Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Purmerend Verzamelpunt MFMM 2 mei

ik zag zondag trouwens nog 2 MFers rijden,volgens mijn vriendin 2 triumps.
ze reden richting koog ,langs de scholen, wij waren op de fiets opweg naar een verplichte verjaardag.

Ik wil ook graag mee, ( ovb dat ik me verjaardag niet vier ).
Want.... ik ben jarig dan! als ik kom neem ik taart mee voor de mensen die vanuit p'rend gaan.

Hoe ga je dat dan in zijn geheel mee krijgen?

Heb net gehoord dat ik mn verjaardag niet vier dus appeltaart met slagroom it is....

Geen idee, ik gok erop dat Fisherman de reisleider is. Als ik m enigszinds ken dan kun je er vanuit gaan dat er een paar b-wegen gepakt worden

Ik woon in Zaandam. Komen jullie langs mij rijden dan sluit ik aan voor de coentunnel bij het Esso pompstation . Hoe laat moet ik daar staan?

Als we over de snelweg gaan is het een uurtje rijden, dan kunnen we om half 10 verzamelen. Als we een route gaan doen moeten we aanzienlijk eerder vertrekken. We kunnen op de terugweg eventueel ook wat leuke wegen meepakken, dan is er minder tijdsdruk.

Eventueel kunnen we ons aansluiten bij BP Halfweg om met een grote groep over de snelweg richting Veenendaal te gaan. Wat is jullie mening hierover?

Ik ben voor een niet al te grote groep, maar ik kan mij conformeren aan de mening van de groep

kom gewoon naar akermaat en dan door naar BP

we willen op akermaat of BP even afspraken maken om meerdere groepen te maken

snelle groep.
langzame groep je weet het wel

Kunnen we niet ergens afspreken met de rest bij het foodcenter in a,dam zuid oost want daar komt iedereen langs.
Hoeven we ook niet om terijden.

Ik denk dat er vanuit Waterland een aparte groep moet rijden.
Mooie route plannen (je hoeft niet op tijd bij de MM te zijn)

Ik denk dat er vanuit Waterland een aparte groep moet rijden.
Mooie route plannen (je hoeft niet op tijd bij de MM te zijn)
Dan gaan we dat doen!

Dus alle mensen uit omgeving Waterland rijden samen, en Akermaat en Halfweg rijden ook samen. Goed plan

ehrm, ik woon op texel, en ben pas half 9 in Den helder, dan is het 40 min / uurtjes rijden naar tankstation. red ik dat? of moet ik hotelletjuh pakken? in de buurt of kan ik bij jullie maffe?

ehrm, ik woon op texel, en ben pas half 9 in Den helder, dan is het 40 min / uurtjes rijden naar tankstation. red ik dat? of moet ik hotelletjuh pakken? in de buurt of kan ik bij jullie maffe?
Ik denk dat je dat gaat redden. De A7 is lekker leeg zondagochtend om 08:30

oke dan sluit ik bij de esso voor de coentunnel aan. Ik hoor wel hoe laat ik daar moet zijn want het is denk ik zo'n 10 minuten rijden voordat jullie daar langskomen.
To zondag dan. Ik kom met een kawasaki zrx 1200.