Racecracks 11 Sept TT-circuit Assen

Misschien even kijken of iemand uit je omgeving gaat met nog een plekje op de aanhanger.

Ik heb het een keer gedaan, op de motor heen, 5 sessies en weer terug. Ik was kapot! Ook omdat ik toen een stukje had afgesneden door de grindbak had ik constant zoiets van ik moet niet vallen want ik moet nog terug naar huis.
 
Je eerste dag, onder begeleiding, gewoon lekker tasje mee en lekker rijden geen probleem.
Zo ben ik, en denk vele met mij, ook begonnen.
Let op het circuitrijden is verslavend, heel verslavend ;)!
 
Zelfs de eerste keren dat ik op het circuit ging rijden (met straatfiets) ging het ding gewoon mee op de aanhanger. Geen gedoe met spullen, koelbox mee voor eten & drinken, wat stoeltjes, enz.
 
Yes,

net ingeschreven. Zin in 11 September!
Wat betreft aanhanger, ik ben met een straat R1 in mettet gaan rijden. gelukkig kon ik bij iemand in Maastricht slapen de avond vantevoren, de terugreis was redelijk slopend, het is niet ver maar je bent zooo kapot.
Rijd vind ik ook niet lekker als je nog terug moet en je motor mag niet kapot gaan.....
 
Je eerste dag, onder begeleiding, gewoon lekker tasje mee en lekker rijden geen probleem.
Zo ben ik, en denk vele met mij, ook begonnen.
Let op het circuitrijden is verslavend, heel verslavend ;)!
En zo ben ik ook begonnen. 25kw zx6, 1,5 jaar mn rijbewijs en in het jaar 2000 was mn 1e circuitdag :)
 
Zo, mn armpie geneest als een speer. gaat steeds beter. 8 Aug weer op het circuit rijden :)
Nog 12 dagen is de vroegboekkorting geldig voor 11 September TT-circuit Assen.
Schrijf je dus snel in! Tevens maak je dan kans op een LASER demper waar ik dit jaar ook mee rij naar volle tevredenheid. Geen grondspelingproblemen meer, degelijk en stil genoeg voor de reguliere circuitdagen met DB-killer erin. Deze demper wordt verloot onder de deelnemers.
 
Laatst bewerkt:
Zo, mn armpie geneest als een speer. gaat steeds beter. 8 Aug weer op het circuit rijden :)
Nog 12 dagen is de vroegboekkorting geldig voor 11 September TT-circuit Assen.
Schrijf je dus snel in! Tevens maak je dan kans op een LASER demper waar ik dit jaar ook mee rij naar volle tevredenheid. Geen grondspelingproblemen meer, degelijk en stil genoeg voor de reguliere circuitdagen met DB-killer erin. Deze demper wordt verloot onder de deelnemers.
Mooie actie! 8-)
 
Zo, mn armpie geneest als een speer. gaat steeds beter. 8 Aug weer op het circuit rijden :)
Nog 12 dagen is de vroegboekkorting geldig voor 11 September TT-circuit Assen.
Schrijf je dus snel in! Tevens maak je dan kans op een LASER demper waar ik dit jaar ook mee rij naar volle tevredenheid. Geen grondspelingproblemen meer, degelijk en stil genoeg voor de reguliere circuitdagen met DB-killer erin. Deze demper wordt verloot onder de deelnemers.
:o


En als je er 2 nodig hebt dan? O-) :+

Ingeschreven voor groepje uno, vriendlief heeft zich ingeschreven op 3+
Ben heel benieuwd, lees/hoor veel goede verhalen :Y Ik heb er iig zin in!
 
:o


En als je er 2 nodig hebt dan? O-) :+

Ingeschreven voor groepje uno, vriendlief heeft zich ingeschreven op 3+
Ben heel benieuwd, lees/hoor veel goede verhalen :Y Ik heb er iig zin in!

Oh leuk zeg met z'n 2-en. En daarna lekker samen genieten van een topdag.
3+ is een erg goede keus :Y .
 
3+ is een erg goede keus :Y .
Ben heel benieuwd hoe hij 't vind, loopt de laatste tijd vaker tegen organisaties aan dat er op een gegeven moment niets meer te leren is?? Terwijl je juist op een gegeven moment jezelf zou willen overtreffen maar geen idee hebt hoe, dan is zo'n 3+ erg handig (lijkt me)

En idd. erg leuk om zo'n dag samen te doen :Y Als de een rijdt, kijkt de ander, tussendoor nog ff snel bijkletsen en tips uitwisselen en dan is zo'n dag zo voorbij '( :+
 
Ben momenteel bezig om voor 3+ tips te verzamelen die vooral voor deze groep handig is. Dus voor rijders die 2:00 - 2:10 rijden. Mocht het voor jou groepje nodig zijn dan kan de instructeur een oefening uitleggen voor de volgende sessie. Bijvoorbeeld: het leren inremmen van een bocht. Stukje theorie met de voordelen hiervan en daarna oefenen in de praktijk :)
 
*O* dat zijn precie de oefeningen die ik kan gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Zo, mn armpie geneest als een speer. gaat steeds beter. 8 Aug weer op het circuit rijden :)
Nog 12 dagen is de vroegboekkorting geldig voor 11 September TT-circuit Assen.
Schrijf je dus snel in! Tevens maak je dan kans op een LASER demper waar ik dit jaar ook mee rij naar volle tevredenheid. Geen grondspelingproblemen meer, degelijk en stil genoeg voor de reguliere circuitdagen met DB-killer erin. Deze demper wordt verloot onder de deelnemers.
Dan maak ik het inschrijfgeld morgen nog naar je over ! :+
 
Ik heb me pas geleden ook ingeschreven voor niveau 3!!! Ik zal wel een vd langzaamste zijn van de groep maar wil lekker vrij rijden :]
 
Ik heb me pas geleden ook ingeschreven voor niveau 3!!! Ik zal wel een vd langzaamste zijn van de groep maar wil lekker vrij rijden :]
Wat voor tijden rij je dan? Tenminste als je al ooit op Assen hebt gereden..

Als ik mij inschrijf wordt het waarschijnlijk ook groep 3, en ook 1 van de langzamere :P
Heb pas 1x Assen gereden, en na 3 sessies wist ik er met moeite een 2:13 uit te persen _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan