Rechthoekige kentekenplaat

Dus je komt binnen op MF, maakt een bedrijf zwart, zoekt ruzie met leden, en geeft geen antwoord op hele logische vragen.
Jij gaat hier een grote toekomst tegemoet.

Wat Clank zegt: gewoon even een rondje bellen, ik heb tot nu toe altijd gewoon een kentekenplaat direct mee gekregen. ,
Dat ik aangeef hoe mijn ervaring is met een bedrijf die niet positief is geef ik aan om anderen te behoeden. Een stukje terug geeft ook iemand aan dat hij/zij een slechte ervaring heeft en waarschuwt voor “afzetters”. Dan begrijp ik niet goed waarom ik dat niet kan zeggen:-( bedankt voor je reactie trouwens Hellracer. Verder ben ik al een paar dagen bezig met bellen maar geen geluk tot nog toe.
 
Moeten bedrijven zat zijn. Hier in het zuiden zit automaterialen Heuts. Daar loop je met het kentekenbewijs naar binnen een paar minuten laten sta je met een vers gedrukt kentekenbewijs buiten. Heb toen niet hoeven bellen of niks van te voren.

Weet ik wel even niet of dat net zo makkelijk gaat als je de oude ook moet inleveren.
 

Ff op kentekenplaten laten maken zetten en je komt uit bij brezan en excluparts bv in omgeving Nijmegen. Google is je beste vriend.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hok
"KOETS" in Hoogkerk (Groningen), binnen +/- 20 minuten heb je een nieuwe plaat.

Link: Welkom bij KOETS
Tel: 050 556 6520
Ja joh, ff vanuit Nijmegen naar Groningen... wel een beetje lezen he Jasper :P

Ff op kentekenplaten laten maken zetten en je komt uit bij brezan en excluparts bv in omgeving Nijmegen. Google is je beste vriend.
Die had ik al gepost.
 
Moeten bedrijven zat zijn. Hier in het zuiden zit automaterialen Heuts. Daar loop je met het kentekenbewijs naar binnen een paar minuten laten sta je met een vers gedrukt kentekenbewijs buiten. Heb toen niet hoeven bellen of niks van te voren.

Weet ik wel even niet of dat net zo makkelijk gaat als je de oude ook moet inleveren.
Toevallig had ik hun gebeld ;-) de gene die het dichts in de buurt is is nog een uur rijden. Ben afhankelijk van andere mbt vervoer Dus gaat hem niet worden jammer genoeg thx
 
Heuts in Venray wellicht? Venray <-> Nijmegen is circa 32 minuten rijden.

Misschien kan je hun bellen om te vragen of je kan wachten terwijl je plaat gemaakt wordt, ze maken er in ieder geval ook motor kentekenplaten.
 

Even zoeken, bellen en je weet alles.
Thx had ik idd ook gevonden alleen kon ik op die homepage niet iets vinden. Misschien doe ik het verkeerd, zou kunnen. Net ook geprobeerd op de door jou geposte link
 
Heuts in Venray wellicht? Venray <-> Nijmegen is circa 32 minuten rijden.

Misschien kan je hun bellen om te vragen of je kan wachten terwijl je plaat gemaakt wordt, ze maken er in ieder geval ook motor kentekenplaten.
Met kentekenplaat in de rugzak ;-) maar dat kon jij niet weten. Kan hem niet meer bevestigen nl. Daarom zoek ik wat in de buurt zodat ik met openbaar vervoer ernaar toe kan
 
Fietsen? Leto Wijchen verkoopt ook aan particulieren, een tijdje terug nog wat gekocht. @K@W@ Maakt Brezan aan de Rosenburgweg je platen ter plekke?

Sowieso: Als een Brezan het niet ter plekke maakt, weten ze vast wel waar je dat wel kunt doen.
 

Ff op kentekenplaten laten maken zetten en je komt uit bij brezan en excluparts bv in omgeving Nijmegen. Google is je beste vriend.
Ben geweest bij Brezan, hebben zelf geen pers wel voor auto’s maar niet voor motor wachttijd is minimaal 4 dagen. Is niet erg maar wel jammer mbt het mooie weer ;- als ik het eerder had kunnen doen had ik dat wel gedaan. Als je plaat gisteren stuk ging kan je niks meer
 
Fietsen? Leto Wijchen verkoopt ook aan particulieren, een tijdje terug nog wat gekocht. @K@W@ Maakt Brezan aan de Rosenburgweg je platen ter plekke?

Sowieso: Als een Brezan het niet ter plekke maakt, weten ze vast wel waar je dat wel kunt doen.
Zo dacht ik er ook over, heb nog gebeld met de Rosenburgweg. Voor auto’s geen probleem maar Motor wel. Besteden hun ook uit zeiden ze. Denk dat iedereen graag wilt rijden met dit mooie weer. Hij wist niet waar je het elders kon doen :-( En Leto gisteren geweest motoren niet, moet besteld worden op zn vroegst zaterdag
 
Twee extra gaatjes boren, iets naar links. Misschien kun je hem dan nog even gebruiken?
Wel geprobeerd maar heb een apart kentekenhouder waarbij dat niet echt lukt. Geprobeerd zelfs met tape thx voor je ideeën
 
Heuts in Venray wellicht? Venray <-> Nijmegen is circa 32 minuten rijden.

Misschien kan je hun bellen om te vragen of je kan wachten terwijl je plaat gemaakt wordt, ze maken er in ieder geval ook motor kentekenplaten.
Dank voor je reactie had gebeld met Oss, ook hun maken ze niet ter plekken voor de motor. Als je geen vervoer hebt aangewezen bent op openbaar vervoer ben ik wel ff onderweg ;-) niet dat dat erg is, je moet er wat voor overhebben.
 
Terug
Bovenaan Onderaan