Petitie: Dijken open voor motorrijders

Niet getekend, ik vond het nogal hypocriet ,met m n zgn blerpiep :W
 
Want jij wil wel dat we gestraft worden voor jou daden?


Er mag van mij eerst duidelijker regelgeving wat betreft geluid komen,
en mijn uitlaat is stil genoeg (iets meer dan org.),maar ik kan er geen regelgeving over vinden,
 
Niet getekend, ik vond het nogal hypocriet ,met m n zgn blerpiep :W

Helemaal met jou eens..
Gewoon rijden, bon krijgen en aanvechten!!
Fietsers (met name wielrenners) die 6 breed naast elkaar rijden, is geen irritatie B|
Auto's met blerpijpen, die het gebruiken als circuit, ook geen irritatie zeker..

Ik zou zeggen, schakel Sylvana S. gewoon in, die weet er wel raad mee O-)
 
Helemaal met jou eens..
Gewoon rijden, bon krijgen en aanvechten!!
Fietsers (met name wielrenners) die 6 breed naast elkaar rijden, is geen irritatie B|
Auto's met blerpijpen, die het gebruiken als circuit, ook geen irritatie zeker..

Ik zou zeggen, schakel Sylvana S. gewoon in, die weet er wel raad mee O-)

Nou vindt ik je laatste regel eigenlijk de grootste irritatie :X :+
 
Er mag van mij eerst duidelijker regelgeving wat betreft geluid komen,
en mijn uitlaat is stil genoeg (iets meer dan org.),maar ik kan er geen regelgeving over vinden,

Volgens mij is die regelgeving duidelijk genoeg, het staat nl op je typeplaatje wat je mag produceren.
Voor een ouder bouwjaar gelden andere cijfers, maar ook die kun je opzoeken.

Vanavond thuis zal ik even tekenen.
Niet geschoten is altijd mis.
 
Done, al ben ik geen recreatie rijder(en dus geen dijken rijder).

Maar dijken verbod gaat nergens over, de dijk is niet alleen van de bewoners, iedereen heeft net zoveel rechten.....
 
idd wil, je kan evengoed met een auto met brul pijp daar rijden of je brommertje, of dronken bleren op je trapfiets
 
Laatst bewerkt:
idd wil, je kan evengoed met een auto met brul pijp daar rijden of je brommertje, of dronken bleren op je trapfiets


Klopt helemaal, maar ik vind het ook een beetje zo dat als je besluit aan een dijk te gaan wonen moet je niet moeilijk doen over motorfietsen, dat kon je je bedenken dat die daar zouden rijden.....

Zelfde gevalletje als goedkoop een huis kopen naast Schiphol, en daarna klagen over herrie.....

De dijk is openbare weg, en dus van iedereen.
Kan je niet tegen herrie moet je ergens anders gaan wonen.
 
Klopt helemaal, maar ik vind het ook een beetje zo dat als je besluit aan een dijk te gaan wonen moet je niet moeilijk doen over motorfietsen, dat kon je je bedenken dat die daar zouden rijden.....

Zelfde gevalletje als goedkoop een huis kopen naast Schiphol, en daarna klagen over herrie.....

De dijk is openbare weg, en dus van iedereen.
Kan je niet tegen herrie moet je ergens anders gaan wonen.

precies :Y
 
Getekend, hoewel ik in het weekend liever niet meer op dijken kom (veeeels te druk vaak).
Maar geheel afsluiten is onzin.
 
Terug
Bovenaan Onderaan