Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Project VFR 400: Two-into-one

Sjeming Karl,

Ik weet dat het een tyfus zooi is achter... maar alle onderdelen liggen in een doos... op het moment dat ze weg gaan lopen dan stop ik met drinken en zet ik de boel te koop

Dus als ik nou zorg dat er een stel onderdelen verdwijnen mag ik de rest van je kopen?

winwin..

* NEWS - FLASH *

This's Just In!!

Mijn lasser heeft vanavond waarschijnlijk nog even tijd voor me!!

En nu het slecht nieuws:
Kawasaki vertrekt écht!
Ben geen specifieke Kawasaki-fan... maar vond het wel altijd mooie motoren

Nice! Zondag eerste proefrit?

Ik hoorde het idd ook van Kawasaki. Niet per sé een kawafan, maar voor een goeie competitie heb je toch (genoeg) deelnemers voor nodig..

Karl

Nice! Zondag eerste proefrit?

Ik hoorde het idd ook van Kawasaki. Niet per sé een kawafan, maar voor een goeie competitie heb je toch (genoeg) deelnemers voor nodig..

Karl
Vrees van niet

Morgenochtend mag ik even sleutelen aan een Honda VT750 Shadow van de pa van een vriendin van mij... doet t niet, waarschijnlijk rotte accu.

Morgenmiddag kan ik dan beginnen met de wederopbouw.

Morgenavond ordinair zuipen, na een slopende Examenweek

Zondag overdag om 9.45u in Helmond de parking weer opengooien tot 17.45

Zondag avond nog verder sleutelen...

Zal zondag dus niet worden vrees ik... met die sneeuw ook

Komt wel goed, we hebben de tijd
Foto's komen gauw weer

Mensen, het is zover!
Er gaat weer gang in komen!

We're back!

Frame is gelast voor een symbolisch bedrag...
Mijn sleutelklusje van morgen gaat niet door, ga nog wel effe op de koffie, daarna overall aan, kachel op hoog en beunen tot etenstijd en daarna gaan we 'ram, adje van het padje' met mijn goede vrienden Bav en Aria

Zal net na etenstijd nog wel even foto's van mijn vorderingen plaatsen.
Hierbij nog even een foto van het ophangpunt:

Dank aan alle lezers, jullie maken dit mogelijk!!

Vandaag alleen een klein klusje gedaan voor de Viffer.

Uitlaatpakkingen gehaald!
Moet ook...

Wie kent de rode Honda Genuine Parts - labeltjes niet?!

Morgenavond eerst de schuur opruimen en dan misschien beginnen met het plaatsen van het blok.

Ik laat het weten!

I'm still watching you!

schiet al op toch?
Tuurlijk... ik moet vanavond eerst de schuur op ruimen, (moet eerst tot 17.45 nog werken ) want ik kan echt nergens bij.

En kunnen we de achterste bochtjes erop gaan frotten en misschien, met een beetje mazzel kan ik het frame al over het blok heen hangen...

Daarna is t een kwestie van elke dag een uurtje of twee eraan werken en dan gaat het allemaal weer goedkomen!

Eindelijk...

De wederopbouw is begonnen.

Vanmiddag uit school snel de schuur opgeruimd en voor ik er erg in had zat de uitlaat aan het blok en het frame erop.

De achterbrug zat er ook vrij snel op, maar ik heb de spacers aan de verkeerde kant gedaan...

Dus die kan weer los, maar ik had er vanavond effe geen zin meer in. Morgen ben ik vroeg uit en ga ik weer verder

Kijk eindelijk weer wat vooruitgang!!!!! We blijven het volgen.

Grtz Eaglebrink.

Het begint weer ergens op te lijken!

Zo is Honda HRC vast ook begonnen

Kijk maar... scheelt niet veel

Echt handig die bokken!!

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, schiet al op nog 1 dagje werken en dan fahren?

Ziet er goed uit, schiet al op nog 1 dagje werken en dan fahren?
Nou morgen moet ik eerst tot 12 uur werken, helaas... tsja.. centjes moeten er ook komen. Geel briefje gehad van de week dus die moet iig betaald

Daarna gaat ik hard aan de sleutel
Ik wil morgen iig kijken of ie wil starten, da's mijn voornaamste streven.
Verder kijk ik hoever ie komt...

Als je de motor aan de praat gaat brengen, zie dat je je carbs echt goe synchroniseerd!!!! Is bij deze blokjes erg belangrijk hoor!!!! Heb zelf een VF400F gehad, en dat luisterde ook erg nauw!!!(blok is voorloper van de VF400.)

Grt Eagle.

Als je de motor aan de praat gaat brengen, zie dat je je carbs echt goe synchroniseerd!!!! Is bij deze blokjes erg belangrijk hoor!!!! Heb zelf een VF400F gehad, en dat luisterde ook erg nauw!!!(blok is voorloper van de VF400.)

Grt Eagle.
Als daar nog geld voor is... dan gaat dat nog komen
En anders gaan we er wel voor sparen.
Albert heeft daar ooit foto's van laten zien van de VFR400 van Gr@spol
Was Pol toen heel erg over te spreken
Ik ben heel positief vandaag

Heb bij het opbouwen ook maar 7 keer het 6-letterige K-woord gebruikt en maar 3 keer het 3-letterig exemplaar

Da's een waar record

Laatst bewerkt: