R1-SP Limited Edition te koop

randy

Die hard MF'er
14 okt 2001
585
1
zandvoort
Zeer fraaie R1SP te koop.

Van deze motorfiets zijn er voor Europa maar 500 geleverd waarvan 20 in NL. Drie daarvan zijn direct het circuit opgegaan. Er zijn er dus maar 16 op kenteken gezet. Hiermee heb je dus absoluut een exclusieve motor.

Deze fiets is van 2006 en is nummer 290.
De laatste beurt van de fiets is afgelopen weekend geweest.

KM stand 15800. Fiets rijdt super maar na deze een paar jaar gehad te hebben ben ik weer op zoek naar wat anders. Fiets is nooit gebruikt voor trackdays en altijd goed onderhouden.

Prijs 11.000
full

full

full

full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Ben niet zo van de racers maar ho wat een prachtige machine is dit !!!

Pittig prijsje, of heb ik 't fout?
 
ik ken randy, en kan onderschrijven dat deze fiets nooit op het circuit is geweest.
prachtige machine, altijd zeer netjes bereden!
 
heb je er niet eens 1 wheelie op gedaan?

Zééér mooie bike...

upje niet echt nodig maar oke
 
20 in totaal in nederland, 3 het circuit op, 16 op kenteken... en 1 spoorloos verdwenen? :+

Superdikke bike! 1 van de mooiste uitvoeringen!

Succes! :)
 
Ik had begrepen dat 1 van de fietsen na een onzachte clash met een hard voorwerp thans in een staat verkeert die niet meer gelijkend is aan het origineel ;(

Dus die mag ook niet meer meetellen in het rijtje R1-SP fietsen
 
Laatst bewerkt:
Als jullie op tijd zijn kan je van het weekend nog rijden op deze mooie motor ;-)

kickje
 
Dit beest straalt gewoon brute kracht en agressief uit. :} :}

WROEM WROEM WROEM IK GA 400 JAAAAAA :9~

Niet die scheve bek van de nieuwe.. bah :r
 
Ik weet het, ik ben een mierenneuker.

Maar waarom laat iedereen al die sleutelbossen en andere meuk op de kroonplaat liggen? Vooral met zo'n motor. Ik snap het echt niet.
 
De motor staat nu ook op marktplaats. Eens zien of daar een geïnteresseerde te vinden in voor deze supermooie bike
 
Yamaha weet wel hoe ze mooie fietsen moeten bouwen :Y .
Maar de laatste :N ,dat crossplane verhaal moest de aandacht afleiden van dat design :r .

Dit is idd een prachtig ding :P ,vandaar free kick ;)
 
Wel aardige reacties gehad op mooie uiterlijk van de fiets, maar nog geen serieuze gegadigden om hem over te kopen. Dus nog maar eens een schopje
 
Terug
Bovenaan Onderaan