ah, oké, duidelijkHaha, het was laat, typfoutje....
Met andere woorden, het maakt mij niet uit, als het maar gezellig wordt
Nog 2 maandjes over twee weken weer zomertijd, daar kijk ik naar uitDe MM komt steeds dichterbij!!! Op naar de lente!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
ah, oké, duidelijkHaha, het was laat, typfoutje....
Met andere woorden, het maakt mij niet uit, als het maar gezellig wordt
Nog 2 maandjes over twee weken weer zomertijd, daar kijk ik naar uitDe MM komt steeds dichterbij!!! Op naar de lente!
In principe ben ik er weer bij........
Haha, de tweede MFMM vorig jaar heb ik met Mento en RikVFR de Duitse grens gezien! Hoezo afslag gemistniet weer de afslag missen hè
Nouja Purmerend zou ook mee kunne toch?
Ik ben erbij, onder voorbehoud van het hebben van een motor en het niet hoeven werken...
Oooooookee dan!ovb kan weg, motor staat in de schuur en ik hoef pas die nacht te werken dus ich bin dabei!
Vanuit Purmerend natuurlijk!ik ga wel naar de MM maar weet nog niet waarvandaan, dus ff een post ter herinnering voor mezelf
Je staat er op! Nog een paar weekjeszet mij ook maar op de lijst
Groet Marcel
Mooi!!ja als het goed is ben ik erbij!
Zou kunnen, even kijken hoe groot de groep dan wordtZoals Capa al vermelde gaan wij vanuit Akermaat met 30 man tot nu toe misschien leuk om aan te hangen ?
we zien het allemaal wel
Hallo! Ik wil mezelf, met brikkie, graag aan jullie groep toevoegen!
YoooNog een aanmelding hier!
Mooi!!Ik denk dat ik er ook wel bij ben
Ik heb er nog niet echt over nagedachtHeeft iemand al een leuke trip geplaned richting Veenedaal.
Heeft iemand al een leuke trip geplaned richting Veenedaal.
Natuuuuuurlijk wel!!Weet er wel een paar, maar weet zelf nog niet zeker of ik meega...