Openingsrit 2019 GS topic

Er is slechts 1 “maar” voor die periode, nl. dat ik met mijn neef de alsdan verworven 1250 naar Frankrijk breng (voorzien in april, maar afhankelijk van ons beider werkagenda’s ).

  1. Mr motormaniac en Mrs motormaniac
  2. hv121456
  3. ®win
  4. Slijk en Mme Slijk
 
Marc. Ik zou komen met die 1250 en iedereen hier een beetje gek maken haha...daarna doortuffen naar Fr...
(Mss wil je neef ook mee ?)
 
Wordt hele dikke ovb voor ons: is het Paas weekend, vrijdag & maandag vrij.
Dus bij lekker gaan we de bromfietsen in Duitsland uitlaten en als het slecht weer is....
 
En nu is het plots al april voor levering ipv februari.

Maar neen, ... wees toch niet zo negatief , man...

De R1250 GS is leverbaar eind februari, maar dan zijn wij in Frankrijk... de R1200GS gaat op 8 maart met de vrachtwagen vanuit Frankrijk naar België en de week daarop wordt hij ingeruild voor de 1250.

Volgt een maand inrijden + 1ste onderhoud bij de B dealer en ergens in april breng ik hem naar Frankrijk... in overleg met m'n neef.
 
Laatst bewerkt:
Marc. Ik zou komen met die 1250 en iedereen hier een beetje gek maken haha...daarna doortuffen naar Fr...
(Mss wil je neef ook mee ?)

Tja Dirk, we zijn enthousiast over je initiatief, maar Nana merkte op dat het Paasweekend wel eens erg druk zou kunnen zijn, ... mét mogelijk al heel wat plannen voor sommigen onder ons, zoals Boxertall.

Erg leuk dat jij eea weer (goed) wil organiseren, maar mogelijk is dat niet het meest geschikte moment...
 
Laatst bewerkt:
LET OP !!! datum aangepast. !!!!!




Deze wordt gereden op zaterdag 20 april 2019. of zaterdag 4 mei 2019

Start en finish in Harderwijk.
Verzamelen plm 09.30. vertrek plm 10.00 uur. Lengte rit tussen 150 en 200 km. Geheel verhard. Detox maakt van de route een alternatief met hier en daar wat onverhard.

svp in dit topic opgeven of je mee gaat ( en met hoevele personen )


20 april
1 Mr motormaniac en Mrs motormaniac.
2.
3.
4.
5.


4 mei

1. Mr Motormaniac en Mrs Motormaniac
2.
3.
4.
5.





.
 
Laatst bewerkt:
We krijgen dezelfde perikelen als de najaars rit van 2018...... Er zijn inmiddels alweer enigen die OVB status aangeven,
Dus ook maar zaterdag 4 mei als optie gekozen....
 
Voor beide data zie ik nog geen voorbehoud, hooguit de vraag of we die dag oppas hebben voor de honden. Ik zet F&S dus ovb.

  1. Mr motormaniac en Mrs motormaniac
  2. hv121456
  3. ®win
  4. Slijk en Mme Slijk
  5. DetoX (en F&S)
 
Voor 4 mei zal ik later moeten antwoorden.
Op zaterdagochtend ben ik geacht training te geven. Het zal dus afhangen van de beschikbaarheid van de medetrainers.
 
Maar neen, ... wees toch niet zo negatief , man...

De R1250 GS is leverbaar eind februari, maar dan zijn wij in Frankrijk... de R1200GS gaat op 8 maart met de vrachtwagen vanuit Frankrijk naar België en de week daarop wordt hij ingeruild voor de 1250.

Volgt een maand inrijden + 1ste onderhoud bij de B dealer en ergens in april breng ik hem naar Frankrijk... in overleg met m'n neef.
Ik probeer me nooit vast te pinnen op een datum. Zelf niet die op de bon.
 
MFMW toerschema :? Ik maar denken dat het om een MFMotorWeekend ging en niet om een motor seizoen......
 
MFMW toerschema :? Ik maar denken dat het om een MFMotorWeekend ging en niet om een motor seizoen......
Dat is het netto gezien ook, maar er is in de loop van de jaren vanalles bijgekomen. Premeets, aftermeets, voorrijden, flitsbezoeken, bbqs. Alles om dat kmquotum maar vol te krassen.
 
Ondertussen ook handig om 20 april vast te leggen, dan weet iedereen waar hij of zij aan toe is en dan kunnen twijfelaars ja gaan zeggen. :Y
 
Zo als het er nu naar uit ziet, zijn er weinig liefhebbers.....en voor beide data ongeveer gelijk verdeeld...
We hebben nog even de tijd...
Waar het kan dus beide data nog even vrij houden. In de startlijst heb ik het overzicht bijgewerkt....Waar dit niet klopt dan svp aangeven.
 
Laatst bewerkt:
Deze wordt gereden op zaterdag 20 april 2019. of zaterdag 4 mei 2019

Start en finish in Harderwijk.
Verzamelen plm 09.30. vertrek plm 10.00 uur. Lengte rit tussen 150 en 200 km. Geheel verhard. Detox maakt van de route een alternatief met hier en daar wat onverhard.

svp in dit topic opgeven of je mee gaat ( en met hoevele personen )


20 april
1 Mr motormaniac en Mrs motormaniac.
2. HV 121456
3. Detox en F&S (ovb)
4. Slijk en Mm Slijk (beiden OVB)
5. Erwin
6. HV121456


4 mei

1. Mr. Motormaniac en Mrs Motormaniac
2. Detox en F&S ( ovb)
3. Boxertall en mars B
4. Ten Cats.
5. HV121456
6.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan