had ze die 8 meter waarschijnlijk hard nodig om goed te kunnen uitparkeren. :+
 
Laatst bewerkt:
Zijn al meerdere topics over geopend, hier eentje met poll:

wat doe jij??

Ben het helemaal met je eens dat het nergens op lijkt. Volgende keer haar rollator afpakken en er ff op gaan zitten om je punt te ondersteunen? })
 
ik weet niet meer wie t was maar die maakte ook zoiets mee bij tankstation en die is in de auto van paps gaan zitten en heeft de ruitenwissers aangezet ed. :+
maar nee normaal vind ik het zeker niet. Als ze het netjes vragen en tis een leuk kind tuurlijk mag het dan even maar dit is vind ik niet kunnen
 
kind van de motor schoppen (in bruce lee stijl natuurlijk), oma'tje oppake en naar de andere kant van straat werpen.

bij mij hoeven ze het niet te proberen O-)

als ik een leuk ferrari koekblik zie, en ik ga erin zetten en broem broem geluidjes maken en op alle knopjes drukken zal ik waarschijnlijk paar dagen in de bak doorbrengen -O-
 
Laatst bewerkt:
kind van de motor schoppen (in bruce lee stijl natuurlijk), oma'tje oppake en naar de andere kant van straat werpen.

bij mij hoeven ze het niet te proberen O-)

als ik een leuk ferrari koekblik zie, en ik ga erin zetten en broem broem geluidjes maken en op alle knopjes drukken zal ik waarschijnlijk paar dagen in de bak doorbrengen -O-

:^
 
Tja sommigen denken er blijkbaar niet bij na. Als dat bij mij zou gebeuren was is ook niet bepaald blij. Als ik er nou bijstond en ze vroegen of dat kind ff op de motor mocht zitten, prima. Is toch leuk als zo'n kind daar plezier van heeft. Maar op deze manier, nee.
 
Sinds mijn allarm geen last meer van vader wannabee met verwende kinderen alhoewel eensame huisvrouwtjes met liefe kindertjes natuurlijk altijd welkom zijn :o :9 :P O-)

Maar idd sommige mensen,... ik woon hier in een huis met 4 housmates. Motor stond altijd onder de car port. Housemates vonden het altijd nodig om altijd zo hun route door de tuin te plannen dat ze net langs de motor moeste en ff aan stoten... en daar ging ie dan weer "warning warning whiejj whiejj :9 . Onbewust of weet ik veel.. sommige mensen |(

Of een keer of drie mee gemaakt dat heel de tuin was geblokkeerd door koekblikkers zodat ik daar vol in leer op een zondag ochtent naar me motor stond te kijken en geen kant op kon -O- Dan vraag je er naar krijg je als antwoord.... Tja we wonen hier met ze allen dus dat krijg je... Zou hun plezier is af nemen en hun koekblikkers in pakeren zodat ze is een keer zaterdags niet uit kunnen gaan...@%$#%%@

Anyway motor staat nu dus ook voor het huis op de veranda onder mijn slaap kamer raam. Kost wat meer moeite om me motor daar te krijgen maar dan kan ik wel weg wanneer ik dat wil. *O*
 
Laatst bewerkt:
Vragen of niet,geen kinderen erop bij mij.

Heb veel geld voor mijn moto betaald ,dus is het de mijne.
En als ze dan toch ergens willen opzitten moeten ze hun zelf maar éné kopen,kunnen ze deze bekrassen.
 
Naam en adres vragen (en kenteken van haar auto noteren) en aansprakelijk stellen voor alle krasjes op de tank. :Y

Als mensen met kinderen het vragen zeg ik meestal ja. Maar zonder vragen is gewoon onfatsoenlijk.
 
Ik heb het in een keer in Nijmegen meegemaakt dat een vader zijn kind op mijn motor zette. Ik ben er naartoe gelopen en heb gevraagt waar meneer mee bezig was.
Hij antwoorde dat zijn kind het leuk vind om op een motor te zitten en dat hij vond dat het wel verantwoord was.
Ik ben daarop naar zijn vrouw gelopen en heb even haar borsten vast gepakt.
Meneer vroeg me gelijk, en op agressiefe toon, waar ik mee bezig was.
Ik heb hem toen gezegt dat ik het leuk vind om aan vrouwen borsten te zitten en dat ik het verantwoord achtte.
Hij snapte er niets van maar zijn vrouw wel. Die zei iets tegen haar man over kostbaar bezit van een ander waar je vanaf moet blijven.
Toen was de boodschap een stuk duidelijk.
 
