Update 8:
Daar ben ik weer!
afgelopen tijd niet zo heel veel gedaan, aangezien ik het wel druk heb en door het goede weer.
allereerst een pakketje binnengekregen van Conrad vorige week.
Daar zat in:
-Signaallamp rood 12V
-Signaallamp Blauw 12V
-Signaallamp Geel 12V
-Zekering kastje voor quad
-Parkeersensoren voor mn auto
-geurding voor mn auto
En van stage heb ik wat montagedraad meegenomen en 2 plaatjes RVS voor de toerenteller behuizing.
De oude zekeringkast was met glaszekeringen. Dit vind ik niks en heb hem daarom vervangen door een met gewone zekeringen.
Hier gemonteerd en wel, netjes met kabelschoentjes gedaan.
Paar dagen terug ook nog mn pakkingen binnen gekregen, betaal je 9 euro verzendkosten, terwijl op de envelop staat 1.92, lekker genaaid.
Gister kreeg ik een tip van een vriend, dat een actioncamera in de aanbieding was bij de action, ben ik gaan kijken en heb ik hem gelijk meegenomen.
Hij is zelfs nog kleiner dan een go pro, en heeft zelfs een schermpje.
Dussss, onboard filmpjes van de quad is een feit
Ik ben gister begonnen aan de RVS luchtfilterbox aansluiting dinges, pijpjes zijn nog niet op maat, dit had ik vandaag gedaan (geen foto helaas).
Dit ga ik komende week op stage netjes lassen, daar beschik ik over een lastafel dus word het tenminste netjes en recht.
Ook wacht ik al sinds woensdag op mijn rubberen slangen voor de luchtfilter, de track en trace zegt al vanaf woensdag dat het pakket in het sorteercentrum ligt, en steeds word de afleverdatum een dag vooruit gepland. Volgensmij is er iets mis gegaan?
Tot de volgende update!
Ps, Reacties zijn niet verboden