Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Ouwe Brikkers go Twente Tour - OBTT 8

• Onderwerp starter Onderwerp starter PLR
  • Startdatum Startdatum

Wanneer gaan we nou??

• 5 september dus

Stemmen: 31 68,9%
  • eh..5 september?

Stemmen: 14 31,1%

• Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
waarom niet eens op een dinsdag

Doe eens wild, gewoon lekker dwars op een dinsdag.

ps, count me in in september/of oktober, lijkt me wel lachen tussen die boeren uit het Noorden.
monkeyboy is coming this way!

Wel effe een GPS kopen, Twente is het oosten en niet het noorden. Zit je straks in Groningen Hebben ze geen vis

Wel effe een GPS kopen, Twente is het oosten en niet het noorden. Zit je straks in Groningen ....Hebben ze geen vis
In Zandvoort ook niet
vooral uit die mobiele restaurants is het niet te ....

Maar de Muts komt toch naar OBT ...die kan praten als een

Wel effe een GPS kopen, Twente is het oosten en niet het noorden. Zit je straks in Groningen Hebben ze geen vis

Zeik niet Limboo.

wat is GPS nou weer , dat stukje Nederland hebben ze inmiddels toch ook wel op de kaart gezet , of moet ik een Duitse wegenkaart kopen?

Sambal-bij?

en ik had net zo zin in een lekkerbekkie

nou ja dan toch maar naar de griek

zet eens een optie in de poll, "'t boeit me geen reet wanneer, ik kom toch wel "

Wil ik een keer meemaken dat jullie hier verdwalen......blijft lastig zonder al die ANWB borden in het groene Oosten

Ik had het toch ook alleen maar over massage en drankjes

Wat denken die "mannen" er toch altijd bij

Yeah, ga mij even uitleggen hoe dames denken, nou ik zeg het niet voor niks erbij hoor. Die denken bij een beetje massage gelijk aan harde sex en dan willen ze nog zoenen ook . Je moet eens weten hoe snel ze zich omdraaien als je gewoon netjes hun rug aan het insmeren bent met zonnecrème.

Kijk, als proff moet je dat gewoon voor zijn geen gezoen tijdens massages, dat is een hele goede regel

Hmmm, ik sta genoteerd met de aanbeveling "GASMASKERS"

Als de voortekenen niet bedriegen kun je daar beter "ZONNEBRILLEN" van maken, vanwegens mijn oogverblindend mooie nieuwe blokje , dat ik eronder ga klooien...

Status
Niet open voor verdere reacties.