Pinokkio’s.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een menselijk iets om een keuze te verdedingen en te rationaliseren. Ik ben nog zeer kritisch over een batterijenmotor,voor een auto zie ik wel mogelijkheden tegen een redelijke prijs, maar dan moeten niet heel veel meer mensen dat doen want anders ploft het net.
Ja, bij BMW- eigenaren zie je hetzelfde gedrag. Ik heb helemaal geen merkenbinding en ik had dit voorjaar zelfs bijna een motor van dit door mij verfoeide merk gekocht. Als er niks anders is koop ik ook gewoon een elektrische motorfiets, maar dat mag @Hybride niet weten.:+
 
Timmermans gezemel!Heb nu motor van 2002! rijdt nog prima! afschrijving? Ik ga geen 24 ruggen neerleggen voor E-motor! hoe vaak kan ik daar van tanken?


:W

Misschien kun je eens beginnen met lezen, je weet van alles nog niks en alles wat jij nu schreeuwt is al weerlegd of anderszins beantwoord.
Je komt ook niet met een alternatief, er zijn meer mensen dan jij en wat moeten die allemaal ?

En geen idee waarom je Timmermans er steeds bij haalt, ik verschil op dit vlak hartgrondig met hem van mening.
 
Laatst bewerkt:
Tjonge. Ben erg benieuwd wat de toekomst ons gaat brengen. Slaan we elkaar de hersens in als we niet kunnen kiezen of als er voor ons gekozen gaat worden?? De politiek stuurt ons alle kanten op, dat doen ze al jaren. Als we morgen braag allemaal electrisch gaan dan is het donker in Nederland. Daar zijn de geldkloppers die onze netwerken beheren nog niet klaar voor. Laten we gewoon lekker kijken wat iedereen aan het ontwikkelen is en iedereen in zijn waarde laten.
 
Vandaag in het AD, veel betrouwbaarder natuurlijk dan een site die zich toelegt op innovaties...
Voor wie denkt dat het allemaal zo’n vaart niet zal lopen.

Herbert Diess, topman van Volkswagen heeft zich verzekerd van back up door de bedrijfsleiding en laat nu de grootste autofabriek ter wereld ombouwen voor de productie van elektrische voertuigen.
Merk ook op wie als voorbeeld dient.

 
Het is allemaal produceren, produceren en nog eens produceren......Tesla is ook bezig met een megafabriek in Duutsland....
Dit al gelezen en dat is alleen in Nederland!
We moeten eigenlijk van het economisch systeem af en kinderen ook maar even niet meer....
 
Laatst bewerkt:
Het is allemaal produceren, produceren en nog eens produceren......Tesla is ook bezig met een megafabriek in Duutsland....
En in Shanghai; en in Austin, Texas... Ach, anderen die zich niet willen aanpassen gaan het niet redden en stoppen dus vanzelf.

Wil je een omwenteling veroorzaken dan moet je laten zien dat het beter kan, en beter nog; dan moet het te koop zijn, liefst in grote aantallen. Dat is precies wat Tesla doet, ze zijn niet perfect -maar dat is niemand- , ze laten wel zien wat mogelijk is en dát is hun grote verdienste.
Inmiddels zetten ze de hele industrie op de kop en dat was heus niet gebeurd als ze er met hun visie naast zaten.

Hier nog een artikel over de beweegredenen van Diess:

 
Oud nieuws van 9 maanden geleden. Er zullen nog veel meer van dat soort berichten volgen, Duitsland drijft nu eenmaal op de verbrandingsmotor en dan is alles wat anders is een bedreiging.
Tegenstanders (lees, concurrenten) zijn er altijd; zeker bij de bestaande fabrikanten, de olieindustrie, de bestaande toeleveringsbedrijven van uitlaten, versnellingsbakken, brandstofpompen, startmotoren, dynamo’s etc.
 
Onzin, fabrikanten gaan gewoon wat anders produceren (elektrische voertuigen) zo lang ze maar door kunnen gaan en geld blijven verdienen.
Het roer moet drastisch om maar dat wil niemand horen, dus blijven we produceren en produceren en werkt het niet meer, weg met die zooi dan produceren we weer wat nieuws en de bevolking maar groeien en groeien, tikkende tijdbom!
 
Laatst bewerkt:
Ben je zo laat begonnen met autorijden of doe je zo lang met je auto's?
Ik heb echt heel veel auto's gehad, soms 2 per maand gewisseld en meestal meer dan 4 tegelijkertijd in bezit. Nu de laatste 10 (!) jaar rij ik al met dezelfde auto. M'n 1 na laatste ICE auto denk ik. Hierna nog 1 en daarna over op een gebruikte Tesla.
 
53 met 3e auto bezig en geen kinderen, dus doe mijn best en jij??
Hoeveel auto’s je gehad hebt heeft nul invloed. Ik heb nu nummer 10 en de voorgaande zijn allemaal keurig doorverkocht aan nieuwe eigenaars en die hebben er na mij ongetwijfeld nog lang probleemloos mee kunnen rijden want ik zorg goed voor mijn spullen.

Ook al koop je elke dag een andere, het maakt niets uit. Je vorige voertuig verdwijnt immers niet van de aardbol, hij is niet ineens onbruikbaar omdat je hem hebt verkocht.

Wat wel uitmaakt is als je ze allemaal op een hoop rijdt, er ramkraken mee doet, in de fik steekt etc. Of als je heel veel rijdende auto’s tegelijk in bezit hebt; veel rijdt met een oude slurpbak, dan is er wat voor te zeggen.

En het kindertal houdt je wel bezig begrijp ik, jij doet dus ook niets tegen de ontwrichting van de demografie.
Net als ik...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan