Reinigings pistool

Z900

MF veteraan
24 nov 2004
1.000
18
Elburg
Iemand met onderstaande of soortgelijke pistolen ervaring (wat is een goed pistool?).

't Gaat er mij om dat ik LM velgen (auto) en velgen/spaken van een motor er goed mee kan reinigen.

Met welke reinigingsvloeistof kan ik dan het beste olie en remvuil verijwderen ?

TORNADOR Gun Z010 Luchtdruk reinigings pistool
 
Iemand met onderstaande of soortgelijke pistolen ervaring (wat is een goed pistool?).

't Gaat er mij om dat ik LM velgen (auto) en velgen/spaken van een motor er goed mee kan reinigen.

Met welke reinigingsvloeistof kan ik dan het beste olie en remvuil verijwderen ?

TORNADOR Gun Z010 Luchtdruk reinigings pistool

http://www.carclean.nl/product/Monello/Non_Ferro_500ml_MNF0105_102671

Dit is goed spul ... bij Carclean.nl zijn nog wel meer goede alternatieven te vinden :Y
 
met reinigingsvleoistof bedoel ik vloeistof voor in t pistoolbekertje.

en ja Dasty gebruik ik ook (goed spul, maar voor in een pistoolbeker??), maar moet je nog boenen (in de hoekjes)....ik wil NIET of iig zo min mogelijk hoeven te boenen voor een bevredigend resultaat (snel gefixt).

en gewoon thuis...niet in een wasstraat RR (wat ook maar zo zo gaat afhankelijk van je velgen).
 
met reinigingsvleoistof bedoel ik vloeistof voor in t pistoolbekertje.

en ja Dasty gebruik ik ook (goed spul, maar voor in een pistoolbeker??), maar moet je nog boenen (in de hoekjes)....ik wil NIET of iig zo min mogelijk hoeven te boenen voor een bevredigend resultaat (snel gefixt).

en gewoon thuis...niet in een wasstraat RR (wat ook maar zo zo gaat afhankelijk van je velgen).
Ik heb geen auto, maar die van mijn vrouw haal ik wel eens door de wasstraat heen: alu velgen perfect schoon.
Voor de motor gebruik ik motorcleaners van diverse merken. Opspuiten en afspoelen, soms nog even een microvezeldoekje er overheen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan