Sjeming Karl,
Ik weet dat het een tyfus zooi is achter... maar alle onderdelen liggen in een doos... op het moment dat ze weg gaan lopen dan stop ik met drinken en zet ik de boel te koop
Vrees van nietNice! Zondag eerste proefrit?
Ik hoorde het idd ook van Kawasaki. Niet per sé een kawafan, maar voor een goeie competitie heb je toch (genoeg) deelnemers voor nodig..
Karl
Vandaag alleen een klein klusje gedaan voor de Viffer.
Uitlaatpakkingen gehaald!
Moet ook...
Wie kent de rode Honda Genuine Parts - labeltjes niet?!
[afbeelding]
Morgenavond eerst de schuur opruimen en dan misschien beginnen met het plaatsen van het blok.
Ik laat het weten!
mooi stickertje is het heVandaag alleen een klein klusje gedaan voor de Viffer.
Uitlaatpakkingen gehaald!
Moet ook...
Wie kent de rode Honda Genuine Parts - labeltjes niet?!
[afbeelding]
Morgenavond eerst de schuur opruimen en dan misschien beginnen met het plaatsen van het blok.
Ik laat het weten!
Tuurlijk... ik moet vanavond eerst de schuur op ruimen, (moet eerst tot 17.45 nog werkenschiet al op toch?
WeekendNog ff je best doen van het weekend Nick...........
Nou morgen moet ik eerst tot 12 uur werken, helaas... tsja.. centjes moeten er ook komen. Geel briefje gehad van de week dus die moet iig betaaldZiet er goed uit, schiet al op nog 1 dagje werken en dan fahren?
Als daar nog geld voor is... dan gaat dat nog komenAls je de motor aan de praat gaat brengen, zie dat je je carbs echt goe synchroniseerd!!!!Is bij deze blokjes erg belangrijk hoor!!!! Heb zelf een VF400F gehad, en dat luisterde ook erg nauw!!!(blok is voorloper van de VF400.)
Grt Eagle.
Goed da jij dat (goed) zietgaat goed zie ik...
Goed da jij dat (goed) ziet
Leuk je der ook bij te hebben, Flux
Achja... laten we het op apart houden, Fluxach jouw psuitkunsten zijn beter dan de mijne... kijk maar naar de eigenspuit fabricatie van mn rs50je op mn motorstek