R6 Gestolen in Nijmegen

mja, daar zit iets van een grens aan, mijn bandit 400 (eerste motor) was uit 91 of 92, en die mocht ook alleen WA
 
damn... das echt k*t man. Ik hoop dat je hem nog terug krijgt, maar ik verwacht het niet eigenlijk... of anders zal het in stukjes zijn ben ik bang voor :(jij kan hem niet tegen diefstal verzekeren??? ik hebhad mijnes gewoon WA+ verzekerd en dus ook met diefstal hoor... en volgens mij hebben wij toch echt dezelfde motor met hetzelfde bouwjaar... njaa, okee... jounes is dan wel 2 maanden ouder :+
die grens verschilt per verzekeraar, en bij de knmv staat die grens op 12 jaar.... 1 jaar te oud dus ;)
 
Als ie in het centrum stond, stond ie dan ook niet binnen het cameratoezicht?
 
nee, helaas, er zijn een paar jaar terug heel veel camera's uit nijmegen weggehaald, (kosten besparing) en de cameras die over zijn staan op probleem punten, coffeeshops, hoeren, grote uitgaansgebieden etc.
 
dan moet je hem voortaan maar bij een coffeeshop, hoeren, of grote uitgaans gebieden zetten :Y

kut voor je man -O-
 
Laatst bewerkt:
nou, net de verzekering aan telefoon gehad,
er word (waarschijnlijk) morgen contact met mij opgenomen door een expertise bedrijf (ik denk dan schade expert?) die hoort mijn verhaal aan, en ik stuur hem alles dat ik heb, beide motor sleutels, beide slot sleutels, ik denk motorpapieren, het origineel van mijn processverbaal van de aangifte bij de politie, ik neem aan wat foto's en bonnetjes. Ik stuur voor de zekerheid ook het keuringsraportje van de motoport mee (heb ik een maandje geleden laten maken) en dan komt hij met en dagwaarde bepaling aanzetten.

ow, en het bonnetje van mijn paar dagen oude banden (niet geschoten is altijd mis lijkt het motto te zijn)

nou zal dat niet in de buurt komen van de verkoop waarde, maar ik hoop dat ik er genoeg voor terugkrijg om iig een flink deel van een nieuwe motor mee te kunnen betalen. Heeft iemand hier ervaring mee?

ook vertelde de verzekering mij dat ik de meeste kans heb in de eerste 10 dagen mijn motor terug te vinden, en ik een verklaring moet tekenen dat de motor voor hun is, als hij teruggevonden word (logisch, want ze keren er ook geld voor uit)

het blijft even afwachten allemaal...
gelukkig heb ik het gulle aanbod van een vriend van mij gehad om zijn thundercat tijdelijk te lenen, dus dat is wel heel fijn, dan zit ik iig niet zo opgesloten hier. (zit net te ver om te lopen van ales vandaan, en bussen zijn hier schaars...lang leve nieuw Lent!)

magoed, hoop dat het allemaal snel op gang komt, want zonder motor is maar stom!
 
Hmmm zag gisteravond in Neerbosch-oost bijna dezelfde rijden.

Deze had alleen een undertail eronder, denk niet dat ze dat zo gauw doen :P
 
ben ook in de auto bijna tegen iemand voor me aangeknalt toen ik gister middag een r6 zag rijden in nijmegen, uitlaat geluid gaf wel weg dat het niet die van mij was. Superpole heeft een vrij specifiek geluid.
 
hopelijk kom je de dader tegen. Je fiets is onteert, nu mag je de dader onteren.

Verder veel succes met de afhandeling!
 
Paul,

voor wat betreft de schadeuitkering.

het kan best zijn dat je gewoon comform marktwaarde je geld krijgt. Je vraagt of iemand hier evaring mee heeft, ik heb laatst een schade behandeld van een auto die gejat was, kreeg meer dan bij er zelf bij de dealer voor betaald hat (20%) dus niet te negatief en als je het niet eens bent met de waarde, mag je gratis contra-expertise aanvragen.

succes.
 
Het wordt tijd voor een MF-lokmotor! Een mooie 09 R1 o.i.d. ergens open en bloot neerzetten en met 20 MFers in de bosjes gaan liggen... Bij voorkeur MFers die al slachtoffer geweest zijn van motordieven })


Gelukkig dat je verzekerd bent, maar het blijft keud!
 
nou zal dat niet in de buurt komen van de verkoop waarde, maar ik hoop dat ik er genoeg voor terugkrijg om iig een flink deel van een nieuwe motor mee te kunnen betalen. Heeft iemand hier ervaring mee?

Bij mij hebben ze ook ooit een R6 gestolen, kwam toen een kerel langs van de verzekering en die had gewoon op marktplaats naar vergelijkbare gekeken en een gemiddelde prijs daarvan genomen.
Dit kwam neer op 500 euro minder dan ik er 2 maanden ervoor had betaald. Ik vertelde die kerel toen dat het heel leuk en aardig was dat ie vergelijkbare R6-jes had gezocht alleen zat ik nog met mn 25 kw regeling.
De enige R6 die op marktplaats op 25 kw stond (ja ik had ook mn huiswerk gedaan }) ) was echter 400 euro meer dan hij wilde geven. Uiteindelijk toch mn geld gekregen voor die R6 omdat ie mijn redenatie wel plausibel vond :P (en de R6 was jaartje jonger en had 10.000 minder gelopen!!!)
 
hopelijk kom je de dader tegen. Je fiets is onteert, nu mag je de dader onteren.

Verder veel succes met de afhandeling!

ja inderdaad, maar als ik em tegenkom laat ik em onteren door 50 kale...nou ja.. je snapt wel.
was een vraag bij proces verbaal opmaken, of ik bij een eventuele rechtzitting aanwezig wou zijn, werd me ook wel een beetje met een grijns gevraagd.

dat van de dagwaardebepaling is wel redelijk goed nieuws weer, ik ben benieuwd. we gaan het zien, kweet al wel wat m'n volgende fiets gaat worden. en ook dat er een alarm en immobilizer in komt te zitten
 
Het wordt tijd voor een MF-lokmotor! Een mooie 09 R1 o.i.d. ergens open en bloot neerzetten en met 20 MFers in de bosjes gaan liggen... Bij voorkeur MFers die al slachtoffer geweest zijn van motordieven })

hehehe, lijkt me plan! een dealer vinden die een r1 wil sponsoren :P
 
ja, bij mvm motoren oid was dat geloof ik, nietwaar? llas ik gister inderdaad iets over hier op het forum
 
hehe, ja, laat ik dat eens doen, moet ik wel zeggen, termaat is een goeie motor winkel, ietwat aan de dure kant, en de mensen daar zijn niet altijd even snel in het helpen van klanten, maarrrr.... ze helpen wel altijd goed, en weten ook zeker waar ze het over hebben. en dat vind ik al heel wat, er zijn andere motorzaken rondom nijmegen die ik minder vind.

edit: komt bij, yamaha zooi is gewoon rete prijzig....
 
Laatst bewerkt:
liever goeie langzame service dan geen service :)
en de service is vrijwel altijd top bij termaat...
je moet wel een beetje de goeie momenten uitzoeken, koopavond/zaterdagmiddag is gewoon NIET handig :P
 
helemaal mee eens, nou moet ik zeggen, het is daar wel vaak druk, maar ja, er zijn hier nog maar weinig motorzaken, Karel (oud kawa dealer) is al heel lang we, er zat schijnbaar een paar jaar terug een motoport in druten, je hebt van dam in elst, maar daar ben ik eerlijk gezegd niet zo weg van, en in afferden eeen suzuki dealer, maar daar heb ik dan weer heel weinig ervaring mee.

dan heb je er nog 2 in arnhem, maar das dan net niet meer in de buurt...
 
ben laatst naar afferden gereden, maar dan kan je net zo goed richting arnhem... is evenver.
mooie winkel daar trouwens, alleen oplossen van een gek probleem met een tl1000s duurt nu al bijna 3 weken -O- word je ook een beetje moe van. tot 3x toe gebeld dat het nog niet klaar was
 
Terug
Bovenaan Onderaan