Ik heb het in een keer in Nijmegen meegemaakt dat een vader zijn kind op mijn motor zette. Ik ben er naartoe gelopen en heb gevraagt waar meneer mee bezig was.
Hij antwoorde dat zijn kind het leuk vind om op een motor te zitten en dat hij vond dat het wel verantwoord was.
Ik ben daarop naar zijn vrouw gelopen en heb even haar borsten vast gepakt.
Meneer vroeg me gelijk, en op agressiefe toon, waar ik mee bezig was.
Ik heb hem toen gezegt dat ik het leuk vind om aan vrouwen borsten te zitten en dat ik het verantwoord achtte.
Hij snapte er niets van maar zijn vrouw wel. Die zei iets tegen haar man over kostbaar bezit van een ander waar je vanaf moet blijven.
Toen was de boodschap een stuk duidelijk.

_O- Fantasie of niet. het blijft grappig.
 
Ik heb nog een soort van kras over een gedeelte van mn zadel heen, van een nichtje van mn vriendin... maarja, ik had wel toegestemd...
De motor was iets te hoog voor haar en ze schoof zo met haar schoen hard langs mn zadel toen ze er af wilde... beetje zonde, maar zelf toegestemd ;) Volgende keer til ik haar wel op, ik dacht dat ze wel zo lenig was, helaas is die 88,5cm zithoogte toch iets te hoog gegrepen voor een kind van 9 ;)

Maar ik vind het niet normaal inderdaad als iemand het kind op een motor zet... asociaal. Maar dat gebeurd overal ter wereld, het is niet iets Nederlands ofzo, al zou je dat wel vermoeden ;)

Leuk als iemand op een Ducati gaat zitten en 'm even recht op zet en dan wil afstappen.. :X
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog een soort van kras over een gedeelte van mn zadel heen, van een nichtje van mn vriendin... maarja, ik had wel toegestemd...
De motor was iets te hoog voor haar en ze schoof zo met haar schoen hard langs mn zadel toen ze er af wilde... beetje zonde, maar zelf toegestemd ;) Volgende keer til ik haar wel op, ik dacht dat ze wel zo lenig was, helaas is die 88,5cm zithoogte toch iets te hoog gegrepen voor een kind van 9 ;)

Maar ik vind het niet normaal inderdaad als iemand het kind op een motor zet... asociaal. Maar dat gebeurd overal ter wereld, het is niet iets Nederlands ofzo, al zou je dat wel vermoeden ;)

Leuk als iemand op een Ducati gaat zitten en 'm even recht op zet en dan wil afstappen.. :X


Dat de standaard van de Duc inklapt, kwam mn broertje ook achter toen ie een keer mee mocht naar een motorbeurs, was er nog net op tijd bij :o

Zomaar aan iemands motor zitten, is not done.
 
degene die op mijn motor gaat zitten zonder te vragen, die ligt een paar tellen later op een brancard.

:P

dat verhaal van die tieten is tov
 
Ik heb het in een keer in Nijmegen meegemaakt dat een vader zijn kind op mijn motor zette. Ik ben er naartoe gelopen en heb gevraagt waar meneer mee bezig was.
Hij antwoorde dat zijn kind het leuk vind om op een motor te zitten en dat hij vond dat het wel verantwoord was.
Ik ben daarop naar zijn vrouw gelopen en heb even haar borsten vast gepakt.
Meneer vroeg me gelijk, en op agressiefe toon, waar ik mee bezig was.
Ik heb hem toen gezegt dat ik het leuk vind om aan vrouwen borsten te zitten en dat ik het verantwoord achtte.
Hij snapte er niets van maar zijn vrouw wel. Die zei iets tegen haar man over kostbaar bezit van een ander waar je vanaf moet blijven.
Toen was de boodschap een stuk duidelijk.
:} :} :} :}
Zowel voor jou, als voor die vrouw...
 
Terug
Bovenaan Onderaan