Ouwe Brikkers go Twente Tour - OBTT 8

• Onderwerp starter Onderwerp starter PLR
  • Startdatum Startdatum

Wanneer gaan we nou??

• 5 september dus

Stemmen: 31 68,9%
  • eh..5 september?

Stemmen: 14 31,1%

• Totaal aantal stemmers
    45
Status
Niet open voor verdere reacties.
He jij hier? ;)

Ik wou je nog ff skuuses aanbieden voor die vage doe-tie-ut-of-doe-tie-ut-niet actie bij dat stoplicht. :o (en complimenteren dat je nog zo wakker was ;) )
Het probleem was juist dat ik niet meer zo wakker was :X
Als ik dat wel was geweest, had ik al eerder in de gaten gehad dat je niet door zou rijden...

Ik ben er trouwens achtergekomen dat het ding wel zonder stotteren harder kan dan 110 km/u *D Als ik maar genoeg slaap heb, en dus graag naar huis wil :9

Ik ben geheel tegen mijn principes (ja die heb ik) in het laatste stuk vanaf Leenderheide 140 gaan rijden. In die flauwe bocht naar links, net na de afslag Valkenswaard heb ik niet eens snelheid verminderd, vond ik al heel goed van mezelf ;) Ik hoorde pas achteraf dat ik 140 reed, ik had dat zelf niet in de gaten. Toch maar snel dat fietstellertje monteren...

Het is duidelijk...je sliep hier dus al :P
:)
Ik sliep al toen we terugkwamen bij de Mac...Was best lastig rijden op de snelweg met langzaam dichtvallende ogen :X

Oja, bedankt voor de foto trouwens (voor t geval je je mail nog niet hebt gelezen...)

Volgens mij wordt het snel tijd voor de volgende OBT, want niemand schijnt elkaar zolang te kunnen missen :P (overlopers en kale Brabo's en alle mensen die geen overloper zijn en wel haar hebben) O-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan