opening Knoppers Motoren 5 april

Tcat

MF veteraan
Donateur
17 nov 2002
25.399
20.545
010
Hierbij de mededeling voor allen die in Rotterdam
en omstreek wonen.
Hans Knoppers opent officieel morgen zijn deuren van zijn nieuwe pand.
Rotterdam is er dus een zeer goede en betrouwbare (spreek uit eigen ervaring)
motor zaak rijker.
En dit is absoluut de moeite waard om even langs te komen, en zelf
zijn nieuwe pand te bewonderen.

Voor een hapje en drankje wordt gezorgd.
Gezellig is het er altijd....

Knoppers motoren :} :}
Vlambloem 75 :] :]
3068 JG Rotterdam
 
preview.jpg
 
Porky,

Jij begrijpt wat ik bedoel :} :}
Meteen alles duidelijk....
 
Morgen eerst ff met mijn broer zijn nieuwe cbr 600rr ophalen, dan stukje rijden en s,middags ff naar Hans Knoppers, en als zijn vader (Hans sr)er is ff bij praten over vroeger (samen 50cc wegrace gereden)
 
Net ff geweest, vond er geen donder aan!! Wel leuke toko voor Hans hoor.
 
Gisteren ook ff geweest....het was volgens mij meer een gesloten feestje..niets speciaals.

Wel een goede toko volgens mij ik ben er de laatste weken al vaker geweest.
 
Oke het is al wat groter dan zijn oude werkplaats en het ziet er netjes uit maar om nou te zeggen dat ik onder de indruk was ............ neu eigenlijk niet , stonden wel een paar ducjes :)
wie weet wordt het wel wat zo'n klein zaakje vind ik wel leuker dan de grote waar je na de aankoop van je nwe brommert alweer vergeten bent !!
 
Oke het is al wat groter dan zijn oude werkplaats en het ziet er netjes uit maar om nou te zeggen dat ik onder de indruk was ............ neu eigenlijk niet , stonden wel een paar ducjes :)
wie weet wordt het wel wat zo'n klein zaakje vind ik wel leuker dan de grote waar je na de aankoop van je nwe brommert alweer vergeten bent !!
 
ik snap het ook niet Maha! Ik heb je gezocht maar geen mens gezien, of zat je boven??
 
Terug
Bovenaan Onderaan