Project VFR 400: Two-into-one

We hebben weet wat werk verzet vandaag:

-Kabel ligt erop... nog wel aansluiten hier en daar, maar hij ligt r *O*
-Voorste bobines aangesloten
-Radiateur gemonteerd
-Fusebox gemonteerd

Morgenmiddag wil ik de voorvorkpoten drin gaan steken en de clipons monteren.
Komen morgenavond wel weer foto's :Y

Zo staat t er nu bij... O-)
464632952_6_Jrkv.jpeg

464633168_6_SL5G.jpeg

Vandaag niet zoveel kunnen doen als ik gehoopt had.
Maar in ieder geval zit de voorvork er nu weer in, waardoor ie, in principe, op wielen gezet kan worden.

Feauteaux, dan maar? :P
465600892_6_Jt1Y.jpeg

Ook de kabelboom begint nu ergens op te lijken. De Clipons zitten er ook weer op met de bekabeling aangesloten. Ik heb wel alleen de chokekabel nog maar aan kunnen sluiten.

465600941_6_YE4h.jpeg

Let trouwens niet op het vreselijke roestige subframe. Ik heb een vers gespoten exemplaar klaar liggen. Dit was alleen om de kabelboom wat makkelijker in elkaar te kunnen zetten :Y

Plannen voor morgen:
-Gaskabels aansluiten;
-Voorremmen klaarmaken en aansluiten;
-(nieuwe *O* ) koppelingspomp klaarmaken en aansluiten;
-Subframe monteren.

Ook morgen even een tank op de post doen. Was mijn 3e benzinetank en die heb ik kunnen verkopen en even kijken of ik nog tijd heb om verf te halen voor de wielen :Y

Een update mag je t niet noemen...

Ik heb gisterennacht om 1.30 u het asfalt gekust met de sCo0tAh :/

Kom net terug van de dokter: mijn beide knieën gekneusd |(

En dan nu het goede nieuws: (Voor mij dan, jullie vinden het waarschijnlijk heel vervelend, motorliefhebbende scooterhaters... behalve Kachel84 ik weet dat ie er ook dol op is :Y ) De scooter leeft nog! *O* Aardige schuifplekken, maar hij remt, stuurt, rijdt en start nog als voorheen *O* *O*

Een voordeeltje, ik mag van mijn ma vandaag nog thuis blijven... dus een uurtje of 2-3 extra voor de VFR, want staan kan ik wel. Ik moet alleen niks laten vallen, want da ken ik nie oppaken :9 :')

Het ziet er toch direct weer meer een motor uit als die voorvork erin zit hé.

Stel je voor dat het met de VFR was geweest i.p.v. met de scooter :o.

Het ziet er toch direct weer meer een motor uit als die voorvork erin zit hé.

Stel je voor dat het met de VFR was geweest i.p.v. met de scooter :o.
Liever geen van beiden... maar als ik moest kiezen had ik dan toch liever met de scooter gevallen, ja....

Een update mag je t niet noemen...

Ik heb gisterennacht om 1.30 u het asfalt gekust met de sCo0tAh :/

Kom net terug van de dokter: mijn beide knieën gekneusd |(

En dan nu het goede nieuws: (Voor mij dan, jullie vinden het waarschijnlijk heel vervelend, motorliefhebbende scooterhaters... behalve Kachel84 ik weet dat ie er ook dol op is :Y ) De scooter leeft nog! *O* Aardige schuifplekken, maar hij remt, stuurt, rijdt en start nog als voorheen *O* *O*

Een voordeeltje, ik mag van mijn ma vandaag nog thuis blijven... dus een uurtje of 2-3 extra voor de VFR, want staan kan ik wel. Ik moet alleen niks laten vallen, want da ken ik nie oppaken :9 :')

Goed bezig haha! Asfalt kussen is nooit fijn, maar 't is toch maar een scoot.

Ondanks 2 zere knieën, toch nog veel kunnen doen.

