Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

PVM Race wiel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nja, als je dr echt van af moet.... voor 300 euro ben ik je man.

Schopje !

NU !

€ 425,-
Of doe een goed bod !

Laatst bewerkt:
€ 300,-
Voor dit mooie PVM wiel.
Incl. Tandwiel drager, PVM schijfrem en een voor en achterband. (slick)

Laatst bewerkt:
Nja, als je dr echt van af moet.... voor 300 euro ben ik je man.

lijk me dat je een koper hebt toch of reageert die beste man in eens niet meer als de prijs voor dit moois zo ontzettend laag is

wel kloote van die maat (16.5) anders waren er veel meer geintreseerd want het model is erg mooi

en wat is er waar van de 4 jaar dat je hem gebruiken kan ? lijkt me een beetje een verhaal van een dealer of leverancier of zo als ie toch nooit bij een ongeluk is betrokken lijkt het me toch gewoon z,n leven lang bruikbaar tot dat is kapot gaat net zo als met alle andere velgen

lijk me dat je een koper hebt toch of reageert die beste man in eens niet meer als de prijs voor dit moois zo ontzettend laag is

De beste man is al voorzien van een setje

Een leven lang bruikbaar ?
Nee dat is het niet, het is magnesium en magnesium heeft de eigenschap dat het gaat rotten.
Maar dat gebeurt niet in 4 jaar.
Een maat van mij rijd al meer als 12 jaar met zijn magnesium wielen.
Het magnesium word geanoliseert (in een zuur bad gedompeld) om het rot proces tegen te gaan.
Dus het is niet zo dat je er maar 4 jaar wat aan hebt.
17inc was idd wel makkelijker te verkopen geweest. 16.5 is meer een race maat.
Maar ik had wel verwacht dat hier nog wel wat mensen reden die zac/onk reden of zo.

€ 300,- heb ik er zelf ook voor betaald en dat was excl. de banden.

Beetje domme vraag miss maar wat is het voordeel tegen over een standaard wiel?
En pas hij op me zx6r '08?

-Kleinere velg, maar zelfde omtrek qua rubber (hogere band) dus meer rubber oppervlak.
-Lichtere velg (magnesium) dus makkelijker insturen en minder roterende massa.
-SUPER vette velgen!! (heb ze zelf ook )

-Kleinere velg, maar zelfde omtrek qua rubber (hogere band) dus meer rubber oppervlak.
-Lichtere velg (magnesium) dus makkelijker insturen en minder roterende massa.
-SUPER vette velgen!! (heb ze zelf ook )

Rezerve wieltje nodig......?

Niemand die een mooi PVM wiel in zijn fiets wil ?

€ 300,-

Ik had graag deze velg van je overgenomen, maar om als kunstwerk / kunstvelg in huis neer te zetten vindt ik de velg echt te duur..

Mocht je er echt niet vanaf komen en nog iets aan de prijs kunt sleutelen.. Let me know !!

Ik had graag deze velg van je overgenomen, maar om als kunstwerk / kunstvelg in huis neer te zetten vindt ik de velg echt te duur..

Mocht je er echt niet vanaf komen en nog iets aan de prijs kunt sleutelen.. Let me know !!
Nieuw zijn ze echt niet te betalen hoor dit is echt een prikkie voor zo'n wiel.
285,- is me uiterste bedrag wat ik er voor moet hebben. Denk er maar over na.

Ik weet dat het duur spul is, echt waar.. Ik heb een tijdje een oz/braking 9spaaks velg als kunst gehad maar wil nu een pvm/marchesini..

Ik denk er even over na en kom erop terug..

Status
Niet open voor verdere reacties.