fighterfan
MF veteraan
- Onderwerp starter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nja, als je dr echt van af moet.... voor 300 euro ben ik je man.
Hey Dennis,
Zet die prijs ook ff in je openingspost :D
Grtz Zieke
Nja, als je dr echt van af moet.... voor 300 euro ben ik je man.
lijk me dat je een koper hebt toch of reageert die beste man in eens niet meer als de prijs voor dit moois zo ontzettend laag is
lijk me dat je een koper hebt toch of reageert die beste man in eens niet meer als de prijs voor dit moois zo ontzettend laag is
wel kloote van die maat (16.5) anders waren er veel meer geintreseerd want het model is erg mooi
en wat is er waar van de 4 jaar dat je hem gebruiken kan ? lijkt me een beetje een verhaal van een dealer of leverancier of zo als ie toch nooit bij een ongeluk is betrokken lijkt het me toch gewoon z,n leven lang bruikbaar tot dat is kapot gaat net zo als met alle andere velgen
-Kleinere velg, maar zelfde omtrek qua rubber (hogere band) dus meer rubber oppervlak.
-Lichtere velg (magnesium) dus makkelijker insturen en minder roterende massa.
-SUPER vette velgen!! (heb ze zelf ook )
Van mij mag je die blijven gebruiken.wel allsk mn 17 inch band kon blijven gebruiken..
Nieuw zijn ze echt niet te betalen hoor dit is echt een prikkie voor zo'n wiel.Ik had graag deze velg van je overgenomen, maar om als kunstwerk / kunstvelg in huis neer te zetten vindt ik de velg echt te duur..
Mocht je er echt niet vanaf komen en nog iets aan de prijs kunt sleutelen.. Let me know !!