Gemonteerd:
-Rempomp en klauwen (effe lekker schoon gemaakt ook :Y )
-Koppelingspomp
-Gaskabels
-Kuipbeugeltje
-Oliekoeler

Ook heb ik de accu aan de acculader gelegd, dan kan ik vanavond kijken of ie wil starten! *D

Je schiet al lekker op! Die witte NC24 heeft ook zo'n lelijk subframe, echt irritant. Maar bij die motor staat dat vér onderaan het prioriteitenlijstje. Heb je nog spullen nodig of hoef je 'm alleen nog maar op te bouwen?

Ik was benieuwd of het spuitwerk van de tank al helemaal gelukt was! Bij het zwarte deel was er toch wat misgegaan of heb je dat netjes kunnen repareren?

Ongelukje met de scooter is wel vervelend. Ik heb er ook de broodnodige kortgereden. Maar dat was vooral op m'n 16e, al weer effe geleden. Als je onderdelen nodig hebt, ik heb niet gek veel meer liggen maar wie weet is er wat bij wat je kan gebruiken..

Oh ja, heb ik dat. Was een beetje vergeten hoe de stickers van de witte Nc24 er uitzagen. Paar verkeerde kuipen gekocht. Althans, goede kuipen verkeerde stickers. Nou ja, de aanhouder wint.

Succes met de NC24-puzzel!

Karl

Je schiet al lekker op! Die witte NC24 heeft ook zo'n lelijk subframe, echt irritant. Maar bij die motor staat dat vér onderaan het prioriteitenlijstje. Heb je nog spullen nodig of hoef je 'm alleen nog maar op te bouwen?

Ik was benieuwd of het spuitwerk van de tank al helemaal gelukt was! Bij het zwarte deel was er toch wat misgegaan of heb je dat netjes kunnen repareren?

Ongelukje met de scooter is wel vervelend. Ik heb er ook de broodnodige kortgereden. Maar dat was vooral op m'n 16e, al weer effe geleden. Als je onderdelen nodig hebt, ik heb niet gek veel meer liggen maar wie weet is er wat bij wat je kan gebruiken..

Oh ja, heb ik dat. Was een beetje vergeten hoe de stickers van de witte Nc24 er uitzagen. Paar verkeerde kuipen gekocht. Althans, goede kuipen verkeerde stickers. Nou ja, de aanhouder wint.

Succes met de NC24-puzzel!

Karl

Ben niet echt meer verder gegaan met de tank... kan toch geen spuitwerk doen in dit ballenweer. :N

En nog een nieuwtje:

DE VFR LEEFT WEER!!
*O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O* :Y *O*

Goed bezig nickel, net even bezig geweest met de kuip, waarom maken ze dat niet pas
@#!*&^%.

Asfalt kussen, nieuwe hobby van je?
heb ook ooit kennisgemaakt met het asfalt, 3 tanden eruit, grind onder mijn huid.
kijk wel uit tegenwoordig.

Goed bezig nickel, net even bezig geweest met de kuip, waarom maken ze dat niet pas
@#!*&^%.

Asfalt kussen, nieuwe hobby van je?
heb ook ooit kennisgemaakt met het asfalt, 3 tanden eruit, grind onder mijn huid.
kijk wel uit tegenwoordig.
Ging bij mij perfect, tot de een na laatste straat... :/

Hahaha, scooters zijn ook wel kut om mee te rijden.

Mooi dat er schot in de zaak komt :)

Ik heb 1x op een scooter gereden, een aerox, dooooood eng, niet zo'n tank tussen je benen..
Maar da's een Aerox... :/

Té hoog;
Stuur te dicht bij;
Treeplank onder een kuthoek;
Veel te hard, te plat en te klein zadel...

Pokkedingen :r

scooters zijn klotedingen. Veels te onstabiel en veel te kleine klote wielen.
Ik blijf verdedigen :Y :P

Het enige wat er bij die van mij aan ontbrak was vermogen... :Y
Snelheid van 85kmh is zat... en verder stabiel zat en van die kleine wielen merk ik niks :N O-)

Terug
Bovenaan Onderaan