Henkes gaat ook weer mee,....met de XT(city-crawler)?
Of anders met het Ducje..
Of anders met het Ducje..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
.........
24. Lianneke ('tis een heel eind hoor!)
.........
en misschien kan ik wel helemaal niet dan houd het gewoon op...
Wasda? Trugkrabbelen terwijl we nog in de ontwerpfase zitten?!
Wees gerust: bij olielekkages vervalt je status van je fiets al snel in die van een brik!!
Ook bij vorige OBT's was het aantal "echte ouwe hokken" vs. "nieuwerwets Tupperware" bijna 1:1....
Iedereen is weer vermeld
en ik wil eigenlijk geen obt meer wil missen
ik zit er ook aan te denken om het in 2 dagen te doen... aangezien m'n meidje bijna zeker meegaat is 't toch een hele rit op 1 dag met z'n 2e op m'n brikkie....L L
daarom denk ik er over om het misschien maar in 3 daagjes te doen
dag 1: op mijn gemakkie binnendoor tuffen naar welke plaats het beginpunt ook is
dag 2: de OBT mee hobbelen en afsluiten met een heerlijk etentje ergens
dag 3: weer langzaam binnendoor naar huis
moet ik nog eens over nadenken, want het zijn voor mijn doen héél wat km'tjes ...en misschien kan ik wel helemaal niet dan houd het gewoon op
@Roeltjeh,Lianneke: kom nou jongens, zo groot is die afstand nu ook weer niet!
Een uurtje of twee knallen brengt je toch al snel in Twente vanuit bijna-België..
L L
daarom denk ik er over om het misschien maar in 3 daagjes te doen
dag 1: op mijn gemakkie binnendoor tuffen naar welke plaats het beginpunt ook is
dag 2: de OBT mee hobbelen en afsluiten met een heerlijk etentje ergens
dag 3: weer langzaam binnendoor naar huis
moet ik nog eens over nadenken, want het zijn voor mijn doen héél wat km'tjes ...en misschien kan ik wel helemaal niet dan houd het gewoon op
als er nog wat te sleutele valt gaat ik ook mee
kan niet zonder viese vingers
uit eerdere reacties deed het mij overkomen alsof Twente vergelijkbaar is met de Ukraïne,maar zo groot is de afstand niet.
Als jij er eens lekker een paar dagen tussenuit wilt,is de OBT een goed excuus..
@Roeltjeh,Lianneke: kom nou jongens, zo groot is die afstand nu ook weer niet!
Een uurtje of twee knallen brengt je toch al snel in Twente vanuit bijna-België..
Eeehhhh zijn er geen brikrijders 5 sterren hotels ???
Lekkend bad en brikke dames ......of andersomEeehhhh zijn er geen brikrijders 5 sterren hotels ???
met bad en gezelschaps dames