poll patrick/diederick versus bos/valk

Moet zeggen dat ik met vd Valk en Bos eerder op het puntje van m'n stoel zit *O*
MotoGP nu met Bos en Weeink is goed te doen hoor in mijn ogen/oren.

Me gister wel echt zwaar zitten opnaaien over een 10 minuten relaas en gemauw over Syahrin.
Dat het hem aan kwam waaien en dat er weinig concurrentie was vanuit het thuisland.
Dan denk ik joh das een mening en misschien wel een feit maar ik hoef daar geen uitleg over van 10 minuten... :')
 
Laatst bewerkt:
Me gister wel echt zwaar zitten opnaaien over een 10 minuten relaas en gemauw over Syahrin.
Dat het hem aan kwam waaien en dat er weinig concurrentie was vanuit het thuisland.
Dan denk ik joh das een mening en misschien wel een feit maar ik hoef daar geen uitleg over van 10 minuten... :')
Leg eens uit? :+
 
Begint al weer goed bij Eurosport. Stelletje amateurs. Hebben ze nou echt niet door dat er een ander geluid door de beelden heen zit? Ongelooflijk! !!
Dat ligt/lag aan KPN. Neem dan een fatsoenlijk TV-abo bij Ziggo oid :P

Weeink en Bossie zijn top bij de MotoGP, Diederick en Patrick vindt ik ook prima te doen trouwens.
 
Dat ligt/lag aan KPN. Neem dan een fatsoenlijk TV-abo bij Ziggo oid :P

Weeink en Bossie zijn top bij de MotoGP, Diederick en Patrick vindt ik ook prima te doen trouwens.

Toch vreemd ik heb KPN en had nergens last van. Alleen dat het geluid van Samantha (jeetje wat een domme vragen stelt die nog steeds zeg) klopt niet met het beeld, maar dat is bijna altijd zo..
 
Leg eens uit? :+
Haha, neem aan dat je dit als geintje bedoeld :+

Nee maar snap best dat ze er iets over willen zeggen maar om er over door te blijven gaan...de jongen rijd op z'n tijd gewoon super netjes mee dus is het wat flauw om dan te suggereren dat hij het niet fair zou verdienen.

Verder vooral lekker dat het weer te volgen is! :}
 
Omdat ik veel in het buitenland zit heb ik maar eens een motogp abonnement genomen. Mijn god, die stem van Nick Harris, wat een verschrikking!! Ik had z'n stem al eens vaker gehoord maar kon me niet voorstellen dat ze iemand met zo'n verschrikkelijke stem het commentaar op motogp.com zouden laten doen B|

Die man moeten ze in huren om tekenfilm stemmen in te laten spreken, bij Spongebob ofzo. Maar je kan zo'n man het commentaar toch niet laten doen. Dan nog liever vd Goorbergh :N
 
Laatst bewerkt:
ik wil helemaal geen commentaar, mijn ogen zijn prima. Gewoon opzouten met dat geouwehoer.
 
Omdat ik veel in het buitenland zit heb ik maar eens een motogp abonnement genomen. Mijn god, die stem van Nick Harris, wat een verschrikking!! Ik had z'n stem al eens vaker gehoord maar kon me niet voorstellen dat ze iemand met zo'n verschrikkelijke stem het commentaar op motogp.com zouden laten doen B|

Die man moeten ze in huren om tekenfilm stemmen in te laten spreken, bij Spongebob ofzo. Maar je kan zo'n man het commentaar toch niet laten doen. Dan nog liever vd Goorbergh :N
Als je ze idd in het buitenland hoort besef je pas dat die eurosport mannen het prima doen. Ook niet vergeten dat de vijver motorsportcommentatoren in dit kleine landje niet zo groot is.
 
ik wil helemaal geen commentaar, mijn ogen zijn prima. Gewoon opzouten met dat geouwehoer.
Dat is de 2e keer; nog maar een keer dan: motogp abbo en commentaar uit.

Ook ik vind het een positieve en logische ontwikkeling.
De positieve dynamic die vd valk brengt is gewoon een pluspunt. Idd is het soms wat over de top, maar ik kan daar wel hard om grinniken en ben blij dat hij zijn ding kan doen.
Het is logisch dat bos qua technisch commentaar nog niet op nivo van Patrick zit (iig met wat hij met de kijker deelt), maar hij kan daar vast en zeker naar groeien!
 
Laatst bewerkt:
ik wil helemaal geen commentaar, mijn ogen zijn prima. Gewoon opzouten met dat geouwehoer.
Die gasten en zeker Bos en Vd Goorbergh geven goede technische en team/rijder inside info. Gisteren in FP2 nog een leuk stuk over Vierge en de Tech3 Moto2 motor. Je moet het wel willen horen.

Of je doet niet zo schraal en schaft idd een motogp.com abo aan. Opgelost.
 
Laatst bewerkt:
Die gasten en zeker Bos en Vd Goorbergh geven goede technische en team/rijder inside info. Gisteren in FP2 nog een leuk stuk over Vierge en de Tech3 Moto2 motor. Je moet het wel willen horen.

Of je doet niet zo schraal en schaft idd een motogp.com abo aan. Opgelost.

niet zo schraal doen? pfff dat abbo van Motogp is niet te betalen. :(
 
niet zo schraal doen? pfff dat abbo van Motogp is niet te betalen. :(

En je krijgt die 'met-je-vingers-over-het-schoolbord-stem' van Nick Harris er gratis bij, nog los van de constante halleluja over Engelse rijders en Marquez.

Als je het geluid toch uit zet kan je het net zo goed bij Eurosport houden.
 
Toch vreemd ik heb KPN en had nergens last van. Alleen dat het geluid van Samantha (jeetje wat een domme vragen stelt die nog steeds zeg) klopt niet met het beeld, maar dat is bijna altijd zo..

Cementa is gewoon een goeie milf,die hoeft wat mij betreft niets te zeggen.
 
Hier een tijd bewust niet mee gelezen. Het seizoen is nog niet begonnen en wat een klaagzang weer zeg. Als je het met gepaste afstand leest, is het gewoon lachwekkend :Y _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan