R1 2009 topic (RN22 Bigbang) deel 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag ff de olie plus filter vervangen, blijkt het kut hok koelvloeistof te lekken, nog niet kunnen zien waar. :(
Hok meteen de schuur weer ingeduwd, heb der weer voorlopig genoeg van.
 
Patto lekker he, je eerste rit op de BigBang !

Ik had ongeveer de dezelfde gevoelens als jij toen ik mijn fiets ging ophalen.
Dat geluid :9 Vooral de donkere zware roffel als je je gas los laat :Y
Ik rij voorlopig ook nog in de standaard mode want standje A schijnt echt
asociaal te zijn 8-) (daar heb jij geen tandwieltje voor nodig denk ik)

Waar ik wel aan moet wennen is het toerental i.c.m. het geluid.
Ik heb soms het gevoel dat ik 3 a 4000 toeren maken (op gehoor) maar kijk ik
op de toerenteller dat is dat meer als 7000 toeren.
Even een kwestie van wennen......maar wat een bruut geweld !

:]
Wat heb je hier voor gereden dan, ook een R1 of wat anders :?
 
Vandaag ff de olie plus filter vervangen, blijkt het kut hok koelvloeistof te lekken, nog niet kunnen zien waar. :(
Hok meteen de schuur weer ingeduwd, heb der weer voorlopig genoeg van.
Hallo :o iets meer respect mag wel he, we hebben het hier wel over een R1 :P

Mss moet je het systeem ff afpersen, dan kun je mss zien waar hij lekt.
Niet per ongeluk een slangetje iets los getrokken van het koelvloeistof vaatje, bij het demonteren van het zijpaneel :?






@ Oerknal, dat nieuwe topkuipje met de 2012 koplampen staan echt super bij jou model.
Vooral in combinatie met de xenon verlichting :9~
Ik heb er vandaag onderweg meerdere keren op zitten letten, maar wat mooi!!
 
Laatst bewerkt:
Eerste piccie! *O*

full
 


Wat een gave bike man... en een super goede match qua kleding, is dat toeval of heb je je kleding gekocht met het idee dat je deze bike wou hebben.
Had persoonlijk voor zwarte laarzen gekozen btw... wit is wel erg besmettelijk. Maar nevertheless: :}

Dit doet me toch wel weer erg twijfelen of ik nie gewoon een R1 moet gaan halen, er is ook zoveel mooi spul te krijgen.
Reed je altijd al R1?
 
Wat een gave bike man... en een super goede match qua kleding, is dat toeval of heb je je kleding gekocht met het idee dat je deze bike wou hebben.
Had persoonlijk voor zwarte laarzen gekozen btw... wit is wel erg besmettelijk. Maar nevertheless: :}

Dit doet me toch wel weer erg twijfelen of ik nie gewoon een R1 moet gaan halen, er is ook zoveel mooi spul te krijgen.
Reed je altijd al R1?

Bedankt! Heb altijd R1 gereden. Mooiste motor vind ik kwa styling. :9~
 
Nice Patto !

Dat witte van je pak/laarzen moeten ff ''oud'' worden dan is het besmettelijke ervan af 8-)

Staat erg mooi met je Big Bang, goeie keuze :Y
 
Super mooi Patto!

Ik heb gisteren getest met de ECU flashen, super! Heb een super mapping geladen, de motorrem en aan/uit van het gas is met sprongen versoepeld. Tevens de tellerafwijking weg geprogrammeerd *D


Mijn Powercommander 5 staat hierbij te koop :)
 
@ Oerknal, dat nieuwe topkuipje met de 2012 koplampen staan echt super bij jou model.
Vooral in combinatie met de xenon verlichting :9~
Ik heb er vandaag onderweg meerdere keren op zitten letten, maar wat mooi!!

Was er zelf ook wel wijs mee *D. Thanks voor het compliment :)
 
Super mooi Patto!

Ik heb gisteren getest met de ECU flashen, super! Heb een super mapping geladen, de motorrem en aan/uit van het gas is met sprongen versoepeld. Tevens de tellerafwijking weg geprogrammeerd *D


Mijn Powercommander 5 staat hierbij te koop :)


Jij flasht er wat af.
 
:9~ :9~ :9~Dat woord kent Patto niet. Oud en vies worden gaat bij hem niet door één deur :N

Vind het poetsen aan mijn motor en kleding niet erg. Probeer het echt in nieuwstaat te houden. Hoort voor mij bij de hobby. Ik kan dan heerlijk ontspannen tijdens het poetsen.
En! NEE! Ik poets andermans motor niet!
 
Super mooi Patto!

Ik heb gisteren getest met de ECU flashen, super! Heb een super mapping geladen, de motorrem en aan/uit van het gas is met sprongen versoepeld. Tevens de tellerafwijking weg geprogrammeerd *D


Mijn Powercommander 5 staat hierbij te koop :)

Bedankt man! :W
 
Super mooi Patto!

Ik heb gisteren getest met de ECU flashen, super! Heb een super mapping geladen, de motorrem en aan/uit van het gas is met sprongen versoepeld. Tevens de tellerafwijking weg geprogrammeerd *D


Mijn Powercommander 5 staat hierbij te koop :)
Wat voor mijn resulteeerde in een mooi snel voordeeltje :P ....... :}

Jij blij met de ECU en ik blij :)
 
Super mooi Patto!

Ik heb gisteren getest met de ECU flashen, super! Heb een super mapping geladen, de motorrem en aan/uit van het gas is met sprongen versoepeld. Tevens de tellerafwijking weg geprogrammeerd *D


Mijn Powercommander 5 staat hierbij te koop :)

Dus als ik goed begrijp heb je verder geen extern apparaat moeten monteren zoals een PC? Je hebt dus de computer van de motor zelf opnieuw geprogrammeerd? :}
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan